Gå til innhold

MD Formulations Vit-A-Plus Hand and Body creme

Anbefalte innlegg

Gjest MD Form :)
Skrevet

Var hos en hudpleier i dag; har hørt så utrolig mye skryt av denne MD Formulations Vit-A-Plus Hand and Body Creme til bruk etter brasiliansk voksing...

Mange som bruker denne ungår rødhet, inngrodde hår - og får et mye penere resultat enn uten... i så fall har jeg noen spørsmål til dere som jeg håper dere kan hjelpe meg med... ;)

Hvor pleier dere å kjøpe denne? Hvor mye pleier dere å betale?

Hudpleieren jeg var hos skulle ha godt over 500 kroner - noe jeg synes er rimelig dyrt. Er dette vanlig pris?

Håper alle som har peiling vil komme med et svar.... :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest MD Form :)
Skrevet

Hei igjen...

Er det ingen som bruker denne kremen?

Ingen som har peiling på vanlig pris på denne?

Skrevet

Jeg vet ikke vanlig pris på denne, men hudpleiere pleier da å ligge ganske likt i pris?

Iallfall, sjekket på essentialdayspa.com, der kostet den litt over 200 kroner, men i tillegg kommer jo porto på cirka 75 kroner.

Skrevet

Skriver essentiel dayspa ned verdien så en slipper toll/moms?

Skrevet

Jepp, bestilte senest forrige uke varer for 700 NOK, var skrevet ned til 20 kanadiske dollar, dvs 100 kroner. Spurte de om det da, men tror de gjør det automatisk til Norge. Men for sikkerthets skyld kan du jo spørre pent i kommentarfeltet. Jeg har iallfall aldri betalt moms eller toll derfra.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg kjøpte min hos hudpleier og betalte nok rundt 500 for den, men synes at den er verdt det. Den er det eneste som virkelig hjelper mot inngrodde hår og røde nupper etter brasiliansk for meg.

• 2 måneder senere...
Skrevet

*trekke opp*

Hvor ofte må du bruke den for å unngå inngrodde hår?

Skrevet
Skriver essentiel dayspa ned verdien så en slipper toll/moms?

De har begynt å IKKE gjøre det. Sist jeg bestilte, skrev de til og med verdien INKLUDERT porto, så jeg endte opp med å betale moms på noe som i utgangspunktet ikke var momspliktig. Og jeg bad dem spesifikt om å skrive en bestemt verdi utenpå pakken, just in case. Jeg kommer ikke til å handle mer der :frustrert:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
De har begynt å IKKE gjøre det. Sist jeg bestilte, skrev de til og med verdien INKLUDERT porto, så jeg endte opp med å betale moms på noe som i utgangspunktet ikke var momspliktig. Og jeg bad dem spesifikt om å skrive en bestemt verdi utenpå pakken, just in case. Jeg kommer ikke til å handle mer der :frustrert:

Samme her. De bekreftet til og med per mail at de skulle gjøre det, men pakken var påskrevet full verdi inkl porto. Forklaringen var at de har fått en del forsendelser merket gave i retur fra norsk tollvesen (?) og derfor ikke kan gjøre dette lengre. Jeg kommer nok heller ikke til å handle derfra flere ganger.

Skrevet
pokker, jeg handlet der i går  :sur:

For å si det sånn, støtter jeg heller det lokale næringslivet enn å betale dyre dommer til posten (gebyr på 80 kroner, i tillegg til moms). Varen endte opp med å koste over det jeg ville ha betalt hos hudpleier (jeg etterbestilte BE foundation).

Skrevet

Gjest over var meg - og jeg handlet for NOK 1150,- Gratis frakt da, men makan til uflaks. Dette blir dyrt! :tristbla:

• 3 uker senere...
Skrevet

Fikk pakken min fra EDS i romjulen. De hadde ikke skrevet ned verdien, men jeg slapp både moms og toll likevel. Sikkert på grunn av julerushet. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...