Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #301 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #302 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #303 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #304 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #305 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #306 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #307 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #308 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandsafari Skrevet 9. januar 2022 #309 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2022 #310 Del Skrevet 9. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #311 Del Skrevet 10. januar 2022 Det satt tre damer på et gamlehjem. De drakk kaffe og filosoferte over livet da den eina sa: "Takk Gud for at vi iallefall ikkje er senile", "ja bank i bordet", sa den andre. "Kom inn", sa den tredje ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2022 #312 Del Skrevet 10. januar 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Det satt tre damer på et gamlehjem. De drakk kaffe og filosoferte over livet da den eina sa: "Takk Gud for at vi iallefall ikkje er senile", "ja bank i bordet", sa den andre. "Kom inn", sa den tredje ... Ikke bare jeg som ikke får sove ser jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #313 Del Skrevet 10. januar 2022 Du vet at du begynner å eldes....... når "Happy hour" betyr en time på sofaen.. og FFF - som før betydde: Full Før Ferder, nå betyr: Frikort Før Februar... - Jada, tidene forandrer seg! 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #314 Del Skrevet 10. januar 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Ikke bare jeg som ikke får sove ser jeg 😅 Sove????? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #315 Del Skrevet 10. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #316 Del Skrevet 10. januar 2022 En dag gikk en blomsterhandler til en frisør for hårklipp. Etterpå, spurte han om regningen, og barbereren svarte: 'Jeg kan ikke godta penger fra deg, jeg gjør samfunnstjeneste denne uken. ' Mannen var fornøyd og forlot butikken. Når barbereren gikk for å åpne butikken neste morgen, var det et takkekort og et dusin roser som lå ved døren. Senere kommer en politimann inn for en hårklipp, og når han prøvde å betale regningen, svarte barbereren igjen: 'Jeg kan ikke godta penger fra deg, jeg gjør samfunnstjeneste denne uken. ' Politiet var glad og forlot butikken. Neste morgen da barberen gikk for å åpne opp, var det et takkekort og et dusin smultringer som lå på døren. Deretter kom Raymond Johansen fra Oslo byråd inn for en hårklipp, og da han skulle betale regningen, svarte barbereren: 'Jeg kan ikke godta penger fra deg. Jeg gjør samfunnstjeneste denne uken. Raymond var veldig glad og forlot butikken. Neste morgen, da barbereren gikk for å åpne opp, var det 12 stykker fra AP, MDG, Rødt og SV i kø og ventet på gratis frisør. Og det, mine venner, illustrerer den grunnleggende forskjellen mellom innbyggerne i vårt land og politikerne som driver det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #317 Del Skrevet 10. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #318 Del Skrevet 10. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #319 Del Skrevet 10. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 10. januar 2022 #320 Del Skrevet 10. januar 2022 Fått julegave fra svigermor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå