Gå til innhold

Hvor lenge ventet dere med å flytte sammen med ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var dere sammen med ny kjæreste før dere flyttet sammen? Hvor lenge ventet dere med å introdusere kjæresten for barna etter dere ble sammen?

Anonymkode: f2cc8...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnd første gangen. Hadde ikke barn.

2 år andre gangen. Hadde ikke barn da heller, men måtte bruke tid på å spare til depositum.

Hadde det blitt slutt med mannen min og jeg hadde fått ny kjæreste, så ser jeg for meg at jeg i alle fall Hadde ventet et halvt år før jeg hadde gradvis latt han hilse på sønnen min. Forholdet skulle i alle fall vært ansett som noe seriøst og potensielt langvarig. 

Skrevet

Etter 1 år møtte han barna. 3 år senere flyttet vi sammen 

Anonymkode: 04da4...6ce

Skrevet

2-3 mnd før han fikk hilse på barna. 

Såpass fort pga at hadde det ikke funket med ungene, så hadde det vært på hue og ræva ut. Og jeg hadde vært alene i seks år da jeg møtte kjæresten, og ungene hadde ikke møtt noen kjærester i de årene. Så jeg vurderte at det var innafor.

Flyttet inn etter 1 1/2 år. Bor enda sammen, vært sammen i 3 år nå.

Men kjenner jo folk som har flytttet sammen etter 4 mnd, med unger i bildet, så ja. 

Anonymkode: 6e23b...86d

Skrevet
tussi84 skrev (6 minutter siden):

6 mnd første gangen. Hadde ikke barn.

2 år andre gangen. Hadde ikke barn da heller, men måtte bruke tid på å spare til depositum.

Hadde det blitt slutt med mannen min og jeg hadde fått ny kjæreste, så ser jeg for meg at jeg i alle fall Hadde ventet et halvt år før jeg hadde gradvis latt han hilse på sønnen min. Forholdet skulle i alle fall vært ansett som noe seriøst og potensielt langvarig. 

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 814ff...c19

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 2 barn fra tidligere, vært sammen med kjæresten i 3 år (han har også egne barn), og bestemt oss for å forbli særboere til den dagen barna flytter ut. :)

• Liker 1
Skrevet

2 år, hadde ikke barn.

Anonymkode: 17fd8...c8a

Skrevet

2,5 år. Hadde ikke barn.

Skrevet

2 mnd 😳 har barn. Ja, det er jo egentlig litt sprøtt. 
vi har vært sammen et år nå. Går strålende, med barna også 

Anonymkode: 11bf2...429

Skrevet

1 år før de møttes

Anonymkode: 114f2...991

Skrevet

Første gang jeg møtte barnet var før vi ble kjærester, faktisk, siden vi da var venner. Jeg ble introdusert som kjæreste ca. 1 mnd. etter at vi ble sammen. Vi flyttet sammen etter ett år, da hadde barnet allerede ønsket i flere måneder at jeg skulle flytte inn. Mannen har hatt noen forhold tidligere, men det er ingen andre som har blitt introdusert for barnet. Vi var veldig seriøse fra starten.

Anonymkode: 2d423...404

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...