Gå til innhold

hvorfor får jeg ikke noe match på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns dette er så rart. Til vanlig får jeg mye blikk av menn/gutter når jeg går i gata, trening, ute generelt, og får en del smil av ukjente menn og. Men så laget jeg meg tinder i går, og nå har jeg bare 6 match? Er jeg liksom så stygg? Hvorfor er det så annerledes på tinder og i virkeligheten når det kommer på hvor mye oppmerksomhet man får? Jeg er jente 23 år.

Anonymkode: e093e...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg syns dette er så rart. Til vanlig får jeg mye blikk av menn/gutter når jeg går i gata, trening, ute generelt, og får en del smil av ukjente menn og. Men så laget jeg meg tinder i går, og nå har jeg bare 6 match? Er jeg liksom så stygg? Hvorfor er det så annerledes på tinder og i virkeligheten når det kommer på hvor mye oppmerksomhet man får? Jeg er jente 23 år.

Noen som kan forklare?

Skrevet

Kanskje fordi du er utålmodig?

Anonymkode: 82413...25c

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange har du liket? Er du på et sentralt sted? Hva er innstillingen dinne på alder og km? 

Anonymkode: 48e51...791

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvor mange har du liket? Er du på et sentralt sted? Hva er innstillingen dinne på alder og km? 

Anonymkode: 48e51...791

alder er på 34-55
km er 85

Skrevet

Du lagde bruker igår, slapp av… eller forventer du 100 matcher på et døgn??

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

alder er på 34-55
km er 85

Det er de færreste som er interessert i å date 11 år nedover når du er bare 23 år. 

Anonymkode: be2b8...017

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er de færreste som er interessert i å date 11 år nedover når du er bare 23 år. 

Anonymkode: be2b8...017

Men hvorfor har de valgt å se jenter ned i 23 års alderen om de ikke ønsker å date de?

Skrevet

Kanskje menn er for kresne på tinder, og sveiper for lav prosentandel til høyre? Mulig de ikke kjenner sin markedsverdi?

Anonymkode: c79b3...754

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...