Ephemera Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg elsker blomstene på den.... men misliker hengelåsen... Og hvordan kan jeg finne ut hvor stor den er? Koster ikke mer enn 400 kr. da. Har mer lyst på orginalen da... fant den på eBay.... og der var det også likedan lommebok...
Ephemera Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2005 Også glemte jeg linken: http://www.detlillextra.no/fotogalleri/Sol...som%20retro.jpg
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Du kan jo maile selgeren å spørre om størrelsen. Ang. vesker på Ebay så ville jeg vært svæært forsiktig med mindre du er Louis Vuitton ekspert. Der er det mer fake enn ekte. (For guds skyld ikke stol på dem som skriver 1000% authentic eller guaranteed authentic osv osv osv)
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Her er et godt sted å begynne om man er ute etter designervesker på Ebay. Dette er folk som kan hjelpe til med å avgjøre om veska du sikler på er ekte eller falsk(som det desverre er flest av på Ebay)
Ephemera Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2005 Denne veska er fra den norske nettsiden www.detlilleextra.no
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 Denne veska er fra den norske nettsiden www.detlilleextra.no ← Tenkte bare i forhold til den du sa du fant på Ebay med lommebok til da.
Ephemera Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2005 Tenkte bare i forhold til den du sa du fant på Ebay med lommebok til da. ← Okei
Gjest Sarah Jessica Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har den og er kjempefornøyd!!! Veldig lekker!!
Ephemera Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har den og er kjempefornøyd!!! Veldig lekker!! ← Har du denne kopien? Eller den ekte? Hvis du har kopien, har du kjøpt den fra www.detlilleextra.no? Kan du fortelle meg målene på den?
philippa starck Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 Den er 29 cm bred og 20 cm høy! (og hengelåsen kan tas av... )
Ephemera Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2005 Den er 29 cm bred og 20 cm høy! (og hengelåsen kan tas av... ) ← Løper og kjøper Dvs. jeg må vel skrive en mail og bestille den...? Hvordan gjorde du det med betaling?
Gjest Sarah Jessica Skrevet 9. oktober 2005 #13 Skrevet 9. oktober 2005 Vet altiså ikke ang. betaling siden jeg fikk levert her i Bergen, men ja det er den samme fra Det Lille Extra og den er veldig søt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå