AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Er så mye tråder om damer som sier de liker omkrets over lengde og menn som klager over at de ikke har tykk nok penis. En gjennomsnittlig fungerer supert til kjappiser og normal sex, men skal man ha langvarig sex med langt forspill er det jo bare å bruke en penishylse sånn at penis blir tykkere. Dama blir fornøyd og dere menn slipper å tenke på at det blir for lite friksjon. Det brukes jo massevis av andre sexleketøy i senga, men å bruke en penishylse inngår ikke i dette? Istedet for å føle seg truet så vær en bedre elsker å gi dama de ekstra cm i omkrets hun vil ha. Da blir det mere sex både med og uten penishylse.🙂 Anonymkode: 6fd05...b10 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Dette er ment for de som ikke klarer å slå seg til ro med at penisen sin er gjennomsnittlig eller mindre i omkrets. Det finnes muligheter for det meste. Er jo menn med langt over snittet i størrelse som bruker disse også. Er ikke så big deal. Viktigste er å ha det gøy å kose seg tross alt.🙂 Anonymkode: 6fd05...b10 7
SlemUlv Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Hvorfor skal man bruke det, om man er fornøyd uten? For de aller fleste er faktisk fornøyde uten.. Menn bør slutte å bry seg så veldig om størrelsen. 9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Enig, men da må hun også la han slippe til med sleeve der bak, ellers er det ikke like gøy. Anonymkode: 2b98b...c85
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal man bruke det, om man er fornøyd uten? For de aller fleste er faktisk fornøyde uten.. Menn bør slutte å bry seg så veldig om størrelsen. Er begge fornøyd så er jo alt greit ikke sant. Men fakta er at mange damer foretrekker litt ekstra tykkelse og mange menn skulle ønske de hadde tykkere penis. Isåfall er jo en penishylse et bra hjelpemiddel, hvis det kan gjøre mannen tryggere i senga og at dama føler seg mere fylt opp. Det brukes jo dildoer, vibratorer og masse andre leketøy i senga, så dette bør jo ikke være noe mere tabu å bruke for par som ønsker å ha god sex. Anonymkode: 6fd05...b10 4
Gjest Elder Millennial Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om noen hylser før jeg logget meg inn på KG😅🙈 men altså, hvordan føles det for mannen da? Blir sexen like bra for han som den ville vert uten? Med tanke på hvor lite folk liker å bruke kondom så ser jeg for meg at terskelen for å bruke noe enda tykkere er ganske høy? Jeg liker å kjenne hud mot hud og vil heller ha en mindre penis da, det må jeg bare innrømme.
SlemUlv Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er begge fornøyd så er jo alt greit ikke sant. Men fakta er at mange Anonymkode: 6fd05...b10 menn tror mange kvinner foretrekker ekstra tykkelse. Og siden det blir gjentatt, av menn, så finnes det menn som tror de ikke er gode nok. Der, rettet på den for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Hvis du scroller gjennom de første 10 sidene på seksualitets forumet så ser du at tykkelse/omkrets er noe som går igjen blant kvinner. Den har mere å si enn lengden osv. Mange menn er jo også bekymret for dette. Istedet for at par skal være missfornøyd med tykkelsen enten det er dama eller mannen, hvorfor ikke finne løsninger som gir begge det de vil ha. Hvis dama syns sexen blir enda bedre hvorfor ikke gi dama det, og hvis mannen er usikker på partneren sin, så vil en penishylse gi han mere trygghet på det området osv.🙂 Anonymkode: 6fd05...b10 1
FrøkenFri Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Jeg liker å kjenne penis inni meg ikke en hylse. De fleste penistrådene her er startet av menn ikke kvinner. 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 Kan jeg stappe en fleshlight i musa di for å gjøre deg trangere? ;) Anonymkode: 35938...16b 6
mannfolket Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Er så mye tråder om damer som sier de liker omkrets over lengde og menn som klager over at de ikke har tykk nok penis. En gjennomsnittlig fungerer supert til kjappiser og normal sex, men skal man ha langvarig sex med langt forspill er det jo bare å bruke en penishylse sånn at penis blir tykkere. Dama blir fornøyd og dere menn slipper å tenke på at det blir for lite friksjon. Det brukes jo massevis av andre sexleketøy i senga, men å bruke en penishylse inngår ikke i dette? Istedet for å føle seg truet så vær en bedre elsker å gi dama de ekstra cm i omkrets hun vil ha. Da blir det mere sex både med og uten penishylse.🙂 Anonymkode: 6fd05...b10 Jeg anbefaler knipeøvelser for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 SlemUlv skrev (3 minutter siden): menn tror mange kvinner foretrekker ekstra tykkelse. Og siden det blir gjentatt, av menn, så finnes det menn som tror de ikke er gode nok. Der, rettet på den for deg. Er jo flust av damer som sier dette også hvis du leser svar fra begge kjønn. Anonymkode: 6fd05...b10 1
SlemUlv Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo flust av damer som sier dette også hvis du leser svar fra begge kjønn. Anonymkode: 6fd05...b10 Nei, det er NOEN kvinner som sier dette. Men det er altså flest menn som tror at dette er sant for de aller fleste kvinner. Noe det altså ikke er. Og vi kvinner som sier noe annet, blir anklaget for å lyve, eller bare være politisk korrekte. 6
Ardwinna Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 Menn flest trenger jo ikke bruke penishylse oftere, bare fordi noen damer synes det er nødvendig. De som synes det er nødvendig bruker det sikkert allerede, og det er jo ikke nødvendig at alle de andre bruker det. Synes det er mange rare og oppkonstruerte problemstillinger her inne. Dette blir jo som å spørre om hvorfor ikke flere par bruker sexleketøy siden mange synes det er stas. De som ønsker og har behov for det bruker det, og de andre lar være. Enkelt og greit. 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Ominous skrev (51 minutter siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om noen hylser før jeg logget meg inn på KG😅🙈 men altså, hvordan føles det for mannen da? Blir sexen like bra for han som den ville vert uten? Med tanke på hvor lite folk liker å bruke kondom så ser jeg for meg at terskelen for å bruke noe enda tykkere er ganske høy? Jeg liker å kjenne hud mot hud og vil heller ha en mindre penis da, det må jeg bare innrømme. De selges på alle butikker som selger sexleketøy og er visstnok ofte utsolgt, så må være bra etterspørsel. Det føles bra for begge parter. Menn holder lengre da som er en fordel om man vil holde på lengre. Menn får en følelse av å være enda større og kjenner det godt med den på. Men går også ann å bruke den deler av samleiet og avslutte uten foreksempel, så får begge maks ut av samleiet osv. Anonymkode: 6fd05...b10 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 Ardwinna skrev (1 time siden): Menn flest trenger jo ikke bruke penishylse oftere, bare fordi noen damer synes det er nødvendig. De som synes det er nødvendig bruker det sikkert allerede, og det er jo ikke nødvendig at alle de andre bruker det. Synes det er mange rare og oppkonstruerte problemstillinger her inne. Dette blir jo som å spørre om hvorfor ikke flere par bruker sexleketøy siden mange synes det er stas. De som ønsker og har behov for det bruker det, og de andre lar være. Enkelt og greit. Enig, men mange klarer jo ikke å kommunisere hva de vil til partneren sin eller er for redd for å såre. Vil tro begge hadde fått bedre sex om man kunne prate åpent om hva man trenger. Hvis det er å oppnå litt mere friksjon så er jo saken enkel. Å bruke en penishylse koster ikke mange hundre kronene, så er jo ikke noe som vipper hele budsjettet. Mange menn ønsker jo også å føles større ut, så da vil de jo oppnå dette. Anonymkode: 6fd05...b10 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Jeg vil tro at hylse gjør at det ikke kjennes godt og følsomt ut. Og ei dame som er så vid at hun trenger noe sånt er uansett ikke noe jeg trakter etter. Hva andre driver med på soverommet bryr meg ikke da, kjør på om dere vil. Anonymkode: e9e72...034 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil tro at hylse gjør at det ikke kjennes godt og følsomt ut. Og ei dame som er så vid at hun trenger noe sånt er uansett ikke noe jeg trakter etter. Hva andre driver med på soverommet bryr meg ikke da, kjør på om dere vil. Anonymkode: e9e72...034 Er du imot dildo og vibratorer også da eller generelt? En penishylse er jo ikke noe som må brukes hver gang eller hele tiden. Men som et ekstra tilskudd for ekstra spenning og variasjon. De som aldri tør å prøve nye ting blir ofte missfornøyde i sexlivet. Anonymkode: 6fd05...b10 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 Hvordan spør om dette uten at mannen blir såret? Vil det ikke gå ut over selvtilliten? Anonymkode: 3bb0f...65b 1
Sphere Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 Ominous skrev (3 timer siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om noen hylser før jeg logget meg inn på KG😅🙈 men altså, hvordan føles det for mannen da? Blir sexen like bra for han som den ville vert uten? Med tanke på hvor lite folk liker å bruke kondom så ser jeg for meg at terskelen for å bruke noe enda tykkere er ganske høy? Jeg liker å kjenne hud mot hud og vil heller ha en mindre penis da, det må jeg bare innrømme. Her treffer du blink. Det er selvsagt kjempestor forskjell med og uten. Det kan være morsomt å gjøre det innimellom, men det er klart sexen er mye bedre uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå