Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: e002c...8be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8-10minutter. 

Anonymkode: 2b623...4ed

Skrevet

Ca 5min om jeg ikke vasker håret. 10min om jeg vasker håret. 15min om jeg vasker hår og tar hårkur. 

Anonymkode: 15a3f...7c1

• Liker 2
Skrevet

Nå som vi har såpass høye strømpriser forsøker jeg å begrense det, tenker det ligger på fem til åtte minutter. Til vanlig er jeg glad i varmtvann og dusj, og kan gjerne stå der til tanken er tom ❤️ 

Anonymkode: 120a9...9b6

Skrevet

De korteste er 5 min, de lengste er 40 min :) Elsker å dusje

Skrevet

5-10 min hvis jeg ikke vasker håret. 20-30 min om jeg vasker hår og shaver osv. 

• Liker 1
Skrevet

Akkurat det jeg trenger for å få gjort det jeg skal. Sikkert maks 5min de gangene dette innebærer hårvask og noe barbering, maks 2 minutter om morgenen.

Men tar jevnlig lange bad, på opp mot 60 minutter. 

Anonymkode: f8b96...3e8

Skrevet

Ganske nøyaktig 15 min hver gang (dame).

Anonymkode: fb3ac...2ee

• Liker 1
Skrevet

3-4 min når jeg ikke vasker håret, 20-25 min hvis jeg vasker håret 

Anonymkode: fc7e1...b99

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det an å dusje i en halvtime? Det har aldri skjedd meg. Jeg orker ikke stå der lenge, for dusjing er kjedelig så max 5 minutt. 

Anonymkode: 7120e...e52

• Liker 3
Skrevet (endret)

5-10 minutter med liten stråle/trykk.  Vanligvis ikke mer enn 5 minutter, kort hår og hårvask uten balsam, men det er godt med litt varme på ryggen også. Jeg dusjer ikke hver dag med slike strømpriser som vi blir flådd av. 

Endret av Adobyen
Skrevet

Alt fra 3 min til 30 min, etter hva jeg trenger å gjøre, og etter hvor mye eller lite jeg dissosierer. Har litt vanntraumer, eller greier som blir utløst av baderom.

Anonymkode: 5f329...bb0

Skrevet

5-10 min. Dere som bruker veldig mye lengre tid når dere vasker håret, lar dere vannet renne hele tiden? 

Skrevet

Jeg har baby som alltid må bli med på badet, så jeg tipper at jeg dusjer i kanskje 4 minutter. Inn- shampo-skylle-balsam/såpe- skylle. Chop chop ut igjen. 

Skrevet

Lenge, spesielt hvis jeg har trent ute og er kald. Ingen ting er da bedre enn en lang, varm dusj :)  

Skrevet

Hvis det er hårvask, barbering osv så kanskje 10-15 min.  Bare kroppsvask 3-5 min. 

Anonymkode: ec923...97a

Skrevet

20 min med hårvask, opptil 30 med kur og større barbering. 10 min bare kroppsvask og lett barbering. (Er dame,ja) ((dusjer ikke hver dag))

Anonymkode: 73544...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...