Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Adobyen

Det satt tre damer på et gamlehjem. De drakk kaffe og filosoferte over livet da den eina sa: "Takk Gud for at vi iallefall ikkje er senile", "ja bank i bordet", sa den andre. "Kom inn", sa den tredje ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Det satt tre damer på et gamlehjem. De drakk kaffe og filosoferte over livet da den eina sa: "Takk Gud for at vi iallefall ikkje er senile", "ja bank i bordet", sa den andre. "Kom inn", sa den tredje ...

Ikke bare jeg som ikke får sove ser jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Du vet at du begynner å eldes.......
når "Happy hour" betyr en time på sofaen.. og FFF - som før betydde: Full Før Ferder, nå betyr: Frikort Før Februar... - Jada, tidene forandrer seg! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

En dag gikk en blomsterhandler til en frisør for hårklipp. Etterpå, spurte han om regningen, og barbereren svarte: 'Jeg kan ikke godta penger
fra deg, jeg gjør samfunnstjeneste denne uken. '
Mannen var fornøyd og forlot butikken.
Når barbereren gikk for å åpne butikken neste morgen, var det et takkekort og et dusin roser som lå ved døren.
Senere kommer en politimann inn for en hårklipp, og når han prøvde å betale regningen, svarte barbereren igjen: 'Jeg kan ikke godta penger fra deg, jeg gjør
samfunnstjeneste denne uken. ' Politiet var glad og forlot butikken.
Neste morgen da barberen gikk for å åpne opp, var det et takkekort og et dusin smultringer som lå på døren.
Deretter kom Raymond Johansen fra Oslo byråd inn for en hårklipp, og da han skulle
betale  regningen, svarte barbereren: 'Jeg kan ikke godta penger fra deg. Jeg gjør samfunnstjeneste denne uken. Raymond
var veldig glad og forlot butikken.
Neste morgen, da barbereren gikk for å åpne opp, var det 12 stykker fra AP, MDG, Rødt og SV i kø og ventet på gratis frisør. Og det,  mine venner, illustrerer den grunnleggende forskjellen mellom innbyggerne i vårt land og politikerne som driver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...