AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27
TinaChristina Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Det tar en stund før sex er bra. De første gangene er det keitete og rart. Så kommer bra, og deretter veldig bra. Du er bare 28. Det kan fortsatt skje masse i livet ditt, om du åpner deg litt for det. 8
Loff77 Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27 Så livet er over ved 28 altså? 😂 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Anbefaler boken The Power of the Subconscious. Den finnes helt sikkert på norsk også. Du velger å være bitter når du fokuserer på det negative - du kan jo enkelt snu det ved å fortelle deg selv at mange mannfolk tenner sykt på tanken på en jomfru. Det er mange menn som elsker å vite at de er den eneste som har penetrert henne. Dater du? Anonymkode: b37bc...a5e 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Første gangen du har sex gjør det vondt. Det bløøør kanskje og du må bite i puta for å få det overstått. Så sant du ikke sjal lage barn er det ikke logisk å ha sex. Anonymkode: 812a3...2a0 1
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27 Hvorfor i all verden skulle du ikke ha sex? Du har 40 år å gjøre det på..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Å bli bitter, er i hvertfall bortkastet energi. Jeg er riktignok mann, men var i en lignende situasjon. Jeg var ikke bitter, men skuffet over meg selv, som ikke fikk til det de andre gjorde med største letthet. Det løsnet samme året jeg fylte 28, og jeg endte opp med familie og alt det der. For oss menn, så er det jævlig å ha hengende over oss, at vi aldri har hatt sex, og det blir en stopper for normal dating også. Det anbefales sjelden til kvinner å bare få det unnagjort, men for noen er det kanskje en idé? Anonymkode: 96b2e...ebd 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 ABM skrev (17 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle du ikke ha sex? Du har 40 år å gjøre det på.. Fordi det aldri klaffer og jeg blir eldre og eldre uten noen erfaring som gjør at jeg bare trekker meg enda mer unna og blir mer opptatt av å skjule at jeg er uerfaren. Anonymkode: 76cea...e27
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Hva spiller det for rolle om du er uerfaren? Det eneste mennesket her i verden du absolutt ikke skal svikte er deg selv!.. Bli din egen beste venn du..så finner du en mann du liker og knuller gørra utav ham om du får lyst🌹
Chailatte Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 TS, vet du hvor mange som er i samme situasjon som deg? Du er IKKE alene, og det finner du ut ved å bare bla litt tilbake i poster på forumet her. Jeg skjønner at det er sårt, og at det til og med kanskje er flaut, men det er absolutt ingenting å skamme seg over. Til sammenlikning er jeg 32 år (kvinne) og på vei inn i mitt aller første forhold. Å ikke ha forholdserfaring var definitivt veldig sårt for meg da jeg bikka 30, og følte en del skam ved det og. Så fikk jeg 2 bekjente (kvinner) som var på min alder og aldri hadde vært i forhold de heller. Jeg har møtt en mann nå, en helt fantastisk fyr, og han har heller ikke vært i forhold før. Ei venninne fikk seg kjæreste i fjor, og hennes partner var 38 uten å ha noen forhold bak seg. Det er uendelig mange av oss, vi går bare litt stille i dørene og annonserer ikke vår mangel på erfaring i et samfunn som er veldig sex- og forholdsfokusert. Du er ikke alene ❤️ 15
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Jeg vil ikke si at du har gått glipp av så mye. Jeg hadde sex første gang da jeg var 17 år, men jeg kunne godt ha ventet til jeg var 23. Eller mer. Tror faktisk det kunne blitt bedre om jeg hadde venta. Anonymkode: 90da1...63a 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 Om du har gått glipp av mye? Ja, du har i alle fall gått glipp av mye dårlig og klønete tenåringssex i fylla. Anonymkode: 169d0...355 5
Bos43 Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27 Du har ikke gått glipp mye, kanskje litt. Du er sikkert en stille og beskjeden kvinne, en ordentlig samfunnsstøtte. Du og mange andre i denne gruppen er så tilbakeholdne at sex blir fraværende. Men jeg skjønner at du «savner» å ikke ha erfart det å elske. Å elske kan bli det fineste du kommer til å oppleve i livet. Du finner deg en stødig mann, lager barn og blir en fantastisk mamma! Det finnes løsning på din utfordring, men det vil jeg fortelle viss du sender meg en pm. Endret 14. november 2021 av Bos43 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 Bos43 skrev (37 minutter siden): Du har ikke gått glipp mye, kanskje litt. Du er sikkert en stille og beskjeden kvinne, en ordentlig samfunnsstøttene. Du og mange andre i denne gruppen er så tilbakeholdne at sex blir fraværende. Men jeg skjønner at du «savner» å ikke ha erfart det å elske. Å elske ksn bli det fineste du kommer til å oppleve i livet. Du finner deg en stødig mann, lager barn og blir en fantastisk mamma! Det finnes løsning på din utfordring, men det vil jeg fortelle viss du sender meg en pm. Lulz. Er kvinnfolka her inne så desp at du får pels på knaggen? Skjønner jo at jeg går glipp av livet om det funker å være så rett ut som det der. You go boy! Anonymkode: dbc13...85e 1
Flintis Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27 Når det gjelder sex er det kanskje lurt å øve litt på egenhånd, det finnes endel leketøy for kvinner. Når det gjelder en mann for sex og forhold er det kanskje vanskeligere. Jeg regner med at du er ved god helse og normalvektig og har livet på stell. Du kan øve deg på å prate med folk også om du er i en sosial setting om det sosiale skorter. Felles interessegrupper kan en finne noen i. Klarer du å dolle deg opp så du ser pen ut ser på menn smiler og de kommer bort til deg å prater og du gir dem numneret ditt kan du komme på date og da kanskje det er kjemi. Om det kommer til sex så si fra at det er første gang, ta dere god tid så du blir ordentlig kåt så tenker jeg det går bra. Det er de som er på din alder som har hatt helt ok førstegangsopplevelser har jeg lest meg til her inne. For å få det overstått går det sikkert an å kontakte en swingersklubb også og høre med et par der. Eller om noen av kvinnene kan anbefale noen. Dette kan synes litt voldsomt som førstegangsoplevelse så du kan sikkert prøve noe mer forholdsskapende først. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 Flintis skrev (14 minutter siden): Når det gjelder sex er det kanskje lurt å øve litt på egenhånd, det finnes endel leketøy for kvinner. Når det gjelder en mann for sex og forhold er det kanskje vanskeligere. Jeg regner med at du er ved god helse og normalvektig og har livet på stell. Du kan øve deg på å prate med folk også om du er i en sosial setting om det sosiale skorter. Felles interessegrupper kan en finne noen i. Klarer du å dolle deg opp så du ser pen ut ser på menn smiler og de kommer bort til deg å prater og du gir dem numneret ditt kan du komme på date og da kanskje det er kjemi. Om det kommer til sex så si fra at det er første gang, ta dere god tid så du blir ordentlig kåt så tenker jeg det går bra. Det er de som er på din alder som har hatt helt ok førstegangsopplevelser har jeg lest meg til her inne. For å få det overstått går det sikkert an å kontakte en swingersklubb også og høre med et par der. Eller om noen av kvinnene kan anbefale noen. Dette kan synes litt voldsomt som førstegangsoplevelse så du kan sikkert prøve noe mer forholdsskapende først. Lykke til. Sykt. For å få det overstått så kan hun sette seg i hvilken som helst bar og prøve å finne en luring. Er det der sånn promote greier? For jeg vet noen syntes det høres helt vanlig ut å swinge men det er faktisk overhode ikke det. Anonymkode: dbc13...85e 2
miss summers Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Første gangen du har sex gjør det vondt. Det bløøør kanskje og du må bite i puta for å få det overstått. Så sant du ikke sjal lage barn er det ikke logisk å ha sex. Anonymkode: 812a3...2a0 Eh nei.... TS: det er aldri for sent. Jeg kunne like gjerne ventet til jeg var 25-27. Du har ikke gått glipp av noe, og du har masse tid! 4
Rosatoast Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av en eller annen grunn klaffet det aldri for meg med menn da jeg var yngre og innser nå at jeg mest sannsynlig aldri vil ha sex. Jeg begynner å føle bitterhet mot livet, at jeg ikke klarer det alle andre klarer. De fleste i min alder har mye erfaring med sex og forhold og jeg synes det er flaut å ikke ha fått til noe. Har jeg gått glipp av mye? Og hvordan klare å slå meg til ro med at det aldri vil skje meg? Det er sårt å vite at jeg ikke får til det alle andre ser som en selvfølge. Anonymkode: 76cea...e27 Hvorfor er du bitter på livet? Det blir jo feil å overføre bitterheten på andre/annet enn en selv. Dette handler ene og alene om deg selv. Jeg er også 28 år, men jeg er ikke så gammel som du vil ha det til å høres ut? Jeg er ei ung dame, og det er du og. Du har faktisk ikke gått glipp av så mye, unner deg å date og å finne en fin fyr. Krysser bare fingrene for at du ikke er en kvinnelig incel. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 Jeg var jomfru til jeg var 24. Turte aldri/ønsker ikke/ følte meg ikke klar for sex. Lå mer en snill fyr bare for å få det overstått. Vi hadde et seksuelt forhold i over et halvår. Etter dette har jeg hatt mange partnere, men min aller første ekte kjæreste møtte jeg som 30-åring. Nå sitter jeg her 32 år med samboer og venter baby i mai Jeg har kysset mange frosker, datet, blitt/latt meg bli «brukt», vært mannehater etc. Men jeg har aldri gitt opp! Ta ansvar for eget liv! Anonymkode: f7bed...8f5 1
Flintis Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sykt. For å få det overstått så kan hun sette seg i hvilken som helst bar og prøve å finne en luring. Er det der sånn promote greier? For jeg vet noen syntes det høres helt vanlig ut å swinge men det er faktisk overhode ikke det. Anonymkode: dbc13...85e Nei det er ingen promote sak jeg foreslo tilnærmet din løsning først, bare med litt dating og gi det litt tid. Swingersklubb er nevnt fordi de som er kvinner kan prates med og gode hensynsfulle elskere vil vel prates om vil jeg tro. One night stand rett på uten date vil kanskje bli dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå