AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Jeg har en venne gjeng (mine venner) vi har barn, derfor dro vi hver vår dag. Jeg var der første dagen og drakk fort, slik at det ble tidlig seng og klar til å passe barn dagen etter. Min samboer dro lørdag, og hun ringer i dag og forteller at 3 stk gikk naken rundt i hytten, ei sugde kuk fremfor alle, nakenbading +++ kjæresten (hun) min sier hun slikket så vidt fitten til kjæresten til kompisen min, som jeg vet kompis pulte tidligere på dagen. Så jeg tenker hun har smakt spermet til kompisen min. Æsj!!!! Så forteller hun at hun fingret en annen som er kjæreste med en annen kompis av meg. Jeg har tidligere sagt at hun ikke er utro om hun ønsker og teste ut å kose seg med en dame. Men synes å gjøre dette fremfor hele venne gjengen min, uten meg til stede er utroskap og ekkelt. Min kompis løy og sa at slikt skjer når jeg også er på hytte festen, men dette stemmer ikke. Denne kompisen prøver også å legge an på henne 😡 Kjenner jeg er forbannet og kjenner avsmak på å ligge/ kysse henne igjen. Hun sier at jeg har gidd henne tillatelse til å teste ut dette, men det var ikke akkurat slik jeg hadde tenkt dette skulle skje. Alle vennene mine ser hun fingret og slikker fitte og jeg sitter hjemme og passer barn. Ikke akkurat en våt drøm og tenke på i ettertid. Hun kommer snart hjem og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Hadde det vært med en mann, hadde jeg flyttet ut på dagen. Men ekkelt å vite dette, og hva mer er det jeg ikke vet. Skuffet mann som ikke vil kline med ei som har slikket fitten som min beste venn spruten inni noen timer før 🤮🤮🤮 what to do? Anonymkode: ad15c...e78 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Særlig... du kaller en person som legger an på kjæresten din for "KOMPIS"? TROLOLOLO Anonymkode: 9ac7c...7f4 20
Lorieen Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Jeg tenker at dette burde dere ha vært enige om. Du er åpenbart ikke komfortabel med det som har skjedd, og du må snakke med samboeren din om dette. Om dere skal fortsette forholdet må dere definere hvilke regler og grenser som skal gjelde for sexlivet deres og bli enige om hva dere definerer som ok og ikke. 23
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Utrolig at noen kan innbille seg at folk går på trolling som er så sykt dårlig utført. Anonymkode: 8a852...099 30
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Lorieen skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at dette burde dere ha vært enige om. Du er åpenbart ikke komfortabel med det som har skjedd, og du må snakke med samboeren din om dette. Om dere skal fortsette forholdet må dere definere hvilke regler og grenser som skal gjelde for sexlivet deres og bli enige om hva dere definerer som ok og ikke. Avtalen var at jeg ikke trengte å være til stede. Hun har lenge drømt om å teste dette. Jeg har sagt at det er greit, så lenge det er en dame. Ikke hele venne gjengen min oppleve sex drømmen til min og kjæresten. I tillegg at hun slikket en fitte full av sperm 🤮 Kjenner jeg er forbannet og kvalm. Anonymkode: ad15c...e78 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Særlig... du kaller en person som legger an på kjæresten din for "KOMPIS"? TROLOLOLO Anonymkode: 9ac7c...7f4 Har vært barndoms kompis. Jeg vil ringe og ta en alvorsprat med han, men kjæresten er fremdeles på hytten og vil at jeg skal vente til hun har kommet hjem, før jeg ringer. Anonymkode: ad15c...e78
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Vurdert å skrive novelle for Cupido eller lignende? Anonymkode: 6df22...029 19
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utrolig at noen kan innbille seg at folk går på trolling som er så sykt dårlig utført. Anonymkode: 8a852...099 Garanterer deg at dette ikke er trolling. Tro hva du vil! Anonymkode: ad15c...e78
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 Hun sier at jeg har gidd tillatelse til at hun kan gjøre slikt med en dame, derfor trodde hun at hun ikke gjorde noe galt. Hun sier at ingen så henne naken og at hun ikke har gjort noe med guttene som var der. Hun har på en måte rett, at jeg har gidd tillatelse, men ikke med min venne gjeng tilstede, og slikket en mus full av sperm som hun ikke visste. Men jeg får total avsmak og usikker hvordan takle dette. Anonymkode: ad15c...e78
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har en venne gjeng (mine venner) vi har barn, derfor dro vi hver vår dag. Jeg var der første dagen og drakk fort, slik at det ble tidlig seng og klar til å passe barn dagen etter. Min samboer dro lørdag, og hun ringer i dag og forteller at 3 stk gikk naken rundt i hytten, ei sugde kuk fremfor alle, nakenbading +++ kjæresten (hun) min sier hun slikket så vidt fitten til kjæresten til kompisen min, som jeg vet kompis pulte tidligere på dagen. Så jeg tenker hun har smakt spermet til kompisen min. Æsj!!!! Så forteller hun at hun fingret en annen som er kjæreste med en annen kompis av meg. Jeg har tidligere sagt at hun ikke er utro om hun ønsker og teste ut å kose seg med en dame. Men synes å gjøre dette fremfor hele venne gjengen min, uten meg til stede er utroskap og ekkelt. Min kompis løy og sa at slikt skjer når jeg også er på hytte festen, men dette stemmer ikke. Denne kompisen prøver også å legge an på henne 😡 Kjenner jeg er forbannet og kjenner avsmak på å ligge/ kysse henne igjen. Hun sier at jeg har gidd henne tillatelse til å teste ut dette, men det var ikke akkurat slik jeg hadde tenkt dette skulle skje. Alle vennene mine ser hun fingret og slikker fitte og jeg sitter hjemme og passer barn. Ikke akkurat en våt drøm og tenke på i ettertid. Hun kommer snart hjem og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Hadde det vært med en mann, hadde jeg flyttet ut på dagen. Men ekkelt å vite dette, og hva mer er det jeg ikke vet. Skuffet mann som ikke vil kline med ei som har slikket fitten som min beste venn spruten inni noen timer før 🤮🤮🤮 what to do? Anonymkode: ad15c...e78 Du får takke deg selv når du har sagt at det er greit. Anonymkode: 2b1c8...4c7 35
Oppgitt78 Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får takke deg selv når du har sagt at det er greit. Anonymkode: 2b1c8...4c7 Bingo! 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 Du høres mest ut som du er skuffet fordi det ikke skjedde tilsvarende natten du var der. Du er sjalu på kona. Anonymkode: c8177...0fa 21
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har en venne gjeng (mine venner) vi har barn, derfor dro vi hver vår dag. Jeg var der første dagen og drakk fort, slik at det ble tidlig seng og klar til å passe barn dagen etter. Min samboer dro lørdag, og hun ringer i dag og forteller at 3 stk gikk naken rundt i hytten, ei sugde kuk fremfor alle, nakenbading +++ kjæresten (hun) min sier hun slikket så vidt fitten til kjæresten til kompisen min, som jeg vet kompis pulte tidligere på dagen. Så jeg tenker hun har smakt spermet til kompisen min. Æsj!!!! Så forteller hun at hun fingret en annen som er kjæreste med en annen kompis av meg. Jeg har tidligere sagt at hun ikke er utro om hun ønsker og teste ut å kose seg med en dame. Men synes å gjøre dette fremfor hele venne gjengen min, uten meg til stede er utroskap og ekkelt. Min kompis løy og sa at slikt skjer når jeg også er på hytte festen, men dette stemmer ikke. Denne kompisen prøver også å legge an på henne 😡 Kjenner jeg er forbannet og kjenner avsmak på å ligge/ kysse henne igjen. Hun sier at jeg har gidd henne tillatelse til å teste ut dette, men det var ikke akkurat slik jeg hadde tenkt dette skulle skje. Alle vennene mine ser hun fingret og slikker fitte og jeg sitter hjemme og passer barn. Ikke akkurat en våt drøm og tenke på i ettertid. Hun kommer snart hjem og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Hadde det vært med en mann, hadde jeg flyttet ut på dagen. Men ekkelt å vite dette, og hva mer er det jeg ikke vet. Skuffet mann som ikke vil kline med ei som har slikket fitten som min beste venn spruten inni noen timer før 🤮🤮🤮 what to do? Anonymkode: ad15c...e78 Ser ikke problemet. Du burde ha presisert at hun ikke burde leke med damer foran andre, og satt premisset om å kun gå for fremmede damer som garantert ikke har hatt sex med noen du kjenner på forhånd. Hun er jo ikke tankeleser. Jeg tror ikke du er så klar for at dama har sex med andre damer som du tror. Kanskje greit å avslutte forholdet og finne deg ei dame der regelen er at ingen er utro med noen, verken kvinner eller menn. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: b1e32...fd6 14
miss summers Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Hva slags folk er DERE egentlig? 43
Gjest O.G. Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Utrolig at noen kan innbille seg at folk går på trolling som er så sykt dårlig utført. Anonymkode: 8a852...099 Dette er nok trolleri ja, Men, saken er den at jeg hørte rykter om noe lignende da jeg drakk kaffe med en kamerat tidligere i uken, det kan virke som at folk har fått C19 i vrangstrupen og er så sulteforet på kontakt at de tar slike sjanser på hytteturer med venner.
Gjest Celina holmkold Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Jeg er ekstremt usikker på om dette er trolling eller noe ekte.. Men hadde det vært meg, så jeg hadde jeg avsluttet forholdet og aldri pratet med henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 Er dette, tanker fra en golden retriver som går i hundebarnehage? Anonymkode: cb56d...37e 9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 For en hyttetur, høres det ut som. Nesten som om tatt fra en film eller noe.. Har aldri skjedd i virkeligheten. 🙃😉 Anonymkode: 43100...eb3 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 Hvis dette er sant.. Dette er kommunikasjon som er sviktet dere imellom. Jeg vil egentlig påstå at dette ikke er dama di sin feil da det var du som sa at utforskning med damer er greit. Men du presiserte ikke at hun måtte være alene eller at du også var der. Men jeg må si at dama burde virkelig ringt deg og spurt hva du tenkte når ting begynte å utvikle seg på hytten. Men sånn alt i alt så er det vanskelig for oss å gi råd. Vi kjenner ikke dere og vet ikke hvordan dere er som mennekser. Det høres jo ganske spesielt ut med en slik hyttetur og venner. Anonymkode: 11d91...724 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå