Gå til innhold

Lurer på hva det er med visse damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dame 1. Truffet henne én gang, ute på byen som en gjeng. Senere på kvelden, etter at vi hadde dratt derifra og hvert til vårt, mente hun at jeg skulle ha kysset henne. Et døgn senere, seint på kvelden eller om natta om du vil, skrev hun til meg på Messenger igjen, med kysse-emojier. Jeg var utilgjengelig og svarte litt ut på dagen neste dag. Tydeligvis for seint eller ikke godt nok, for det ble helt tyst 😄

Dagen jeg svarte skriver hun åpent på Facebook, i en gruppe, at hun gjerne vil date et annet spesifikt gruppemedlem. Da er det i grunn game over 😄

Dame 2: veldig gira på å treffe meg, samme dag som vi begynne å chatte på en datingapp. Gira på sex, og tilsynelatende interessert i fast forhold, men sender veldig blandede signaler. Snakker om at hun er forelska i en mann hun går til behandling hos (men som hun ikke har tenkt å gjøre noe med) og i tillegg nevnte hun at hun har avtalt en date med en annen mann den neste uka. Opprinnelig hadde hun tenkt å treffe en annen mann den dagen hun traff meg. Samtidig er hun opptatt av hva jeg tenker, om jeg vil treffe henne igjen, er gira på å kysse meg og skriver i etterkant at hun bare vil date én mann for fast forhold. 

Vi er alle i 30-årene. 

Anonymkode: f693d...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sier vel kanskje mest om hvilke merkelige karakterer en finner i dating-grupper på...Facebook?

Anonymkode: c3ffd...cfb

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette sier vel kanskje mest om hvilke merkelige karakterer en finner i dating-grupper på...Facebook?

Anonymkode: c3ffd...cfb

Jo da, er litt ymse skapninger, men Facebook-grupper er i utgangspunktet helt genialt for single, bli kjent, treffes osv. 

Anonymkode: f693d...cf7

Skrevet

Sånn har det blitt. Kvinnene har som regel noen kjekkere på lur (chad), og de glemmer fort oss mindre pene menn. Umulig å få fitte med sånne tendenser samfunnet. Har ikke vært nærme en kvinne på årevis. 

Anonymkode: 725a2...50c

• Liker 4
Skrevet

Det er bare skikkelig rare kvinnfolk og mannfolk i datinggrupper på facebook. Ingen med vettet i behold bruker en kanal der stalkere lett kan se hele navnet ditt, arbeidsplassen, vennene dine, familiemedlemmene dine osv som en kanal til å komme i kontakt med fremmede å date 

Dame 1: ikke så crazy her, hun flørter og det er lov å flørte med flere og å miste fokus på noen som ikke flørter tilbake eller bruke fokus på noen andre man liker bedre. Hun prøvde å flørte men det ble ingen fremgang så hun gikk videre 

Dame 2: ikke vett i knollen å bli forelsket i noen man er i behandling hos og enda mindre vett i knollen å fortelle andre potensielle flørter om dette. Ut fra alt annet du forteller om henne er det tydelig at hun ikke er psykisk frisk så du skal bare være glad det ikke ble noe mellom dere. Dropp det 

Anonymkode: 24ea5...c0c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn har det blitt. Kvinnene har som regel noen kjekkere på lur (chad), og de glemmer fort oss mindre pene menn. Umulig å få fitte med sånne tendenser samfunnet. Har ikke vært nærme en kvinne på årevis. 

Hvis du går ut i samfunnet og blir kjent med kvinner istedet for å skrive 200 sånne kommentarer hver dag i alle nye tråder på KG så øker sjansene dine betraktelig hvertfall. Du kan like gjerne grave deg ned om det eneste du gjør for å få dame er å sitte på nett hele døgnet å klage på at du ikke får dame. Dette er minst 15 kommentaren din om dette i dag på bare noen få timer 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du går ut i samfunnet og blir kjent med kvinner istedet for å skrive 200 sånne kommentarer hver dag i alle nye tråder på KG så øker sjansene dine betraktelig hvertfall. Du kan like gjerne grave deg ned om det eneste du gjør for å få dame er å sitte på nett hele døgnet å klage på at du ikke får dame. Dette er minst 15 kommentaren din om dette i dag på bare noen få timer 

Har prøvd. Damene liker ikke meg… Å ta dem med ut på date er ikke godt. Får aldri noe tilbake. Samfunnet burde vært lagt opp slik at godene ble fordelt bedre. «Vanlig folks tur» så usant at jeg spyr.

Skrevet

Høres ut som de er usikre på din interesse. Jeg kan finne på å snakke om andre menn hvis jeg føler at daten bare er ute etter sex for eksempel eller om jeg er usikker på om han treffer andre, gjør det for å liksom gi uttrykk for at jeg ikke bryr meg om han ikke er interessert. Helgardering. Men - forsvarer det ikke, bare en mulig forklaring.

Anonymkode: c91ef...6e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har prøvd. Damene liker ikke meg… Å ta dem med ut på date er ikke godt. Får aldri noe tilbake. Samfunnet burde vært lagt opp slik at godene ble fordelt bedre. «Vanlig folks tur» så usant at jeg spyr.

Merkelig det der. 99% av alle menn jeg kjenner som er i et forhold er helt gjennomsnittlige normale folk. Ingen Chad (eller hva han nå heter) i sikte. 

(Det disse mannfolka har, er vett til å behandle damer som mennesker. Du vet, vesen med følelser, tanker, intelligens og slikt. Ikke bare et hull.)

Anonymkode: c5ac4...8cc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du har den innstillingen om at du skal få sex tilbake bare fordi du tar med damene på date så er det grunnen til at damene ikke liker seg, bare et lite tips... Nå slutt å syt, du er en drittsekk så ikke rart ingen vil ha deg 

• Liker 6
Skrevet

Slitsomt for deg at ikke alle damer er kliss like da. Kanskje du kan prøve å bli kjent med dem? 

Anonymkode: 12c6a...daf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er et menneske, ikke et «gode» som skal fordeles rettferdig.

Anonymkode: 132dc...404

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å herregud for en holdning, det er ikke rart ingen vil ta i deg med den tankegangen. 

Anonymkode: 2e579...233

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...