AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Har kjent en fyr i 1 år. Vi har bare hatt kontakt via meldinger. Jeg har flere ganger ville møtes,men alltid vært unnskyldninger.... Fikk vite for en stund tilbake at han hadde fått seg kjæreste. De hadde kjent hverandre i bare 3 uker... Han driver enda å sender meldinger(vil at vi skalværevenner),men jeg har lyst å komme over han...men syns det er vanskelig. Jeg har lyst å få fortalt han hva jeg føler. Og at jeg er skuffet over at han aldri ga meg/oss en sjanse. Trenger sårt gode råd og tips her. Hilsen ei som føler seg dum,såret sviktet osv Anonymkode: 4417f...a84
Mrs. Jones Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Føler med deg. Du bør nok rette ryggen og se fremover. Avslutt kontakten med han, da du nok må innse at han aldri var gira nok på deg til å prøve. Å fortsette å ha kontakt er hyggelig for han, men ødeleggende for deg. 5
got2go Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Enig med bruker over. Han vil ha i pose og sekk og liker at du er på "stand by". Dessverre. Kutt kontakten og gå videre er mitt råd. 5
1022 Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 got2go skrev (31 minutter siden): Enig med bruker over. Han vil ha i pose og sekk og liker at du er på "stand by". Dessverre. Kutt kontakten og gå videre er mitt råd. Burde jeg fortelle han først hva jeg tenker og føler? At jeg er skuffet over at han ga opp før vi hadde prøvd?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 1022 skrev (1 minutt siden): Burde jeg fortelle han først hva jeg tenker og føler? At jeg er skuffet over at han ga opp før vi hadde prøvd? Nei. Bare slutt å gi ham oppmerksomhet. Anonymkode: ebfc7...f5a 1
1022 Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 (endret) Mrs. Jones skrev (2 timer siden): Føler med deg. Du bør nok rette ryggen og se fremover. Avslutt kontakten med han, da du nok må innse at han aldri var gira nok på deg til å prøve. Å fortsette å ha kontakt er hyggelig for han, men ødeleggende for deg. Takk... Endret 14. november 2021 av 1022
1022 Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Bare slutt å gi ham oppmerksomhet. Anonymkode: ebfc7...f5a Burde jeg slette han på snap? Eller bare la være å svare der ?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 got2go skrev (35 minutter siden): Enig med bruker over. Han vil ha i pose og sekk og liker at du er på "stand by". Dessverre. Kutt kontakten og gå videre er mitt råd. Der står ingen ting i HI om at det har vært snakk om noe annet enn vennskap fra hans side. Anonymkode: 769e9...69e 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 1022 skrev (1 minutt siden): Burde jeg slette han på snap? Eller bare la være å svare der ? Spiller ingen rolle. Bare ikke ha kontakt med ham. Anonymkode: ebfc7...f5a 1
1022 Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Der står ingen ting i HI om at det har vært snakk om noe annet enn vennskap fra hans side. Anonymkode: 769e9...69e Det har vært fram og tilbake med det så har vært veldig forvirret på hva han føler. En dag har det blitt sagt og en annen dag har noe annet blitt sagt....
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Tror du bare må innse at denne mannen ikke var ute etter et forhold med deg. Du var (og er) en egoboost. En som han vet er der og som vil ha han. Derfor har han holdt deg på gress. Hvis du forteller han hva du føler gir du han bare nok en egoboost. Menn som han er flinke til å gi damer håp om at han egentlig vil men det passer dårlig osv. Ikke fall for det. Det blir ikke dere, fordi han ikke vil. Vil en mann ha deg så VET du det. Her hadde jeg slettet han på snap og gått videre! Jo mer kontakt dere har, jo lengre vil det ta deg å komme deg over han. Anonymkode: 3c98f...a0a 2
1022 Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du bare må innse at denne mannen ikke var ute etter et forhold med deg. Du var (og er) en egoboost. En som han vet er der og som vil ha han. Derfor har han holdt deg på gress. Hvis du forteller han hva du føler gir du han bare nok en egoboost. Menn som han er flinke til å gi damer håp om at han egentlig vil men det passer dårlig osv. Ikke fall for det. Det blir ikke dere, fordi han ikke vil. Vil en mann ha deg så VET du det. Her hadde jeg slettet han på snap og gått videre! Jo mer kontakt dere har, jo lengre vil det ta deg å komme deg over han. Anonymkode: 3c98f...a0a Ja du har nok rett i det...... Ikke så lett dette,men er nok det rette å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå