visp Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 (endret) Jeg lo meg godt gjennom anmeldelsen her🤣. Dagens latterkule! Jeg har aldri vært der og egentlig ikke helt visst hva det har gått ut på helt til en venninne sa at hun og mannen hadde tatt en kveld der. De hadde kost seg veldig, men utifra beskrivelsene hennes tenkte jeg nok litt på hvor forskjellige vi er på visse områder. Er det virkelig noen som liker sånne opplegg; eller er det egentlig noen der ute som får mersmak og vil tilbake? For meg så høres det ut som en gedigen harry opplevelse, noe ala danskebåt-opplegg. Jeg fatter bare ikke hvordan sånne steder får det til å gå rundt? Er maten så dårlig som anmelderen opplevde den kvelden? https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/jawvOz/restaurantanmeldelse-av-wallmans-salongsanger?utm_source=vgfront&utm_content=hoyrelopet_row1 Endret 14. november 2021 av visp 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Skikkelig danskebåten vibber ja. Med litt drikke innabords ble det god stemning, men kommer aldri til å dra tilbake. Ikke om jeg får det betalt engang. Anonymkode: 93752...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Nå er det en del år siden jeg var der. Og jeg var der med hele familien, så vi klarte jo fint å lage god stemning. Jeg ble faktisk imponert over maten, jeg er både vegetarianer og har en god del allergi. Og synes jeg fikk veldig god mat, med tanke på utfordringene de hadde. Har jo opplevd flere steder, og bare få en grønn salat. Og showet var underholdende. Men jeg kommer nok ikke til å dra tilbake. Da må det være fordi jeg blir invitert med familie, venner eller lignende. Og da blir jeg jo med grunnet det sosiale. Anonymkode: 90e42...cf3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Litt spesielt at du har så sterke meninger om et sted du aldri har vært? Jeg liket Wallmans, men ja det er harry, og man drar ikke der for maten… Men jeg elsker drag, og det er de gode på hos Wallmanns. Også dyktige sangere, og all over et morsomt show! Men man kommer jo ikke inn dit og tror man skal få en kulturopplevelse. Man må gå inn med et åpent sinn og ta det for hva det er. Anonymkode: 3b7dc...8f4 7
Gjest Elder Millennial Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Utvilsomt litt harry, men med litt (les mye) innabords og en gjeng gode venner så hadde hvertfall jeg det kjempe gøy når jeg var der for flere år siden. Husker ikke maten, så den var sikkert så som så😅🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 visp skrev (1 time siden): Jeg lo meg godt gjennom anmeldelsen her🤣. Dagens latterkule! Jeg har aldri vært der og egentlig ikke helt visst hva det har gått ut på helt til en venninne sa at hun og mannen hadde tatt en kveld der. De hadde kost seg veldig, men utifra beskrivelsene hennes tenkte jeg nok litt på hvor forskjellige vi er på visse områder. Er det virkelig noen som liker sånne opplegg; eller er det egentlig noen der ute som får mersmak og vil tilbake? For meg så høres det ut som en gedigen harry opplevelse, noe ala danskebåt-opplegg. Jeg fatter bare ikke hvordan sånne steder får det til å gå rundt? Er maten så dårlig som anmelderen opplevde den kvelden? https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/jawvOz/restaurantanmeldelse-av-wallmans-salongsanger?utm_source=vgfront&utm_content=hoyrelopet_row1 Har vært der en gang med jobben. Helt forferdelig! Og det verste var at jeg måtte late som om jeg synes det var topp stemning for å ikke ødelegge for de andre som synes det var såååååå bra 😂. Aldri mer sier jeg. Skal vi noe sånt en gang til med jobben, ja da er jeg syk 🥴. Anonymkode: 563bb...523
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Har bare vært der en gang og det var ikke mitt valg (var invitert til et selskap der). Jeg var veldig skeptisk men det var faktisk ok, iallfall med litt drikke innabors. Hadde det hyggelig. Litt harry er det (som var hvorfor jeg var skeptisk). Er jo et slags Kielferga-show mens man spiser, men litt flinkere artister syntes jeg. Maten jeg fikk da jeg var der var god Jeg kommer ikke selv til å bestille billetter der igjen men om jeg må dit med jobben eller noe er det ok. Anonymkode: 0816c...aed
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Folk er heldigvis forskjellige - noen liker og noen liker det ikke. Wallmans har eksistert i mange er så det tydelig at de har kunder. Anonymkode: f1cfc...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Var på Wallmanns for et par uker siden og lo godt av anmeldelsen det linkes til i HI, den var spot on med min opplevelse. Nå skal det sies at jeg var negativ i utgangspunktet. Har aldri vært glad i den typen show og ble kun med fordi flertallet av kollegene mine syntes det virket såååå gøy. Jeg hadde labre forventninger til maten og de ble til de grader innfridd. Smakløst, overstekt kjøtt og dårlige viner akkopagnert av et heseblesende show. Som Anonym...523 over her var kanskje det verste at jeg måtte late som jeg syntes det var gøy for å ikke ødelegge for de andre. Håper virkelig jeg klarer å overtale dem til å finne på noe annet når det er tid for julebord neste år. Anonymkode: cb98d...336 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 Vært der tre eller fire ganger og elsker det. Kjenner meg ikke igjen i anmeldelsen overhode, men har jo ikke sett årets show. Fikk inntrykk av at anmelderen generelt var negativ til konseptet, som å lese en Markus & Martinius anmeldese skrevet av en heavy rock entusiast. Wallmanns gir en helaften. Maten er ikke gourmet, men ganske bra. Sangerne er veldig gode og showet inneholder mye fart, energi og nostalgi. Men det er viktig med gode plasser, sitte midt oppi det, ikke bare se på i bakkant. At underholderne virket slitene etterhvert er forstålig. Før gjestene kommer er det de som dekker bordene, de serverer, de undeholder og de rydder akt etter at alke har dratt. Ikke mange som hadde holdt ut de kjøret som de dektar på. Anonymkode: 6817c...894 4
visp Skrevet 14. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var på Wallmanns for et par uker siden og lo godt av anmeldelsen det linkes til i HI, den var spot on med min opplevelse. Nå skal det sies at jeg var negativ i utgangspunktet. Har aldri vært glad i den typen show og ble kun med fordi flertallet av kollegene mine syntes det virket såååå gøy. Jeg hadde labre forventninger til maten og de ble til de grader innfridd. Smakløst, overstekt kjøtt og dårlige viner akkopagnert av et heseblesende show. Som Anonym...523 over her var kanskje det verste at jeg måtte late som jeg syntes det var gøy for å ikke ødelegge for de andre. Håper virkelig jeg klarer å overtale dem til å finne på noe annet når det er tid for julebord neste år. Anonymkode: cb98d...336 Ja, jeg hadde nok vært negativt innstilt jeg og så det hadde jo selvfølgelig vært tull av meg å dra. Men jeg ble litt overrasket over at maten fikk så elendig skussmål, for jeg trodde kanskje det var litt fancy. Det der er nok ikke stedet for meg nei, og nå er jeg forberedt om venninna mi skulle ytre ønsker om å dra! Aldri!😀
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vært der en gang med jobben. Helt forferdelig! Og det verste var at jeg måtte late som om jeg synes det var topp stemning for å ikke ødelegge for de andre som synes det var såååååå bra 😂. Aldri mer sier jeg. Skal vi noe sånt en gang til med jobben, ja da er jeg syk 🥴. Anonymkode: 563bb...523 Nei, herrefred - har man vært så uheldig og havnet der med jobben, så er det ikke aktuelt med repetisjon, ikke for overtidsbetaling og fri bar engang. Anonymkode: 54dcc...a24 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 visp skrev (3 timer siden): Ja, jeg hadde nok vært negativt innstilt jeg og så det hadde jo selvfølgelig vært tull av meg å dra. Men jeg ble litt overrasket over at maten fikk så elendig skussmål, for jeg trodde kanskje det var litt fancy. Det der er nok ikke stedet for meg nei, og nå er jeg forberedt om venninna mi skulle ytre ønsker om å dra! Aldri!😀 Nå høres jeg sikkert litt nedlatende ut, men jeg har en følelse av at om man synes maten på kjederestauranter som Egon, Big Horn, Hard Rock Cafe og Fridays er topp synes man maten på Wallmans er bra. Jeg tenker Wallmans er som Dinner in the Sky; man spiser ikke der for at maten, men opplevelsen. Anonymkode: cb98d...336 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #14 Skrevet 15. november 2021 Man må jo ta konseptet for det det er, danskebåten på land. Det er og skal være harry. Anmeldelsen er bare tull og lyser av en grinete mann som allerede på forhånd har bestemt at han hater konseptet. Var der i januar i fjor og synes det var topp stemning. Er hva man gjør det til selv. Maten var helt ok. Er vel ingen som drar på Wallmans og regner med å få mat på nivå med Maemo? Anonymkode: 73a7b...a03
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #15 Skrevet 15. november 2021 Det er en viss type mennesker som liker Egon og det er en viss type mennesker som liker Wallmans, og disse to mennesketypene tror jeg har mye til felles 😄 Anonymkode: 12618...cc2 3
Violetta Skrevet 15. november 2021 #16 Skrevet 15. november 2021 For en nedlatende og dømmende tråd. Jeg har vært på Wallmans og drar gjerne igjen, men så er jeg ikke så snobbete og kravstor heller da. Mye avgjøres av hvilken holdning man kommer med, men det gjelder over alt. 1
Dolce Skrevet 15. november 2021 #17 Skrevet 15. november 2021 Leste også anmeldelsen og synes den var morsom. Men: Det er vel så enkelt at vi alle er forskjellige? Noen liker maten på Egon, andre ville ikke spist der om så de var halvdøde av sult. Noen liker underholdningen på danskebåten, andre ville heller hoppet over bord. Noen liker "Allsang på Grensen", andre går på konsert med metal-band. Noen liker realityTV, andre ville heller sett maling tørke. Wallmanns har sitt publikum, og har overlevd i mange år. Det betyr at det er mange nok som liker dem. (Selv om jeg mistenker at mange av dem som liker seg der har rimelig høy promille, og kanskje ikke ville likt seg så godt dersom man tok bort alkoholen...) Var der en gang med jobben for lenge, lenge siden. Husker ikke så mye. Firmaet jeg jobbet i lå 1,5 time fra Oslo. Sjefen hadde leid inn buss for å frakte oss dit. I bussen var det champagne - mye champagne. Den ble inntatt på temmelig tom mage, så vi var langt fra edrue da vi ankom. Husker noe synging og masse glitter. Og husker at noen i showet snakket direkte om oss i firmaet der jeg jobbet (sjefen hadde betalt ekstra for dette). Og jeg husker vi fikk mat. Og enda mer å drikke. Kan ikke huske at hverken maten eller drikken var direkte vond - eller god. Men vi var nok ikke helt i vater den kvelden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå