Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Hope1234
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hope1234 skrev (2 minutter siden):

Heisann 😃 jeg er en kvinne på 39 (singel), og har flere venner og venninner jeg trener og går fjellturer sammen med. Veldig kjekt med turvenner, men også lett å havne i vennefella...

En mann har jeg vært turvenn med i noen måneder, vi har også vært på et par teltturer sammen - som venner. Vi kommer veldig godt overens, vi tuller mye, og også den fysiske tiltrekningen er der... uten at vi har vært mer intime enn noen gode klem. 

Vi er begge utadvendte med mange venner/venninner. Det kjennes som at her er det absolutt potensiale for mer, men vi har nok gått i vennefella...

Vi chatter litt og tuller om det "intime" mellom turene, men det er liksom ingen av oss som "går" over streken når vi møtes fysisk selv om tiltrekningen er der.

Tror vi må treffes i en annen sammenheng enn "tur/trening" om det skal være naturlig å finne ut av noe annet. Men det kjennes litt rart å be ham "på date" siden vi er så gode venner, nesten som søsken... MEN med fysisk tiltrekning. Han har riktignok gjort et forsøk på å invitere meg på besøk en lørdagskveld, men da var jeg bortreist. Så... er kanskje min "tur" da... jeg er nysgjerrig på om det kunne bli mer enn vennskap, men samtidig har vi det så godt sammen som venner... føler meg som en usikker tenåringsjente, haha.

Noen gode tips hvordan jeg kan gå LITT over streken i virkeligheten (ikke chat) for å se om han "følger det sporet opp"?

Kjør på. Ingen grunn til ikke å gjøre det. Avslutt daten med et kyss. Så finner dere forhold kjemien i kysset.  Finn ut dagen etter om det er Gjensidige føler hos begge

Anonymkode: ba7c4...c60

• Liker 1
Skrevet

Hva med å høre om han vil være med på kino? Ikke som date, men mer, har du hørt om den filmen, jeg vil se den, skal vi gå sammen? Så er det naturlig å spise middag før og kanskje muligheter for å se hvordan det går. Vær fysisk. Ta ham på skulderen, låret. Hånden om muligheten byr seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...