AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette.. Jeg har et ok forhold til mine foreldre, men bor noen timer unna hjemstedet på grunn av jobb. Nå har min far fått seg noen venner hvor ene datteren (tenåring) er farløs og de har fått et noe far/ datter forhold. Min far kommer med små stikk om dette til meg ofte (ubevisst muligens) og det gjør meg irritabel. Han var ikke der på samme måte for meg, ikke engang da jeg ville bytte bosted grunnet dårlig bosituasjon hos mor fordi ny samboer var viktigere, og nå mener han at skilsmissen var grunnen til at han ikke fikk like god kontakt med meg. Føler meg erstattet, men på samme tid så krever han så mye. Det er synd på han hvis jeg ikke kontakter ofte nok eller besøker ofte nok, men det gjelder ikke han. Alltid føles det ut som jeg skal sitte med skyld eller dårlig samvittighet og jeg har egentlig bare lyst til å kutte kontakt, men det er ingen mulighet. Igjen, vet ikke hvor jeg vil med dette annet enn å høre om andre har opplevd noe lignende. Farsdag i dag føles litt dritt. Anonymkode: 84ce0...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå