Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Cid skrev (13 minutter siden):

Hva er det?

Det er oljelampa.  Den lyser hvis det er for lite olje på motoren.  Hvis den lyser oransj så må man skynde seg til verksted og bytte olje. Lyser den rødt så skal man ikke kjøre.

Det gjelder biler som bruker bensin eller diesel. Jeg vet ikke om det er et tema for elbiler. 🚙

Aladdin er helten i et av eventyrene i Tusen og én natt. Aladdin er en fattig skreddersønn, lat og udugelig, som en trollmann i Kina tar hånd om for at han skal hente en kobberlampe opp av en grotte. Når man gnir på lampen, fremmanes en ånd som utfører alt eieren ber om og skjenker ham alt han kan ønske seg. Aladdin beholder lampen, gjør sin lykke ved hjelp av den og blir konge i landet.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Hva er det?

Lysende oljelampe på dashbord i bil. Betyr at man må fikse oljen.

..Så litt for sent at du var blitt opplyst alt

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Adobyen skrev (6 timer siden):

Det er oljelampa.  Den lyser hvis det er for lite olje på motoren.  Hvis den lyser oransj så må man skynde seg til verksted og bytte olje. Lyser den rødt så skal man ikke kjøre.

Det gjelder biler som bruker bensin eller diesel. Jeg vet ikke om det er et tema for elbiler. 🚙

Aladdin er helten i et av eventyrene i Tusen og én natt. Aladdin er en fattig skreddersønn, lat og udugelig, som en trollmann i Kina tar hånd om for at han skal hente en kobberlampe opp av en grotte. Når man gnir på lampen, fremmanes en ånd som utfører alt eieren ber om og skjenker ham alt han kan ønske seg. Aladdin beholder lampen, gjør sin lykke ved hjelp av den og blir konge i landet.

Man kan jo også fylle på ny olje. Ikke alltid nødvendig å dra til verksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Pappa ville vært stolt av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Pappa ville vært stolt av deg.

Ja men han må fortsatt fikse Bluetooth i bilen min, det klarer jeg ikke sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja men han må fortsatt fikse Bluetooth i bilen min, det klarer jeg ikke sjøl

Han kaller det blutått❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Han kaller det blutått❤️

Er vel der det heter på sognsk.

Blir nok å bruke en del google translate når han kommer.

Eller guggel transleit som han kaller det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
lurven skrev (8 minutter siden):

Ha ha, selvfølgelig.  Jeg må nemlig få byttet olje på min med det første, og tenkte å få gjort det samtidig som EU-kontrollen innen mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Ha ha, selvfølgelig.  Jeg må nemlig få byttet olje på min med det første, og tenkte å få gjort det samtidig som EU-kontrollen innen mai. 

Jeg pleier å bytte olje ca en gang i året. Men hadde nok ikke trengt det siden bilen min er litt gammel og bruker en del olje. Så jeg må stadig fylle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Kvinnfolk bak rattet altså……

Da jeg kjørte til jobben i dag, på E6, så jeg tilfeldigvis til siden, og der kom det et kvinnfolk i en grønn Ford.
 Hun kjørte i 120 km/t med ansiktet langt inn i sladrespeilet og sminket seg med noe mascara-greier. Et lite øyeblikk så jeg en annen vei, og da jeg snudde meg mot dama igjen, var hun til min store skrekk på god vei over i min kjørebane - fremdeles med ansiktet begravd i sladrespeile...t og sminkeutstyret i full sving!
 Jeg ble så skremt at jeg mistet barbermaskinen og slo ut smørbrødet, som jeg hadde i den andre hånden. I panikken for å få kontroll over bilen, som jeg styrte med knærne, datt mobilen ned fra halsgropen min og rett ned i kaffekoppen, som jeg hadde mellom bena.
 Dette medførte en liten katastrofe med søling av varm kaffe over store Bill og de runde tvillingene. I smerteskriket som fulgte, mistet jeg sigaretten fra munnviken og brant et stort hull i skjorta. I tillegg mistet jeg den viktige telefonsamtalen!!

Hvordan er det egentlig kvinnfolk kjører??!! Nå må noen ta ansvar, og få disse uansvarlige bilistene vekk fra trafikken!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

I krenkelsens storhetstid har jeg noen forslag..
Jeg stemmer på at disse sangene også må forbys i skolen.

1) Alle fugler (små de er): Det er de jo slett ikke. Elevene bør få lære at det også finnes store fugler, som struts og pingvin. Jeg vil reservere meg mot denne sangen.

2) Bjørnen sover: Denne sangen begynner bra når den lærer barna at bjørnen sover og ikke er farlig. Men er det nødvendig skremme dem med at «man kan jo aldri være trygg»? Dette bidrar til unødig bjørnefrykt. Jeg reserverer meg.

3) Bro, bro brille: «Den som kommer aller sist, skal i den sorte gryte». Kulturell appropriasjon på sitt verste. Nordmenn bør ikke stjele kulturen til fattige og undertrykte kannibaler. Jeg reserverer meg.

4) En bussjåfør, en bussjåfør: Tenk på vesle, mutte Andrea på syv år, som drømmer om å bli bussjåfør. Bør vi fortelle henne at bussjåfører må være menn, attpåtil menn med godt humør? Jeg reserverer meg.

5) Mikkel rev: «Skrev et brev, sendte det til månen». Denne sangen skaper urealistiske forventninger til Posten, som allerede sliter mer enn nok med å levere til Bygde-Norge. Jeg reserverer meg.

6) Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre..
-Rart det er mye skilsmisser ?Jeg reserverer meg!

7) Slå på ring slå på ring, slå på hvem du vil, slå på kjæresten din om du vil, og den du slår på, slår du så hardt så hardt!! 
-Må si jeg Syntes den er verst! Oppfordrer til vold!Jeg reserverer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

I krenkelsens storhetstid har jeg noen forslag..
Jeg stemmer på at disse sangene også må forbys i skolen.

1) Alle fugler (små de er): Det er de jo slett ikke. Elevene bør få lære at det også finnes store fugler, som struts og pingvin. Jeg vil reservere meg mot denne sangen.

2) Bjørnen sover: Denne sangen begynner bra når den lærer barna at bjørnen sover og ikke er farlig. Men er det nødvendig skremme dem med at «man kan jo aldri være trygg»? Dette bidrar til unødig bjørnefrykt. Jeg reserverer meg.

3) Bro, bro brille: «Den som kommer aller sist, skal i den sorte gryte». Kulturell appropriasjon på sitt verste. Nordmenn bør ikke stjele kulturen til fattige og undertrykte kannibaler. Jeg reserverer meg.

4) En bussjåfør, en bussjåfør: Tenk på vesle, mutte Andrea på syv år, som drømmer om å bli bussjåfør. Bør vi fortelle henne at bussjåfører må være menn, attpåtil menn med godt humør? Jeg reserverer meg.

5) Mikkel rev: «Skrev et brev, sendte det til månen». Denne sangen skaper urealistiske forventninger til Posten, som allerede sliter mer enn nok med å levere til Bygde-Norge. Jeg reserverer meg.

6) Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre..
-Rart det er mye skilsmisser ?Jeg reserverer meg!

7) Slå på ring slå på ring, slå på hvem du vil, slå på kjæresten din om du vil, og den du slår på, slår du så hardt så hardt!! 
-Må si jeg Syntes den er verst! Oppfordrer til vold!Jeg reserverer meg!

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Adobyen skrev (På 12.4.2022 den 0.45):

Litt usikker på hvilke kroppsdeler det er snakk om. Men prisen ser jo rimelig ut!

63027F61-3279-493F-A2CA-BF6A8D473C50.jpeg

Satser på det ikke er peniser. 0.8 cm- 6.8 cm🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...