AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Batteriet på pcen min blir dårligere og dårligere. Snart så vil jeg tro det slutter å virke. Spørsmålet er derfor: Virker pcen min om jeg da putter i laderen, eller blir jeg nødt til å skaffe ny pc? Pcen er såpass gammel at jeg heller kjøper en ny hvis den må byttes. Anonymkode: a8066...8d0
Milky Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 (endret) . Endret 14. november 2021 av Milky
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Ja, de fleste maskiner går fint selv om batteriet er dødt. Bare fortsett å bruk den som før, men om du tar ut laderen så vil PC-en skru seg umiddelbart av, så husk på dette. Før i tiden hadde de fleste maskiner batteri man kunne bytte/ta ut, og det var en anbefaling å gjøre dette om maskinen i hovedsak var tilkoblet strøm over lang tid. Anonymkode: 458dd...21b 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, de fleste maskiner går fint selv om batteriet er dødt. Bare fortsett å bruk den som før, men om du tar ut laderen så vil PC-en skru seg umiddelbart av, så husk på dette. Før i tiden hadde de fleste maskiner batteri man kunne bytte/ta ut, og det var en anbefaling å gjøre dette om maskinen i hovedsak var tilkoblet strøm over lang tid. Anonymkode: 458dd...21b Flott. Det var det jeg håpte på og egentlig trodde Anonymkode: a8066...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, de fleste maskiner går fint selv om batteriet er dødt. Bare fortsett å bruk den som før, men om du tar ut laderen så vil PC-en skru seg umiddelbart av, så husk på dette. Før i tiden hadde de fleste maskiner batteri man kunne bytte/ta ut, og det var en anbefaling å gjøre dette om maskinen i hovedsak var tilkoblet strøm over lang tid. Anonymkode: 458dd...21b Det spørs hvordan maskinen er bygget - ulempen med å ta ut batteriet er at PC-en kan gå i stykker dersom skjermfestet er konstruert slik at presset på dette blir unormalt stort etter at man tar ut batteriet, noe som skjedde på min gamle Asus UL30. Anonymkode: 9eb60...550
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det spørs hvordan maskinen er bygget - ulempen med å ta ut batteriet er at PC-en kan gå i stykker dersom skjermfestet er konstruert slik at presset på dette blir unormalt stort etter at man tar ut batteriet, noe som skjedde på min gamle Asus UL30. Anonymkode: 9eb60...550 Ja, derav "de fleste maskiner" Jeg snakker også om for lenge siden, da maskiner kunne minne om mursteiner (2000-tallet), er lenge siden jeg har hatt maskin med utbyttbart batteri nå. Anonymkode: 458dd...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå