Gå til innhold

Hvordan ble brystvortene etter endt amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

… gikk de tilbake til hvordan de var før eller forble de store? Jeg hadde veldig flate brystvorter og baby slet med å få tak på dem så vi endte med å bruke skjold den første måneden. Nå har de blitt gaaanske struttende og baby har null problem med å få tak. Lurer bare på om det kommer til å bli likt med nummer to :) 

Anonymkode: 140a4...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ble iallefall akkurat som før, etter en tid. Brystene ble til to lefser en stund, men har blitt normale igjen de også, selv om det gikk ca 5 år

Anonymkode: 0f5a7...e0d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

… gikk de tilbake til hvordan de var før eller forble de store? Jeg hadde veldig flate brystvorter og baby slet med å få tak på dem så vi endte med å bruke skjold den første måneden. Nå har de blitt gaaanske struttende og baby har null problem med å få tak. Lurer bare på om det kommer til å bli likt med nummer to :) 

Jeg hadde helt flate brystvorter som ble store og utstående etter å ha fått til amming første. Etter at jeg var ferdig med amming gikk de tilbake til å være like små og flate igjen. Nå har jeg baby nummer to og er gjennom samme prosess! Regner med de kommer til å gå tilbake til normalen igjen. 

Anonymkode: af4f3...13d

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Sto akkurat i speilet og surmulte over mine store mørke, og gleder seg til de blir små og normale igjen når jeg er ferdig med å amme baby2, slik som sist 🙂

Skrevet

Ts her! Bra at dere opplever at de går tilbake til normalen! Gleder meg til å kunne gå uten BH igjen, men håper samtidig babyene blir så tette at nummer to rekker å få tak før de forsvinner igjen:fnise:

Skrevet

Brystvortene ble som før, men kanskje ikke like flate. Litt vanskelig å vurdere, siden vi avsluttet ammingen når jeg ble gravid, og endringer i brystvorter er et tidlig graviditetstegn.

Brystene tror jeg har blitt mindre, og de er mye slappere enn før forrige graviditet. Det er ikke så rart, for de er mange størrelser mindre enn de var på sitt fulleste. 

Anonymkode: cc61b...bb1

Skrevet

De er mye større enn de var før barn (da var de helt flate), men de er ikke så store som de var under amming.

Skrevet

Mine ble helt vanlige.. merka dog ikke så stor forskjell på de da jeg amma heller da. Men de ble fort normale. Er 4 mnd siden ammeslutt og først nå har puppene mine begynt å «fylle» seg igjen - de har vært rimelig flate og livløse i en stund nå. Skal ha et barn til om 2 mnd da, så vanskelig å si om det skyldes graviditet eller ikke når det kommer til at de er blitt fyldigere:)

Anonymkode: 93caa...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...