Gå til innhold

Pizza med det lille ekstra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen sier de skal lage dere en pizza :sjarmor: og sier den spesielle ingrediensen er :hjerte: , hva betegner dere denne amor som? Jeg har aldri fått en definisjon på nøyaktig hva denne kjærlighetsingrediensen er. Vil dere hjelpe meg? :kyss:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

en kjærlighetsingrediens liksom? som får deg til å havne i det romantiske hjørnet?

Gjest Catwoman
Skrevet

ok. For min del blir jeg aldri romantisk av mat jeg.

Skrevet

jeg mener: Hva er den ekstra romantiske ingrediensen du ville lagt til for å glede din kjære (meg)? :Hehe:

Jeg har en hemmelig ingrediens ingen får vite hva er, men jeg kan love deg den inneholder mye kjærlighet :sjarmor:

:kyss: til catwoman.

Skrevet

Kjærlighetsurt. Setter innmari god smak på all tomat-kjøtt-mat ;)

Skrevet

Hmmmm...hemmelig ingrediens... morsmelk kanskje ;)? :ler::ler::ler::ler::ler:

Gjest Very Victoria
Skrevet
Jeg har en hemmelig ingrediens ingen får vite hva er, men jeg kan love deg den inneholder mye kjærlighet :sjarmor:

La meg gjette, du runker over pizzaen før du setter den i ovnen. Eller du som er så italiensk har vel en egen steinovn murt opp i stua :ler:

Skrevet

Hvorfor skal vi røpe vår hemmelige ingrediens når ikke du selv gjør det Skauta!! :icon_question:

Skrevet
La meg gjette, du runker over pizzaen før du setter den i ovnen. Eller du som er så italiensk har vel en egen steinovn murt opp i stua  :ler:

:Hehe::sjarmor:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg ville laget taco-pizza til min kjære.

Da krydrer jeg pizzasausen med tacokrydder i stedet for italienske krydder, og legger på et lag med nachos under osten.

Er nok ikke et fysisk afrodisiak, men min kjære blir hvertfall veldig glad :ler:

Skrevet
Når noen sier de skal lage dere en pizza :sjarmor: og sier den spesielle ingrediensen er  :hjerte: , hva betegner dere denne amor som? Jeg har aldri fått en definisjon på nøyaktig hva denne kjærlighetsingrediensen er. Vil dere hjelpe meg? :kyss:

pizza+amor+

skulle det være en vits?

Skrevet

Kanel!

I kjøttsaus med tomat blir det utrolig godt med bitte litt kanel i.

• 5 måneder senere...
Gjest Slafseslurp
Skrevet

Nam. Fikk lyst på en Skauta spesial jeg. Pizza med masse "hvit saus på"!!! :sikle:

Gjest Skauta
Skrevet
Nam. Fikk lyst på en Skauta spesial jeg. Pizza med masse "hvit saus på"!!! :sikle:

Hvis du er fyllt til randen med østrogen, vil jeg be deg på en romantisk middag med levende lys og levende Skauta!

Snuppa! :kyss:

Gjest Gjesta
Skrevet

:kvalm:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...