AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Hei. Jeg er svensk. Bor i Norge og har bodd og jobba her i mange år. Hva syns dere nordmen. Syns dere at svensker ikke har noe i Norge å gjøre? Syns dere jeg burde flytte hjem? Forlate min norske kjereste og mine venner jeg har her. Hvar ærlige nå. Jeg kan ta det! Så kan jeg si sen Hva vi svensker syns om nordmen:) Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Jeg er svensk. Bor i Norge og har bodd og jobba her i mange år. Hva syns dere nordmen. Syns dere at svensker ikke har noe i Norge å gjøre? Syns dere jeg burde flytte hjem? Forlate min norske kjereste og mine venner jeg har her. Hvar ærlige nå. Jeg kan ta det! Så kan jeg si sen Hva vi svensker syns om nordmen:) Anonymkode: e4a87...313 Synes ikke noe spesielt, det er helt ok. Måtte selv til Sverige i ungdommen å jobbe et par år, gikk helt ok. Folk var helt ok, idioter finnes alle steder. Spennende med Svenske jenter. Det jeg savna mest var god mat og drikke. Spesielt brød og øl, det var helt jævlig. Hva synes du om Nordmenn da ? Anonymkode: 3152e...b6f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes ikke noe spesielt, det er helt ok. Måtte selv til Sverige i ungdommen å jobbe et par år, gikk helt ok. Folk var helt ok, idioter finnes alle steder. Spennende med Svenske jenter. Det jeg savna mest var god mat og drikke. Spesielt brød og øl, det var helt jævlig. Hva synes du om Nordmenn da ? Anonymkode: 3152e...b6f Så hyggeligt med svar ! Hehe savner selv svensk mat siden jeg liker det best. Jo fleste svensker ser på nordmen som nabon og at vi ska passe på hvarandre. Speciellt ved grensa. Fleste svensker liker nordmen. Det er det jeg har hørt hvar gang jeg er hjemme og snakker med random svensker. Inkl meg selv. Speciellt ved grensa , værmland og västragötaland Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes ikke noe spesielt, det er helt ok. Måtte selv til Sverige i ungdommen å jobbe et par år, gikk helt ok. Folk var helt ok, idioter finnes alle steder. Spennende med Svenske jenter. Det jeg savna mest var god mat og drikke. Spesielt brød og øl, det var helt jævlig. Hva synes du om Nordmenn da ? Anonymkode: 3152e...b6f Men sen er det flere her inne som synes svensker kun ska jobbe som servitører, eller at vi ikke bør vare her. Har lest mye rart i trådene her inne ang svensker. Så ville tjekke Hva dere egt synes? Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Jeg har for det meste godt inntrykk av svensker. Svensker i Norge oppfatter jeg som arbeidsomme, lette å prate med og hyggelige. Jeg har dem gjerne i Norge! Kjæresten min er svensk og bodde ett år i Norge med meg, føler de fleste liker han. Men til tross for at han byttet ut mange ord og snakket veldig svorsk, slet folk litt med å forstå han hele tiden. Han er riktignok fra skåne, men har ikke særlig dialekt og er flink til å snakke tydelig. Nå bor jeg selv i Sverige (studerer), og synes landene er ganske like. Menneskene og. Men svensker er mer PK og nærtagende vil jeg nok påstå. Anonymkode: b4551...539
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Flinke til å ta lavstatus jobber. Anonymkode: 9067f...aad
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Broderfolket. Nordmenn og svensker er like. Derfor må vi ta vare på hverandre. Anonymkode: 9e43a...025
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har for det meste godt inntrykk av svensker. Svensker i Norge oppfatter jeg som arbeidsomme, lette å prate med og hyggelige. Jeg har dem gjerne i Norge! Kjæresten min er svensk og bodde ett år i Norge med meg, føler de fleste liker han. Men til tross for at han byttet ut mange ord og snakket veldig svorsk, slet folk litt med å forstå han hele tiden. Han er riktignok fra skåne, men har ikke særlig dialekt og er flink til å snakke tydelig. Nå bor jeg selv i Sverige (studerer), og synes landene er ganske like. Menneskene og. Men svensker er mer PK og nærtagende vil jeg nok påstå. Anonymkode: b4551...539 Bor du i sthlm? Jeg selv opplever at nesten hele Sverige unatatt sthlm og malmø er arbeidsfolk. Ikke så kresne. Og selve Byrne er heller ikke så fancy som i Norge? Ikke så mye byggprosjek pga. Jeg synes Sverige er korseligere på noe vis. Synes du det er Noen slik forsjell?:) liker selvsagt Norge og men merker forsjeller. Det gjor jeg Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flinke til å ta lavstatus jobber. Anonymkode: 9067f...aad Hmm ja kanske kan stemme. Kanske ikke er like kresne og opptatt av status og penger Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 They took our jobs!!!!!! Bortsett fra det så er alt bra, men jeg synes vi burde roe ned arbeidsinnvandringen generelt sett. Vet det ikke er så enkelt, men det er nå min mening. Er svensker og nordmenn egentlig så utrolig forskjellige, forresten? Anonymkode: dfd19...b41
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Bare godt inntrykk. Svensker flytter på seg for å jobbe, i motsetning til nordmenn. Ungdommer som jobber på restauranter er bare bra. Er en større arbeidsmoral enn hos nordmenn. Anonymkode: 1cfab...db9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 Dere er høye på dere selv og gniene, og partysvenske når dere er fulle mitt inntrykk, du spurte unnskyld Anonymkode: 9b53b...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men svensker er mer PK og nærtagende vil jeg nok påstå. Det har du helt rett i, veldig "myndighetstro" og lite individualisme. Samt at mange av de ser på oss Nordmenn som litt "enkle". Noen mindre forskjeller er det nok, men det er helt ok. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men sen er det flere her inne som synes svensker kun ska jobbe som servitører, eller at vi ikke bør vare her. Har lest mye rart i trådene her inne ang svensker. Så ville tjekke Hva dere egt synes? Anonymkode: e4a87...313 Det er vel i og rundt Oslo man møter sånne holdninger. Rundt om i Norge ellers, er Svensker velkomne uansett jobb. Anonymkode: 3152e...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): They took our jobs!!!!!! Bortsett fra det så er alt bra, men jeg synes vi burde roe ned arbeidsinnvandringen generelt sett. Vet det ikke er så enkelt, men det er nå min mening. Er svensker og nordmenn egentlig så utrolig forskjellige, forresten? Anonymkode: dfd19...b41 Svensker liker hvartfall nordmen mer en dansker å finnar. Vi Skjønner språket og føler at det er nabone våres sen er det Noen forsjeller men ikke Kjempe store Nei Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er høye på dere selv og gniene, og partysvenske når dere er fulle mitt inntrykk, du spurte unnskyld Anonymkode: 9b53b...2c9 Haha ja det er lov. Er lov med diskussion her alltså. Anonymkode: e4a87...313
Gjest Inkognitoher Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): They took our jobs!!!!!! Bortsett fra det så er alt bra, men jeg synes vi burde roe ned arbeidsinnvandringen generelt sett. Vet det ikke er så enkelt, men det er nå min mening. Er svensker og nordmenn egentlig så utrolig forskjellige, forresten? Anonymkode: dfd19...b41 Vi trenger mer arbeidskraft!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Jeg skjønner ikke hva svensker gjør her og vil gjerne ha de ut. Mange unge nordmenn som kunne trengt de jobbene. Og spille medlidenhetskortet blir jo bare helt teit og får deg til å fremstå som enda mer taper. Har / hadde du ikke venner i sverige, og kunne klart å få deg kjæreste der? 😳 Anonymkode: 10fc9...267
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva svensker gjør her og vil gjerne ha de ut. Mange unge nordmenn som kunne trengt de jobbene. Og spille medlidenhetskortet blir jo bare helt teit og får deg til å fremstå som enda mer taper. Har / hadde du ikke venner i sverige, og kunne klart å få deg kjæreste der? 😳 Anonymkode: 10fc9...267 Haha Lol. Jag har selvsagt venner i Norge og sverige. Mange nordmen som absolut ikke vil ta jobber her i Norge så vet ikke Hva du snakker om egt Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva svensker gjør her og vil gjerne ha de ut. Mange unge nordmenn som kunne trengt de jobbene. Og spille medlidenhetskortet blir jo bare helt teit og får deg til å fremstå som enda mer taper. Har / hadde du ikke venner i sverige, og kunne klart å få deg kjæreste der? 😳 Anonymkode: 10fc9...267 Kanske du sier samme sak til nordmen som jobber i Sverige. Har allt blitt fler nordmen i Sverige på seneste årene. Kanske du flykter fra deg? Anonymkode: e4a87...313
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 Kaller dere nordens jøder, dere er veldig gjerrige, og er lei av å høre at vi har oljan og skur opp prisen på biler bare fordi dere tror vi får oljepenger rett på konto. Kjøper mye brukt biler i Sveige. Ellers er dere vel greie, har ikke noe i mot dere. Anonymkode: 2af7a...a77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå