Gå til innhold

Fravær skole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haff, feber og vondt i hodet ene dagen, frisk den andre, en dag hjemme her, en dag der.. 5.klassingen har på høsthalvåret 8 dokumentere fraværsdager, hvor 3 av de var fordi hun måtte være hjemme i påvente av koronatestsvar.. syntes det er vanskelig med når holde hjemme, når gå på skolen. Hvordan er det i heimen hos andre? Er det vi som har mange fraværsdager, eller er det ikke så gæærnt mtp, lav terskel for å vøre hjemme osv?

Anonymkode: 1484f...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg det er tre dager pga forkjølelse m/lett feber i høst, noe som er tre dager mer enn før korona. Allmentilstanden har vært slik at hun egentlig kunne gått på skolen, hadde det ikke vært for smittevern. Også femteklassing. Min er svært sjelden forkjølet til vanlig. Høres ut som du ligger på grei terskel mtp smittevern.

Anonymkode: 6aeee...781

Skrevet

Jenta på vgs her har 7 dager fravær. Mye verre å være borte da, kontra barneskolen.

Anonymkode: 52a4f...14f

Skrevet

Det er ikke så gæærnt, helt normalt denne høsten. Nå må barna være hjemme for å "se det an" så fort de har et lite sykdomstegn. For to år siden sendte vi dem på skolen og ba dem "se det an". 

Min 5. klassing har fem dager hittil, 1. klassingen har tre dager men får nok noen flere nå etter å ha blitt kraftig forkjølet før helgen. 

Anonymkode: 12bff...99d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...