Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #541 Del Skrevet 21. mars 2022 Tre karer satt og ventet nervøst utenfor fødeavdelingen. Etter en tid kom en sykepleier ut og annonserte til den første: - Gratulerer! Du har blitt far til tvillinger! - Er det ikke fantastisk? sa den første gledestrålende. - Jeg som jobber for Dobbeltgarasjen AS og alt! Det gikk noen minutter til, så kom en annen sykepleier og sa til nr to: - Sannelig fikk du ikke trillinger! - Utrolig sammentreff her i dag, sa mannen, - Jeg jobber for restauranten Tre brødre! Nå reiste den tredje mannen seg utstøtt og med glassaktig blikk. - Åpne vinduet, så jeg kan få litt frisk luft, stønnet han, - Jeg jobber for 7-Eleven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #542 Del Skrevet 21. mars 2022 En Tromsømann kom kjørende hjem i en nesten ny Tesla. Kona ble forbannet, de hadde ikke råd til en så dyr bil! Mannen sa hun måtte slappe av, han hadde kjøpt den for en femtilapp av en dame oppi veien. Hun hadde stoppet ham når han gikk av bussen og spurt om hun ville kjøpe en Tesla for 50 kroner. Kona tenkte det måtte være noe muffens, så de gikk opp til bilselgeren. Kona spurte om hun virkelig hadde solgt Tesla’en for femti kroner? Ja, svarte damen. Mannen min har stukket av med elskerinnen sin. I morges ringte han og sa at jeg måtte selge Tesla’en og sende pengene til ham. Og det har jeg nå gjort 😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #543 Del Skrevet 21. mars 2022 ❤️ Lykkelig ektepar går gjerne sammen på vekta, og deler resultatet på to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #544 Del Skrevet 21. mars 2022 Dum - dummere - dummest: Tre fotballspillere sitter på en pub og diskuterer sine koner. - Kona mi er det dummeste Gud har skapt, sier Brann-supporteren. – Her forleden var hun innom slakteren og fant lammekjøtt på tilbud. Så hun kjøpte kjøtt for tre tusen kroner, fraktet det hjem og oppdaget at vi ikke har dypfryser! - Kona mi er verre, Rosenborg-supporteren.- Hun fant en lekker sportsbil på tilbud og dro sporenstreks ned og kjøpte den. Så husket hun på at hun ikke har sertifikat! - Kona mi er verst, sa Viking-supporteren. – Her for to uker siden dro hun på ferie til Gran Cararia sammen med en venninne. Jeg smugtittet i bagasjen hennes og oppdaget at hun hadde pakket ned to pakker kondomer – og kjerringa har jo ikke pikk engang!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #545 Del Skrevet 21. mars 2022 Gud sier: Adam, gå til dalen der borte... Adam spurte: Hva er en dal, herre? Og Gud forklarte. Litt senere sa Gud: Adam, ..kryss elven... Og Adam spurte: Hva er en elv? Og Gud forklarte. Litt senere sa Gud: Adam, du må klatre over det fjellet... Og Adam spurte:Og hva er et fjell? Og Gud forklarte. Gud sa: ...på andre side av fjellet, der finner du en hule... Og Adam Spurte: Hva er en hule? Og Gud forklarte. Gud forsette med å si: Adam, i hulen skal du finne en kvinne... Og Adam spurte: Og hva er en kvinne? Og Gud forklarte og sa videre: Jeg vil at dere skal lage barn Og Adam spurte: Hvordan gjør man det? Enda en gang forklarte Gud. Og Adam gikk... Han gikk til dalen, krysset elven, klatret over fjellet, fant hulen, fant kvinnen, men etter 15 minutter kom Adam tilbake. Og Gud spurte: Og hva nå? Og Adam spurte: Hva er en hodepine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #546 Del Skrevet 21. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #547 Del Skrevet 21. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #548 Del Skrevet 21. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. mars 2022 #549 Del Skrevet 21. mars 2022 En bonde kjører inn korn. Når han skal losse kornet, glir vognluken og knuser hans kne. Han kommer til sykehuset og får beinet i gips. .Hver gang en sykepleier kommer inn, leser hun journalen, løfter dynen og tar en rask titt. Bonden undrer seg og spør legen: Hva står det i journalen? Legen svarer: Under utløsning falt lem ned og knuste kne. 🚜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mars 2022 #550 Del Skrevet 23. mars 2022 Erik: Har du fyr? Thor: Nei, jeg har dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mars 2022 #551 Del Skrevet 23. mars 2022 Finn,finn,Bjarne og finn lekte gjemsel. Finn skulle stå mens Bjarne,finn og finn skulle gjemme seg. Først fant finn Bjarne, så fant finn finn. Da sa finn: Finn finn finn. Da sa han andre finn: Bjarne Bjarne Bjarne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #552 Del Skrevet 23. mars 2022 Fiskekake til kaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #553 Del Skrevet 23. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #554 Del Skrevet 23. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mars 2022 #555 Del Skrevet 23. mars 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Det er jo @Entern 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #556 Del Skrevet 23. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #557 Del Skrevet 23. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #558 Del Skrevet 23. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 23. mars 2022 #559 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) . Endret 23. mars 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. mars 2022 #560 Del Skrevet 23. mars 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Fiskekake til kaffen? 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå