Gå til innhold

Forelsket meg i en alenemor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har greid å falle for en kvinne med barn. Hun er helt alene med barna så er ikke helger uten barn og ingen mulighet til å kunne sove over. Alle muligheter for å møtes er jo korte møter kveld eller dagtid helg når barna er hos venner osv. Hun sier det er vanskelig å bygge opp et forhold og jeg ser den, men det må vel være flere som har vært i lignende situasjon som har erfaringer å dele? Noen råd?

Anonymkode: a5371...547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er barnefar?

Anonymkode: 0129b...e98

Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet her`?

Får liten tid sammen. Treffes skjeldent og vansklig å bygge opp forhold når man ikke har tid sammen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor er barnefar?

Anonymkode: 0129b...e98

Han har bare dagsamvær, han kan av grunner jeg ikke kan dele her ikke mulighet til å ha barna mer akkurat nå. 

• Liker 3
Skrevet

Har hun ikke noe familie? Kan hun organisere et opplegg?

Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Har hun ikke noe familie? Kan hun organisere et opplegg?

Der er ingen mulighet for overnattinger, bare bruke en dag eller ettermiddag sammen. Vansklig å få ting til å gå opp. Hun har ikke familie i nærheten.

Skrevet

Vært sammen med ei barn. Funket ikke, ble helt svimmel av alt styret med forskjellige fedre og følte aldri jeg fikk hu ordentlig for meg selv og at vi kunne være kjærester. Pluss at barna var alltid der. Hun ville heller ikke ga flere barn og jeg har jo lyst til å oppleve å bli pappa en dag. Holdt vel ut i 3 år ca før jeg dro

Anonymkode: 074ed...3b6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vært sammen med ei barn. Funket ikke, ble helt svimmel av alt styret med forskjellige fedre og følte aldri jeg fikk hu ordentlig for meg selv og at vi kunne være kjærester. Pluss at barna var alltid der. Hun ville heller ikke ga flere barn og jeg har jo lyst til å oppleve å bli pappa en dag. Holdt vel ut i 3 år ca før jeg dro

Anonymkode: 074ed...3b6

Jeg ønsker meg familie så barna er ikke noe hinder for meg. At hun vil være sikker på oss før jeg blir introdusert har jeg full forståelse for. Vi har samme syn på om vi vurderer flere barn eller ikke.

• Liker 6
Skrevet

Tror dette vil gå helt fint så sant en ikke stresser med alle begrensningene. Ta ting med RO. 

Sånn jeg forstår så har hun dagsamsvær. Så noe tid er det. Nå sies det ikke hvor gamle barna er. Et stor forskjell på en 3 åring og 10 åring.

Bruk den tiden dere HAR og så finnes det løsning med barnevakt. Alt ordner seg. Dessuten barna blir også større.

Anonymkode: 2a35a...20d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der er ingen mulighet for overnattinger, bare bruke en dag eller ettermiddag sammen. Vansklig å få ting til å gå opp. Hun har ikke familie i nærheten.

Hvorfor må det være overnattinger sånn i starten, bruk tid med henne når du kan. Etterhvert som hun er sikker på at du ikke stikker får du nok møte barna som mammas venn, og tilbringe mer tid med henne og barna. 
Om dere skulle få noe fast vil det jo bli hverdagen deres om hun har barna 100%. 

Spørsmålet er vel om du ønsker være sammen med en kvinne som har barn, for barna er endel av pakka. 

Anonymkode: 5260a...cb2

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror dette vil gå helt fint så sant en ikke stresser med alle begrensningene. Ta ting med RO. 

Sånn jeg forstår så har hun dagsamsvær. Så noe tid er det. Nå sies det ikke hvor gamle barna er. Et stor forskjell på en 3 åring og 10 åring.

Bruk den tiden dere HAR og så finnes det løsning med barnevakt. Alt ordner seg. Dessuten barna blir også større.

Det var ikke hun som hadde dagssamvær, men barnefar.... 

Anonymkode: 02a56...144

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At hun vil være sikker på oss før jeg blir introdusert har jeg full forståelse for. Vi har samme syn på om vi vurderer flere barn eller ikke.

Det går også an å introdusere deg som en venn som kan komme innom avogtil. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har to barn i barneskolealder. Det er hun som føler seg usikker pga alle begrensningene. Hun sier hun føler hun ikke kan gi meg nok og er redd for jeg går lei. Hun er redd for å legge for mye inn i et forhold når hun er redd for jeg går lei og stikker. 

• Liker 5
Skrevet

Har hun ingen foreldre eller søsken som hjelper henne/vil ha barna på overnatting? 

Anonymkode: c79c1...dce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har hun ingen foreldre eller søsken som hjelper henne/vil ha barna på overnatting? 

Anonymkode: c79c1...dce

Den ene ungen greier ikke sove borte. Hun jobber med saken siden barnet har samtidig som overnatting er uoverkommelig har veldig lyst til å sove over hos venner og søskenbarn. Familie bor ikke i nærheten.. 

Skrevet

Du får begynne å møte barna litt sånn kort i starten, så mer og mer (middag hos dem) og etter hvert blir det naturlig å si at du er mammas kjæreste, og at du er der på kveldene og da også overnatter til neste dag.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har greid å falle for en kvinne med barn. Hun er helt alene med barna så er ikke helger uten barn og ingen mulighet til å kunne sove over. Alle muligheter for å møtes er jo korte møter kveld eller dagtid helg når barna er hos venner osv. Hun sier det er vanskelig å bygge opp et forhold og jeg ser den, men det må vel være flere som har vært i lignende situasjon som har erfaringer å dele? Noen råd?

Er du villig til å bli stefar og godta hennes barn så går nok forholdet bra. Gi forholdet en sjanse og se Ann tiden. Komplisert når hun har barn ser jo den. 

Skrevet
O.G. skrev (34 minutter siden):

Hva er problemet her`?

Alenetid med partner, kanskje?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Gi råd? Vet ikke men det er jo komplisert. Kanskje prøve å bli kjent med barna hennes 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...