Gå til innhold

Oppbevaringsløsninger bod

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte i ny leilighet med en liten bod på 2,8 m^2. Det er bare en 2-roms, så boden må vel bli utnyttet best mulig til oppbevaring av ting.. noen tips til gode oppbevaringsløsninger? Hyller, stativer osv? Gjerne med lenker til konkrete produkter😊 og aller helst noe som er lett å sette sammen, jeg er ikke så handy av meg😅

Anonymkode: df5b5...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sku, så er det flere løsninger for å henge disse opp, blant annet:

https://skiholder.no/

Men mange andre leverandører finnes. 

Anonymkode: a8cbd...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi bodde i leilighet hadde vi solide hyller i boden, og oppbevarte ting i kasser der. Om du er smartere enn oss merker du kassene, så du faktisl finner det du ser etter. Hyller får du mange steder, ikea, biltema, jula etc, bare pass på at det er solid.

Vi fikk tak i et gammelt, utslitt nattbord, som vi fjernet beina på. Da fikk vi to skuffer i hylla, som vi brukte til småting. IKEA har noe lignende nytt, eller du kan bruke noen mindre bokser som stables.

Vi hadde også et lite klesskap i stoff, der vi oppbevarte finklær.

Under taket var det allerede satt opp et par hylleknekter laget av kosteskaft, som passet perfekt til å henge opp ski. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det var montert, men et par hylleknekter på veggen oppunder taket fungerer sikkert like bra.

Med mindre det er lavt under taket trenger du en måte å nå opp til øverste hylle. En liten gardintrapp tar lite plass, og kan være kjekt å ha.

Anonymkode: 3766c...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt ivarsystemet fra ikea. Det kan du tilpasse hyllene etter hvilken høyde du vil. Og bygge på som du ønsker.

https://www.ikea.com/no/no/cat/kombinasjoner-11704/

Men aller først ville jeg målt boden du har og tegne opp en plan på hva du har plass til / hvordan du skal utnytte plassen. 

Anonymkode: 1b01f...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...