kari2 Skrevet 14. november 2021 #1 Del Skrevet 14. november 2021 Trenger tips😀 Ser på lulus.com nå, de har fine, rimelige kjoler. Men har ikke handlet fra de før, så er litt usikker på om jeg tør å kjøpe derfra. Syns det er vanskelig å finne kjoler jeg liker. Liker boho/ romantisk stil, gjerne litt enkelt. Blonder er fint, syns jeg. Tips mottas med takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Del Skrevet 14. november 2021 kari2 skrev (4 timer siden): Trenger tips😀 Ser på lulus.com nå, de har fine, rimelige kjoler. Men har ikke handlet fra de før, så er litt usikker på om jeg tør å kjøpe derfra. Syns det er vanskelig å finne kjoler jeg liker. Liker boho/ romantisk stil, gjerne litt enkelt. Blonder er fint, syns jeg. Tips mottas med takk😊 (Det var jeg som svarte deg vedr. Milanoo). Lulus ser trygg og grei ut. Bare husk på dette med frakt og toll/mva og sånt. Lykke til! Anonymkode: 51b86...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Del Skrevet 14. november 2021 Fant en nydelig kjole til konfirmasjonen på h&m til 300,- Anonymkode: 8a590...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 Det finnes jo hvite kjoler på Zalando og Nelly som passer ypperlig til brudekjole. Trenger ikke gå i en brudesalong og kjøpe noe for 15000 liksom om det er såpass det koster…. Anonymkode: 8d8a5...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Del Skrevet 20. november 2021 kari2 skrev (På 14.11.2021 den 14.56): Trenger tips😀 Ser på lulus.com nå, de har fine, rimelige kjoler. Men har ikke handlet fra de før, så er litt usikker på om jeg tør å kjøpe derfra. Syns det er vanskelig å finne kjoler jeg liker. Liker boho/ romantisk stil, gjerne litt enkelt. Blonder er fint, syns jeg. Tips mottas med takk😊 Bestill ihvertfall fra en norsk side så du kan returnere uten problemer! Anonymkode: 8d8a5...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Del Skrevet 20. november 2021 Fant en nydelig kjole på en bruktbutikk for kun 80 kr 😅 men var vel ikke helt det svaret du håpet på 😊😊 Anonymkode: 4d8af...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Del Skrevet 20. november 2021 Disse to har jeg funnet til jula. Denne er satt ned enda mer enn da jeg kjøpte. https://www.zalando.no/wal-g-rani-midi-dress-etuikjole-navy-blue-wg021c0pk-k11.html Denne er det bare stor str igjen i nå. Kjøpte 38 og skal bruke den neste helg på julebord. https://www.zalando.no/glamorous-tall-puff-fitted-sleeve-high-neck-cut-out-back-mini-dress-cocktailkjole-black-velvet-glc21c038-q11.html Anonymkode: 6b28b...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Del Skrevet 24. november 2021 På Finn. Anonymkode: c8b5f...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå