LiseTV Skrevet 20. juli #421 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fra?????? Anonymkode: d44d5...501 Tørr ikke si, da blir jeg uthengt.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #426 Skrevet 27. juli En kjempestor truse som trekkes over skuldrene, litt som en one piece. Anonymkode: 50aff...c98 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #429 Skrevet 27. juli I dag er det en blå ermeløs bomull/lin kjole fra Temu. Anonymkode: 8e87c...0ef 1
Stacy__ Skrevet 27. juli #431 Skrevet 27. juli En knelang kjole og sandaler. Nå har jeg skiftet til nattkjole 1
LiseTV Skrevet 10. august #433 Skrevet 10. august En midikjole i brune nyanser og roser. Fikk den i går av en venninne som kom hjem fra en lang tur i utlandet.
LiseTV Skrevet 21. september #434 Skrevet 21. september En maxikjole i ulike varianter av rosa, i silke.
Sola de Skrevet 21. september #436 Skrevet 21. september Burgunder joggebukse, rød topp med 3/4 lange ermer.
AnonymBruker Skrevet 21. september #437 Skrevet 21. september Ser ut som søndagen må være ganske innholdsrik for samtlige som føler behov for å oppsummere antrekket sitt i denne tråden. Søndagen kan bli ganske fin om dere bare prøver. Gjør noe med det. Anonymkode: ddf89...70b
LiseTV Skrevet 22. september #438 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ser ut som søndagen må være ganske innholdsrik for samtlige som føler behov for å oppsummere antrekket sitt i denne tråden. Søndagen kan bli ganske fin om dere bare prøver. Gjør noe med det. Anonymkode: ddf89...70b Søndagene er fine for meg. god frokost og en lang tur. Dusje og ta på en kjole, hvile seg litt og lese/kryssord. Lage mat til meg alene eller venner, eller på besøk med venner. Pynte seg i en fin kjole og nyte god mat og vin. Ulikt etter før jeg legger meg.
LiseTV Skrevet 5. oktober #439 Skrevet 5. oktober Blir kjole på meg hver søndag. I dag er en gråmelert trang midikjole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå