Gå til innhold

Trenger luktfri hårolje som passer til tynt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er sensitiv for parfymelukter pga hodeskade, og jeg trenger derfor en hårolje som ikke er parfymert, slik at han ikke blir kvalm og får hodepine når jeg har olje i håret.

Håret mitt er typisk tynt nordisk hår og blir fort fett med tørre tupper.

Har brukt Morrocoan Light oljen som luktet godt, og nå bruker jeg L'oreal Mythic oil men den lukter gammel dame parfyme😏

Noen tips?

Anonymkode: d944a...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, lurer bare på hvordan du bruker Moroccoan light oljen for å unngå at håret ser fett ut?

Mellom hødt og vår har jeg fet hud og hår, men føler bare produkter gjør det verre. Eneste som hjelper er varme og sol..

Anonymkode: b6b3d...2da

Skrevet

Olje når håret blir fort fett?

Prøv heller k18

Anonymkode: ae4ef...924

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ingen tips, lurer bare på hvordan du bruker Moroccoan light oljen for å unngå at håret ser fett ut?

Mellom hødt og vår har jeg fet hud og hår, men føler bare produkter gjør det verre. Eneste som hjelper er varme og sol..

Anonymkode: b6b3d...2da

Håret mitt blir fett i løpet av et døgn uansett...

Morrocoan Light oljen brukes kun i de 10 nederste tuppene, og kun en liten klump i hånden som jeg gnir  i henda før jeg tar den i håret.

Kan og kun stryke så vidt over tupper som står ut 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøv heller k18

Hva er k18?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Min samboer er sensitiv for parfymelukter pga hodeskade, og jeg trenger derfor en hårolje som ikke er parfymert, slik at han ikke blir kvalm og får hodepine når jeg har olje i håret.

Håret mitt er typisk tynt nordisk hår og blir fort fett med tørre tupper.

Har brukt Morrocoan Light oljen som luktet godt, og nå bruker jeg L'oreal Mythic oil men den lukter gammel dame parfyme😏

Noen tips?

Har du prøvd natron og sitron og eplecidereddik? 

Natron kan du blande med vann og massere i hodebunnen  for å få ut flass og fett, og fordele det utover håret. Det blir veldig basisk så etterpå må du ta i syre, enten sitron eller eplecidereddik. Så får du riktig balanse i håret. 

Har ikke prøvd dette selv, Men har tenkt å gjøre det. Har hørt det skal være bra. 

Anonymkode: cf331...ab9

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva er k18?

Google!

Skrevet (endret)

Anbefaler k18, selv om den er litt dyr så er den verdt pengane

Endret av Slut
Skrevet
Slut skrev (2 minutter siden):

Hva gjør den så bra?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjør den så bra?

Ts

Personlig so sliter jeg med fett hår i hodebunnen og slitne og "elektriske" tupper.  K18 får håret til å kjennes tykkare og sunnare ut uten at den tyngder håret om det gir mening😅  veldig bra for hår som har blitt farget eller bleiket og generelt for hår som trenger litt pleie. Det beste med produktet er at den er leave in (i håndklæ tørket hår), og produktet trenger å fungere i bare 4 minutt så kan du begynne å stelle håret akkurat som du selv vil.  Så er den drøy i bruk, det synes jeg er viktig mtp prisen😅

• Liker 1
Skrevet
Slut skrev (4 minutter siden):

Personlig so sliter jeg med fett hår i hodebunnen og slitne og "elektriske" tupper.  K18 får håret til å kjennes tykkare og sunnare ut uten at den tyngder håret om det gir mening😅  veldig bra for hår som har blitt farget eller bleiket og generelt for hår som trenger litt pleie. Det beste med produktet er at den er leave in (i håndklæ tørket hår), og produktet trenger å fungere i bare 4 minutt så kan du begynne å stelle håret akkurat som du selv vil.  Så er den drøy i bruk, det synes jeg er viktig mtp prisen😅

Høres ut som mitt hår. Skal google denne k 18.

Ts

Skrevet

Er k 18 parfymefri? Det hjelper ikke at den er bra hvis den lukter parfyme.

Ts

Skrevet

Litt usikker på om Biosilk Silk Therapy, er parfymefri. Men den har i hvertfall veldig mild lukt om ikke. 

Anonymkode: ec172...dfd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Prøv heller k18

Slut skrev (13 timer siden):

Verdt 900 kroner? 

Fant den på Lyko, og anmeldelsene er så...50% skriver «fantastisk» og andre 50% skriver «dritt». Man blir usikker. 

Anonymkode: ea5da...c20

Skrevet

Biosilk - ikke helt luktfri, men veldig mild duft - tror det er vandkelig åginne en psrfymexri hårolje

Anonymkode: f42cb...ea6

• Liker 1
Skrevet

K18 er iKKE verdt ptisrn!!

Anonymkode: f42cb...ea6

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Verdt 900 kroner? 

Fant den på Lyko, og anmeldelsene er så...50% skriver «fantastisk» og andre 50% skriver «dritt». Man blir usikker. 

Kan kjøpes på blivakker, med rabattkode blir det 600 og noe. Bare et tips.

Anonymkode: e32a9...5b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Verdt 900 kroner? 

Den er verdt det for meg men vet at ikke alle er så begeistra for den..  den passer visst ikke alle hårtyper😅

Skrevet

Det finnes en minitube av k18 til en hundrelapp eller så. Den er liten, men holder til et par bruk ihvertfall. Da får man sjekket om man liker den før man potensielt sløser vekk en liten formue.

Skrevet
Soulless skrev (48 minutter siden):

Det finnes en minitube av k18 til en hundrelapp eller så. Den er liten, men holder til et par bruk ihvertfall. Da får man sjekket om man liker den før man potensielt sløser vekk en liten formue.

Sant. Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...