Gå til innhold

Covid 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt corona, hvordan var det? Hodepinen trykker midt i pannen..og føles ut som øynene er blitt revet av..Jeg har 1 vaksine tok ikke dose 2 siden fikk problemer med mensensyklus i lang tid etterpå..Hvor lenge var dere syke, og kommer hodepinen til gå vekk da man blir frisk eller den blir langvarig?

Anonymkode: 1a991...d70

Skrevet

Ta dose 2.

Anonymkode: 6f2b2...e6d

Gjest emilie964
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skrevet (endret)

Hodepine er vanlig hos de som får covid-19. For de fleste er symptomene kortvarig, men en ser det hyppig også hos de som utvikler senvirkninger. Det er derfor vanskelig å si noe om hvor lenge en blir plaget. Det med smerter bak øynene er også beskrevet av mange .

Jeg har daglig hatt trykkende hodepine i panne , i mer eller mindre grad, siden jeg ble syk Jan-21.  Sitter også bak øynene, men opplever ikke press på øynene.

God bedring! 

Endret av Bendie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde feber, hodepine, sår hals, diaré,  kvalme og ekstrem trøtthet.  Gikk over etter en ukes tid. Tre uker etter var jeg veldig sliten.  Kjenner ikke noe nå 

Gjest emilie964
Skrevet (endret)
Fame skrev (På 15.11.2021 den 16.52):

Jeg hadde feber, hodepine, sår hals, diaré,  kvalme og ekstrem trøtthet.  Gikk over etter en ukes tid. Tre uker etter var jeg veldig sliten.  Kjenner ikke noe nå 

Endret av emilie964
Skrevet (endret)
emilie964 skrev (5 timer siden):

Når jeg snytet meg i går kveld så kom det masse klumper med blod ut fra nesen og har blod i munnen..Trodde da det var ferdig, men har nå helt ekstremt tørr hals..klarer nesten ikke puste kjennes ut som blør i halsen..Er dette normalt?

Nei. Ta kontakt med helsetjenesten. Særlig om du bor alene. (Men gjør det uansett.)

Endret av DanielDuppsko
Skrevet

Det føltes akkurat som en vanlig, mild forkjølelse. Lav feber, slapp og tett nese med forkjølelsessymptomer. Hadde ikke tenkt det var corona om jeg ikke var nærkontakt og måtte ta test som ble positiv.

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Gjest emilie964
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 11.11):?

Gjest emilie964
Skrevet
DanielDuppsko skrev (På 16.11.2021 den 10.22):

Nei. Ta kontakt med helsetjenesten. Særlig om du bor alene. (Men gjør det uansett.)

emilie964 skrev (På 16.11.2021 den 4.55):

Gjest emilie964
Skrevet

Gjest emilie964
Skrevet

Gjest emilie964
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 11.11):

Hei

• Opprett ny...