Gå til innhold

Hva gjør dere for mannen deres på farsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min går alltid all in på morsdag, valentine, bursdag, jul og andre markeringer.

Så i år ville jeg gjøre noe fint for han. Så jeg har ordnet med alt husarbeid, lagd favorittfrokosten og kjøpt en gave fra meg og barna. Vi elsker han så høyt og vil virkelig vise det.

Hva har dere gjort?

Anonymkode: 86b7a...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min går alltid all in på morsdag, valentine, bursdag, jul og andre markeringer.

Så i år ville jeg gjøre noe fint for han. Så jeg har ordnet med alt husarbeid, lagd favorittfrokosten og kjøpt en gave fra meg og barna. Vi elsker han så høyt og vil virkelig vise det.

Hva har dere gjort?

Jess herlig!! Det er farsdag!! Å dæven..jeg skulle til å stå opp..😬

Helt optimalt nå kunne barna kommet med kaffe og konjakk...og når konjakkglasset er tomt pellet seg ut og sendt inn en pawg elskerinne.... kåtere enn en kasse kaniner og pent dandert i nettingstrømper og chanel no.1...😬🙈🤩..god farsdag da!

Gjest Jmcclane
Skrevet

Blir farsdagen faktisk feira😅 Tror ikke jeg kjenner noen som har feira den. Morsdagen derimot har ofte stått høyt i kurs har jeg forstått😅

Flott at dere markerer den😊

Skrevet

Må innrømme han er flinkere til å markere enn meg. Glemmer ofte vekk farsdagen, men i år hadde jeg bestemt meg for å gjøre stas. Han gjør jo alltid ting for meg og barna, uten å ville ha noe igjen for det❤

Skrevet

Kjæresten er ikke far ennå. 

Pappa får noen gaver han ønska seg. 

Anonymkode: 67a6e...5fc

Skrevet

På vegne av oss glemte fedre, takk for at du er du😁 Føler ofte det er en skjevfordeling når det gjelder oppmerksomhet for menn og kvinner...

Anonymkode: ba6f0...cb2

Skrevet

Har alltid gjort ekstra stas på han, men i år fristet det ikke å gjøre noe pga han har oppført seg som en drittsekk lenge. Han er også så utolmodig og kjefter fort på barna! Uansett jeg er aleine om alt pga han jobber hele tiden så jeg tok barna med meg til min far. Det ene barnet har laget teining og jeg kjøpte inn favorittisen hans, så det får han få i kveld! Han får sovet ut i fred iallefall😅

Anonymkode: c9c74...4c7

• Liker 5
Skrevet

Tror aldri jeg har fått noe på farsdagen som jeg kan huske...

Skrevet
Setesdøl skrev (4 minutter siden):

Tror aldri jeg har fått noe på farsdagen som jeg kan huske...

Ikke? Jeg har fått frokost på senga og gave i flere 10år jo..!..🙈...Skummel den frokosten da..😬..

Barna mekka alltid sammen noe sjæl..gjerne halvstekte egg med noen skiver omtrent rått bacon på...😬🙈..og det hele druknet i ketchup..🤩😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han er også så utolmodig og kjefter fort på barna! Uansett jeg er aleine om alt pga han jobber hele tiden så jeg tok barna med meg til min far. Det ene barnet har laget teining og jeg kjøpte inn favorittisen hans, så det får han få i kveld! Han får sovet ut i fred iallefall😅

Anonymkode: c9c74...4c7

Dette er som å lese om min mann. Han er bortreist på jobb noen uker og hjemme noen uker. Er din og det? Kanskje vi har samme mann hjemme i hver vår periode😅 Min er ikke hjemme nå, så han fikk en søt bildemelding av barna og en gratulasjonshilsen.

Anonymkode: 682ad...308

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var barna som skulle gjøre noe for faren sin på farsdagen, jeg.

Anonymkode: bb179...0df

• Liker 4
Skrevet

Barna tegnet et flott kort i går, og vi kjøpe en sånn Flax julekalender. Så i dag vekket vi mannen med kaffe på senga og kort og gave. Han ble kjempeglad😀 

Senere blir det ekstra god middag og dessert. 

Anonymkode: f143c...415

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (7 minutter siden):

Ikke? Jeg har fått frokost på senga og gave i flere 10år jo..!..🙈...Skummel den frokosten da..😬..

Barna mekka alltid sammen noe sjæl..gjerne halvstekte egg med noen skiver omtrent rått bacon på...😬🙈..og det hele druknet i ketchup..🤩😬

Barna er bare 6 og 7 så nei har ikke fått noe på farsdagen. Vi feirer nok ikke den, men vi feirer morsdagen da. Jeg hjelper alltid barna med å finne en gave og prøver å gi mor en så fin dag sim mulig. Tror nok bare at hun ikke tenker på at det hadde vært fint med en oppmerksomhet. Blir litt sjalu kjenner jeg😅 Kanskje neste år hvis jeg hinter instendig og minner ho på det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde det var barna som skulle gjøre noe for faren sin på farsdagen, jeg.

Anonymkode: bb179...0df

Ja, men barna trenger ofte litt hjelp, og det ikke uvanlig for partner å vise sin takk samtidig. Vi gjør det for hverandre til stadighet.

Anonymkode: ba6f0...cb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bakt kake (en ganske enkel, men en vi liker). Lagde kaffe, også vekket vi ikke pappaen i huset før kl 10. 😜 Det er gave i seg selv det, det siste. 

Anonymkode: 23c85...c22

Skrevet

Barna har laget kort og kjøpt en liten ting. Lager også kake. 

Anonymkode: c292d...471

Skrevet

Mannen min kommer aldri få noe på farsdag av meg, hvertfall så lenge vi er sammen, men det er fordi vi ikke har barn og ikke skal ha barn😅 men har tatt navnedagen hans som en ekstra liten go’dag, hvor jeg fikser god frokost, så finner vi gjerne på noen av tingene han liker aller best i løpet av dagen og kvelden.  

Anonymkode: eafbc...23c

Skrevet (endret)

Nå kjenner jeg jeg begynner å bli skeptisk her...Hadde jo regnet med kaffe på senga da.🙈..

Men har bare en attpåklatt igjen hjemme og hun har begynt på ungdomskolen .. 😬...og jeg vedder pinadø ikke mye på at hun gidder å stå opp og lage kaffe til meg ..?🙈..Kan bli nedtur dette ja.............................😬🤪😂😂

Endret av ABM
Skrevet

Han får biff til middag. På kveldstid blir det analsex. Jeg er en flink pike 

Anonymkode: f34a6...65c

• Liker 1
Skrevet

Her i huset blir det et kort eller tegning fra barna, men ellers ingen markering. Farsdag er visst ikke så viktig som andre merkedager ;) 

Anonymkode: 39dd9...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...