Gå til innhold

Dere som jobber i eget kontor/cellekontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som jobber i eget kontor, cellekontor eller kontor med skillevegger, hva jobber dere med?

Anonymkode: 2ce38...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnskapsbyrå. Her har alle eget kontor 

Anonymkode: aab03...7d4

• Liker 1
Skrevet

HR

Anonymkode: 4e9b1...c57

Skrevet

Byggesaksbehandler i kommunen

Anonymkode: 7faad...9fa

Skrevet

Prosjektleder i liten kommune. Rådhuset er fra åttitallet, det var vel cellekontor som var vanlig da?

Anonymkode: 34d43...5a9

Skrevet

Førstekonsulent/saksbehandler i en domstol. Så statlig ansatt. Her har alle egne romslige kontor med mulighet for å lukke døren. Deilig! Hadde ikke trivdes i åpent landskap og er veldig glad jeg har kontoret mitt hvor jeg kan jobbe uforstyrret, ha på litt radio osv. 

Anonymkode: 9bbb8...dec

• Liker 2
Skrevet

Datasystemer. 

Anonymkode: 0fbad...74e

Skrevet

Helsesykepleier, har eget kontor.

Anonymkode: d8c56...6b1

• Liker 1
Skrevet

Regnskap/revisjon

Anonymkode: c85a5...8fc

Skrevet

Saksbehandler i staten.

Anonymkode: c8d2c...dc2

Skrevet

Kontoransatt i et privat selskap. Elsker kontoret mitt. 

Anonymkode: afacc...b69

• Liker 1
Skrevet

Barnevernskonsulent i kommunal barneverntjeneste 

Anonymkode: caec7...5e9

Skrevet

Ingeniør i oljeindustrien.

Anonymkode: 7e819...2bd

Skrevet

HMS

Anonymkode: e2ddf...6ea

Skrevet

Er leder, har to kontor på ulike avdelinger. Deler kontor med en annen leder på ene kontoret, trivest faktisk best med det. Men han jeg deler med er en stille og rolig sjel akkurat som meg. 

Dersom vi hadde fått åpent landskap hadde jeg byttet jobb. 

Anonymkode: 88cfc...cfd

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Førstekonsulent/saksbehandler i en domstol. Så statlig ansatt. Her har alle egne romslige kontor med mulighet for å lukke døren. Deilig! Hadde ikke trivdes i åpent landskap og er veldig glad jeg har kontoret mitt hvor jeg kan jobbe uforstyrret, ha på litt radio osv. 

Anonymkode: 9bbb8...dec

Staten skal vel over til løsninger som i praksis, etter hvert, vil tvinge alle over i åpent landskap?

Anonymkode: 210f8...911

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Staten skal vel over til løsninger som i praksis, etter hvert, vil tvinge alle over i åpent landskap?

Anonymkode: 210f8...911

Hvorfor det? Det er vel bevist at produktiviteten senkes ved åpen landskap? 

Anonymkode: c1743...246

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde cellekontor, selv om det med jevne mellomrom kom forslag fra ledelsen om å bygge om til landskap. De mislyktes hver gang, fordi det var for mange som trengte kontor av ulike årsaker og man i tillegg måtte bygget stillerom så vinningen gikk opp i spinningen. Så kom pandemien, og nå snakker de ironisk nok om å bygge om igjen. Selv om det kan bety at alle må bli hjemme i perioder med anbefalinger om hjemmekontor. Foreløpig får de fleste jobbe hjemme, og det er ikke mange som kommer frivillig tilbake hvis det blir åpent landskap under en pandemi.

Anonymkode: 3bdab...12a

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Det er vel bevist at produktiviteten senkes ved åpen landskap? 

Anonymkode: c1743...246

Ja, det er bevist mange ganger i mange bransjer. Men i virkeligheten er det alltd plassmangel som er den egentlige årsaken til at det bygges landskaper. Med mange på hjemmekontor bør dette bli et mye mindre problem i fremtiden. 

Anonymkode: 3bdab...12a

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Dere som jobber i eget kontor, cellekontor eller kontor med skillevegger, hva jobber dere med?

Anonymkode: 2ce38...325

Utvikling - noe programmering, ellers en del prosjektledelse.

Anonymkode: b9976...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...