AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Jeg har greid å falle for en kvinne med barn. Hun er helt alene med barna så er ikke helger uten barn og ingen mulighet til å kunne sove over. Alle muligheter for å møtes er jo korte møter kveld eller dagtid helg når barna er hos venner osv. Hun sier det er vanskelig å bygge opp et forhold og jeg ser den, men det må vel være flere som har vært i lignende situasjon som har erfaringer å dele? Noen råd? Anonymkode: a5371...547
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Hvor er barnefar? Anonymkode: 0129b...e98
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 O.G. skrev (Akkurat nå): Hva er problemet her`? Får liten tid sammen. Treffes skjeldent og vansklig å bygge opp forhold når man ikke har tid sammen. Anonymkode: a5371...547 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er barnefar? Anonymkode: 0129b...e98 Han har bare dagsamvær, han kan av grunner jeg ikke kan dele her ikke mulighet til å ha barna mer akkurat nå. Anonymkode: a5371...547 3
Macro Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Har hun ikke noe familie? Kan hun organisere et opplegg?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Macro skrev (Akkurat nå): Har hun ikke noe familie? Kan hun organisere et opplegg? Der er ingen mulighet for overnattinger, bare bruke en dag eller ettermiddag sammen. Vansklig å få ting til å gå opp. Hun har ikke familie i nærheten. Anonymkode: a5371...547
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Vært sammen med ei barn. Funket ikke, ble helt svimmel av alt styret med forskjellige fedre og følte aldri jeg fikk hu ordentlig for meg selv og at vi kunne være kjærester. Pluss at barna var alltid der. Hun ville heller ikke ga flere barn og jeg har jo lyst til å oppleve å bli pappa en dag. Holdt vel ut i 3 år ca før jeg dro Anonymkode: 074ed...3b6 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vært sammen med ei barn. Funket ikke, ble helt svimmel av alt styret med forskjellige fedre og følte aldri jeg fikk hu ordentlig for meg selv og at vi kunne være kjærester. Pluss at barna var alltid der. Hun ville heller ikke ga flere barn og jeg har jo lyst til å oppleve å bli pappa en dag. Holdt vel ut i 3 år ca før jeg dro Anonymkode: 074ed...3b6 Jeg ønsker meg familie så barna er ikke noe hinder for meg. At hun vil være sikker på oss før jeg blir introdusert har jeg full forståelse for. Vi har samme syn på om vi vurderer flere barn eller ikke. Anonymkode: a5371...547 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 Tror dette vil gå helt fint så sant en ikke stresser med alle begrensningene. Ta ting med RO. Sånn jeg forstår så har hun dagsamsvær. Så noe tid er det. Nå sies det ikke hvor gamle barna er. Et stor forskjell på en 3 åring og 10 åring. Bruk den tiden dere HAR og så finnes det løsning med barnevakt. Alt ordner seg. Dessuten barna blir også større. Anonymkode: 2a35a...20d 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Der er ingen mulighet for overnattinger, bare bruke en dag eller ettermiddag sammen. Vansklig å få ting til å gå opp. Hun har ikke familie i nærheten. Anonymkode: a5371...547 Hvorfor må det være overnattinger sånn i starten, bruk tid med henne når du kan. Etterhvert som hun er sikker på at du ikke stikker får du nok møte barna som mammas venn, og tilbringe mer tid med henne og barna. Om dere skulle få noe fast vil det jo bli hverdagen deres om hun har barna 100%. Spørsmålet er vel om du ønsker være sammen med en kvinne som har barn, for barna er endel av pakka. Anonymkode: 5260a...cb2 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror dette vil gå helt fint så sant en ikke stresser med alle begrensningene. Ta ting med RO. Sånn jeg forstår så har hun dagsamsvær. Så noe tid er det. Nå sies det ikke hvor gamle barna er. Et stor forskjell på en 3 åring og 10 åring. Bruk den tiden dere HAR og så finnes det løsning med barnevakt. Alt ordner seg. Dessuten barna blir også større. Anonymkode: 2a35a...20d Det var ikke hun som hadde dagssamvær, men barnefar.... Anonymkode: 02a56...144
L@dy Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At hun vil være sikker på oss før jeg blir introdusert har jeg full forståelse for. Vi har samme syn på om vi vurderer flere barn eller ikke. Anonymkode: a5371...547 Det går også an å introdusere deg som en venn som kan komme innom avogtil. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror dette vil gå helt fint så sant en ikke stresser med alle begrensningene. Ta ting med RO. Sånn jeg forstår så har hun dagsamsvær. Så noe tid er det. Nå sies det ikke hvor gamle barna er. Et stor forskjell på en 3 åring og 10 åring. Bruk den tiden dere HAR og så finnes det løsning med barnevakt. Alt ordner seg. Dessuten barna blir også større. Anonymkode: 2a35a...20d Hun har to barn i barneskolealder. Det er hun som føler seg usikker pga alle begrensningene. Hun sier hun føler hun ikke kan gi meg nok og er redd for jeg går lei. Hun er redd for å legge for mye inn i et forhold når hun er redd for jeg går lei og stikker. Anonymkode: a5371...547 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Har hun ingen foreldre eller søsken som hjelper henne/vil ha barna på overnatting? Anonymkode: c79c1...dce 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hun ingen foreldre eller søsken som hjelper henne/vil ha barna på overnatting? Anonymkode: c79c1...dce Den ene ungen greier ikke sove borte. Hun jobber med saken siden barnet har samtidig som overnatting er uoverkommelig har veldig lyst til å sove over hos venner og søskenbarn. Familie bor ikke i nærheten.. Anonymkode: a5371...547
Amatariel Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Du får begynne å møte barna litt sånn kort i starten, så mer og mer (middag hos dem) og etter hvert blir det naturlig å si at du er mammas kjæreste, og at du er der på kveldene og da også overnatter til neste dag. 2
TLR Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har greid å falle for en kvinne med barn. Hun er helt alene med barna så er ikke helger uten barn og ingen mulighet til å kunne sove over. Alle muligheter for å møtes er jo korte møter kveld eller dagtid helg når barna er hos venner osv. Hun sier det er vanskelig å bygge opp et forhold og jeg ser den, men det må vel være flere som har vært i lignende situasjon som har erfaringer å dele? Noen råd? Anonymkode: a5371...547 Er du villig til å bli stefar og godta hennes barn så går nok forholdet bra. Gi forholdet en sjanse og se Ann tiden. Komplisert når hun har barn ser jo den.
Anonymburker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 O.G. skrev (34 minutter siden): Hva er problemet her`? Alenetid med partner, kanskje? 7
TLR Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har greid å falle for en kvinne med barn. Hun er helt alene med barna så er ikke helger uten barn og ingen mulighet til å kunne sove over. Alle muligheter for å møtes er jo korte møter kveld eller dagtid helg når barna er hos venner osv. Hun sier det er vanskelig å bygge opp et forhold og jeg ser den, men det må vel være flere som har vært i lignende situasjon som har erfaringer å dele? Noen råd? Anonymkode: a5371...547 Gi råd? Vet ikke men det er jo komplisert. Kanskje prøve å bli kjent med barna hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå