Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Når noen sier de skal lage dere en pizza og sier den spesielle ingrediensen er , hva betegner dere denne amor som? Jeg har aldri fått en definisjon på nøyaktig hva denne kjærlighetsingrediensen er. Vil dere hjelpe meg?
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 en kjærlighetsingrediens liksom? som får deg til å havne i det romantiske hjørnet?
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 ok. For min del blir jeg aldri romantisk av mat jeg.
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 jeg mener: Hva er den ekstra romantiske ingrediensen du ville lagt til for å glede din kjære (meg)? Jeg har en hemmelig ingrediens ingen får vite hva er, men jeg kan love deg den inneholder mye kjærlighet til catwoman.
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #6 Skrevet 11. oktober 2005 Kjærlighetsurt. Setter innmari god smak på all tomat-kjøtt-mat
smil Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Hmmmm...hemmelig ingrediens... morsmelk kanskje ?
Gjest Very Victoria Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har en hemmelig ingrediens ingen får vite hva er, men jeg kan love deg den inneholder mye kjærlighet La meg gjette, du runker over pizzaen før du setter den i ovnen. Eller du som er så italiensk har vel en egen steinovn murt opp i stua
Mona Skrevet 12. oktober 2005 #9 Skrevet 12. oktober 2005 Hvorfor skal vi røpe vår hemmelige ingrediens når ikke du selv gjør det Skauta!! :icon_question:
Gjest Skauta Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 La meg gjette, du runker over pizzaen før du setter den i ovnen. Eller du som er så italiensk har vel en egen steinovn murt opp i stua ←
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. oktober 2005 #11 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg ville laget taco-pizza til min kjære. Da krydrer jeg pizzasausen med tacokrydder i stedet for italienske krydder, og legger på et lag med nachos under osten. Er nok ikke et fysisk afrodisiak, men min kjære blir hvertfall veldig glad
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 Når noen sier de skal lage dere en pizza og sier den spesielle ingrediensen er , hva betegner dere denne amor som? Jeg har aldri fått en definisjon på nøyaktig hva denne kjærlighetsingrediensen er. Vil dere hjelpe meg? ← pizza+amor+ skulle det være en vits?
-Fisken- Skrevet 14. oktober 2005 #13 Skrevet 14. oktober 2005 Kanel! I kjøttsaus med tomat blir det utrolig godt med bitte litt kanel i.
Gjest Slafseslurp Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Nam. Fikk lyst på en Skauta spesial jeg. Pizza med masse "hvit saus på"!!!
Gjest Skauta Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Nam. Fikk lyst på en Skauta spesial jeg. Pizza med masse "hvit saus på"!!! ← Hvis du er fyllt til randen med østrogen, vil jeg be deg på en romantisk middag med levende lys og levende Skauta! Snuppa!
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #16 Skrevet 15. mars 2006 Nam. Fikk lyst på en Skauta spesial jeg. Pizza med masse "hvit saus på"!!! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå