AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hvor viktig er sex i et forhold for dere menn? Anonymkode: 445e6...9be
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor viktig er sex i et forhold for dere menn? Anonymkode: 445e6...9be Svarer for 1 mann jeg da...På en skala fra 1 til 10 der 10 er viktigst...?..Hmmm.....🤔....45!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Svarer for 1 mann jeg da...På en skala fra 1 til 10 der 10 er viktigst...?..Hmmm.....🤔....45! Mitt råd til deg er at du aldri får barn eller har et langvarig forhold til en kvinne. Anonymkode: 021d4...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Relativt viktig at kjemien er der, men frekvensen er ikke SÅ viktig. Selv kunne jeg nok gjerne hatt sex 5-6 dager i uken, men kan fint leve med 1-2 også, da er det faktisk viktigere med tiltrekningen. Ellers er det mange andre ting jeg finner mye viktigere. Anonymkode: ad78c...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Relativt viktig at kjemien er der, men frekvensen er ikke SÅ viktig. Selv kunne jeg nok gjerne hatt sex 5-6 dager i uken, men kan fint leve med 1-2 også, da er det faktisk viktigere med tiltrekningen. Ellers er det mange andre ting jeg finner mye viktigere. Anonymkode: ad78c...1dd Tusen takk for godt svar! Hva er viktigere for deg? Anonymkode: 445e6...9be 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Dette er like individuelt som for kvinner. Du får ikke et representativt svar her inne for de fleste mennene som er her er sexløse incels og 50 år gamle nakenpratere som bare tenker på sex Jeg har vært med en mann som ikke ville ha sex oftere enn hver 3-4 uke og med en mann som ville ha sex annen hver dag så det er veldig forskjellig Anonymkode: d7221...85a 2
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mitt råd til deg er at du aldri får barn eller har et langvarig forhold til en kvinne. Anonymkode: 021d4...0f0 Eeehhh....litt seint ute med det rådet kanskje..?..🤔😂😂🤩😬
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Hvis regelmessig sex i betydningen daglig eller ukentlig er av avgjørende viktighet, så er en mannlig partner det du burde se etter. Som mann, så får du da en sex partner som ønsker/er villig til å penetrere deg og tømme sin sæd i din munn, tarm og på ditt ansikt hver dag uten at du behøver å forholde deg til prevensjon, svangerskap, spontanaborter, fødsler, amming/barsler og å vie ditt liv til barn/andre menneskers behov. Du slipper også å ha familie. En mannlig partner(e) er det beste, for da slipper du å forholde deg til kvinners biologi og menneskelighet. Anonymkode: 021d4...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 ABM skrev (8 minutter siden): Eeehhh....litt seint ute med det rådet kanskje..?..🤔😂😂🤩😬 Ja det var synd. Anonymkode: 021d4...0f0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis regelmessig sex i betydningen daglig eller ukentlig er av avgjørende viktighet, så er en mannlig partner det du burde se etter. Som mann, så får du da en sex partner som ønsker/er villig til å penetrere deg og tømme sin sæd i din munn, tarm og på ditt ansikt hver dag uten at du behøver å forholde deg til prevensjon, svangerskap, spontanaborter, fødsler, amming/barsler og å vie ditt liv til barn/andre menneskers behov. Du slipper også å ha familie. En mannlig partner(e) er det beste, for da slipper du å forholde deg til kvinners biologi og menneskelighet. Anonymkode: 021d4...0f0 Sjarmtroll. Tydelig at du ikke forholder deg til kvinners menneskelighet hverfall. Hvorfor er du ikke bannet herfra? Du vet kanskje ikke at kvinner kommer 94% av gangene de har sex med kvinner, og bare 60 og noe % av gangene de har sex med menn. Så for best sexliv bør kvinner heller velge en kvinne fremfor en mann. Anonymkode: d7221...85a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjarmtroll. Tydelig at du ikke forholder deg til kvinners menneskelighet hverfall. Hvorfor er du ikke bannet herfra? Du vet kanskje ikke at kvinner kommer 94% av gangene de har sex med kvinner, og bare 60 og noe % av gangene de har sex med menn. Så for best sexliv bør kvinner heller velge en kvinne fremfor en mann. Anonymkode: d7221...85a Jeg har ingen innsigelser. Jeg trodde tråden gjaldt menns prioriteter i livet. Ikke bare er det relativt vanlig at kvinner ikke blir tilfredsstilt av sex med menn, det er relativt vanlig at menn påfører dem ubehag og smerte, og stiller seg uinteressert og likegyldige til at de påfører kvinner smerte og ydmykelse. Uansett, poenget var hvor viktig er det. Hvis det er ekstremt og overskyggende viktig, så var mitt svar at menn bør søke mannlige partnere, som typisk vil være villige til å penetrere og tømme seg i alle deres kroppsåpninger så ofte de ønsker. Anonymkode: 021d4...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ingen innsigelser. Jeg trodde tråden gjaldt menns prioriteter i livet. Ikke bare er det relativt vanlig at kvinner ikke blir tilfredsstilt av sex med menn, det er relativt vanlig at menn påfører dem ubehag og smerte, og stiller seg uinteressert og likegyldige til at de påfører kvinner smerte og ydmykelse. Uansett, poenget var hvor viktig er det. Hvis det er ekstremt og overskyggende viktig, så var mitt svar at menn bør søke mannlige partnere, som typisk vil være villige til å penetrere og tømme seg i alle deres kroppsåpninger så ofte de ønsker. Anonymkode: 021d4...0f0 Det hadde vært fint ja, om alle disse mennene som påfører kvinner smerte og ubehag og stiller seg likegyldige til at de påfører smerte og ydmykelse og kvinnen istedet for å blande seg med kvinner begynte å ha sex med hverandre som menn og lot kvinner få være i fred. Det er noe du burde lage tog for å få til å skje 👍 Veldig gode idé og løsning på store samfunnsproblemer Anonymkode: d7221...85a 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 Litt vanskelig å svare på. Sex er jo viktig. Et forhold uten sex er i mine øyne ikke et forhold. På en skala fra 1-2, hvor 1 = bryr meg ikke om sex og 2 = jeg vil ha sex, 2. Anonymkode: 8c868...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hadde vært fint ja, om alle disse mennene som påfører kvinner smerte og ubehag og stiller seg likegyldige til at de påfører smerte og ydmykelse og kvinnen istedet for å blande seg med kvinner begynte å ha sex med hverandre som menn og lot kvinner få være i fred. Det er noe du burde lage tog for å få til å skje 👍 Veldig gode idé og løsning på store samfunnsproblemer Anonymkode: d7221...85a Det er jo nettopp det jeg gjør. 🙂 Menn som anser penetrasjon og samleie den primære hensikten med å ha et forhold til et annet menneske bør søke likesinnede som partnere. De bør søke partnere som forblir uberørt av sex og forplantning, det vil si menn. Slik de gamle grekerne gjorde (minus å holde kvinner som reproduksjonsslaver, da). Det er intet som hindrer menn i dagens samfunn å ha så mye sex, penetrasjon og samleie som de ønsker og orker med hverandre. Win-win for alle. Anonymkode: 021d4...0f0 1
ClausSaus Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor viktig er sex i et forhold for dere menn? Anonymkode: 445e6...9be For de fleste menn er sex en forutsetning for et forhold. I den forstand at et forhold ikke er aktuelt uten. Hva som er ønsket frekvens kan selvsagt variere. Endret 14. november 2021 av ClausSaus 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Det er ikke det absolutt viktigste, men det er et av kravene til å kunne ha et forhold. Vi menn setter ofte likhetstegn mellom hvor mye sex vi får, og hvor mye partner elsker oss. Vi trenger bekreftelse, og ord er ikke noe vi tar til oss, vi er veldig fysiske. Anonymkode: a05dc...a75 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for godt svar! Hva er viktigere for deg? Anonymkode: 445e6...9be Vel, det viktigste er at jeg liker å snakke med personen og at timene bare forsvinner når vi snakker sammen, ellers er jeg ganske opptatt av at hun har tradisjonelle kvinnelige trekk personlig, omsorgsfull, varm osv. Siden jeg ser for meg barn i løpet av de neste 5-10 årene (er 25), så er det selvsagt også viktig at hun virker som en god mor. Anonymkode: ad78c...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Mitt råd til deg er at du aldri får barn eller har et langvarig forhold til en kvinne. Anonymkode: 021d4...0f0 For et kvalmt svar. Anonymkode: a05dc...a75 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For et kvalmt svar. Anonymkode: a05dc...a75 Uff da. Det er så kjedelig når virkeligheten, kvinners biologi og menneskelighet kommer i veien for menns begjær. Kvinners biologi er såpass brysomt, så derfor foreslår jeg at menn som ikke kan ha meningsfylte liv uten regelmessig penetrasjon bør søke mannlige partnere slik at de kan bli penetrert i alle kroppsåpninger av menn, til hjertens lyst. Da får menn tilfredsstilt sine behov og kvinner kan få slippe. Win-win for alle. 🙂 Anonymkode: 021d4...0f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå