Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren sent fredag ettermiddag/kveld for å stripe samt stusse tuppene. Det var 7-8 mnd siden siste striping (bayalage) så jeg hadde en tydelig ettervekst. Jeg ba om å få stripet etterveksten slik at den matchet resten av håret, men også med bayalage teknikk slik at fremtidig ettervekst ikke blir så synlig med en gang. 

Men når hun var ferdig å stripe så kunne jeg knapt se forskjell fra håret jeg hadde tidligere. Hun må nok ha tatt rimelig syltynne striper. Jeg kunne se noe foran men på sidene og bak så var det omtrent helt likt. Vi var enig om å beholde litt dybde bak, men jeg hadde sett for meg at hun skulle jevne ut noe av den etterveksten og ikke bare latt den være. 

Hun så at jeg nølte litt da hun spurte om jeg var fornøyd, og sa at det kommer litt an på lyset hvor mye man ser?! 

Uff.. Jeg betalte 3000 kroner for dette. Men jeg er også usikker hvor tydelig jeg informerte henne om hva jeg ønsket. Hun hadde masse folier i håret mitt og jeg satt der i tre timer så jeg forventet et mye lysere resultat. Kan hun ha brukt for svak farge? 

Dette blir sikkert bare ord mot ord også hvis jeg går tilbake for å klage. 

Er det noen som har tidligere vært å klaget hos frisør på lignende grunnlag? 

Anonymkode: 4bee9...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med frisøren og sagt at det ikke ble som jeg hadde tenkt. Eventuelt si at du syns det ble liten forandring etter stripingen. Er frisøren seriøs vil hun tilby en ny striping.

Anonymkode: 72336...2a8

• Liker 3
Skrevet

Er bare å si at du ikke er fornøyd, og mest sannsynelig vil du få en ny gratis time. Hvis ikke mister hun vel en kunde

Skrevet

Frisøren var kanskje litt redd for å gjøre for mye med etterveksten, siden du ønsket at fremtidig ettervekst ikke skulle bli så synlig med en gang? 

Anonymkode: 1748e...39a

Skrevet

Du har reklamasjonsrett, bare ikke vær frekk eller sint når du klager, vær saklig

Anonymkode: 291e6...88f

Skrevet

Uff, ville også ha et lignende resultat, og fikk en "falsk" ettervekst. Jeg fikk ikke en fin overgang sånn som jeg har fått før, og som jeg spurte om. Jeg vet ikke helt hvorfor hun gjorde det slik. Hun forsøkte å rette det opp så godt hun kunne i etterkant, og det ble helt ok. Jeg regner med hun vil gjøre en mye bedre innsats neste gang. Hun var åpenbart ikke fornøyd selv, men jeg turte ikke å gjøre noe mer med det der og da. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Frisøren var kanskje litt redd for å gjøre for mye med etterveksten, siden du ønsket at fremtidig ettervekst ikke skulle bli så synlig med en gang? 

Anonymkode: 1748e...39a

Hvorfor skal en frisør være "litt redd" for det? Balayage gjort riktig er jo helt utmerket for å skjule ettervekst, men det er kun hvis det er gjort riktig. Det ble det ikke gjort hos TS dessverre. 

Anonymkode: 77e1e...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...