Gå til innhold

Hvor kjøpte du din billige, fine kjole?

kari2

Anbefalte innlegg

Trenger tips😀 Ser på lulus.com nå, de har fine, rimelige kjoler. Men har ikke handlet fra de før, så er litt usikker på om jeg tør å kjøpe derfra. 
Syns det er vanskelig å finne kjoler jeg liker. Liker boho/ romantisk stil, gjerne litt enkelt. Blonder er fint, syns jeg. 

Tips mottas med takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kari2 skrev (4 timer siden):

Trenger tips😀 Ser på lulus.com nå, de har fine, rimelige kjoler. Men har ikke handlet fra de før, så er litt usikker på om jeg tør å kjøpe derfra. 
Syns det er vanskelig å finne kjoler jeg liker. Liker boho/ romantisk stil, gjerne litt enkelt. Blonder er fint, syns jeg. 

Tips mottas med takk😊

(Det var jeg som svarte deg vedr. Milanoo). 

Lulus ser trygg og grei ut. Bare husk på dette med frakt og toll/mva og sånt. 

Lykke til! 

Anonymkode: 51b86...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo hvite kjoler på Zalando og Nelly som passer ypperlig til brudekjole. Trenger ikke gå i en brudesalong og kjøpe noe for 15000 liksom om det er såpass det koster….

Anonymkode: 8d8a5...20b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari2 skrev (På 14.11.2021 den 14.56):

Tips mottas med takk😊

Bestill ihvertfall fra en norsk side så du kan returnere uten problemer!

Anonymkode: 8d8a5...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en nydelig kjole på en bruktbutikk for kun 80 kr 😅 men var vel ikke helt det svaret du håpet på 😊😊

Anonymkode: 4d8af...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse to har jeg funnet til jula. 

Denne er satt ned enda mer enn da jeg kjøpte.

https://www.zalando.no/wal-g-rani-midi-dress-etuikjole-navy-blue-wg021c0pk-k11.html

Denne er det bare stor str igjen i nå. Kjøpte 38 og skal bruke den neste helg på julebord. 

https://www.zalando.no/glamorous-tall-puff-fitted-sleeve-high-neck-cut-out-back-mini-dress-cocktailkjole-black-velvet-glc21c038-q11.html

Anonymkode: 6b28b...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...