AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Del Skrevet 13. november 2021 Hva mener du? Anonymkode: 2cc30...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Del Skrevet 13. november 2021 Harry, små slesk, håret stramt i "hestehale" eller hale på toppen 😂🤮 Anonymkode: 92a2a...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Del Skrevet 14. november 2021 Utseende eller klestil? Klestil vil jeg si, mindre konservativ enn i Norge. Mer farger, og mer individualitet. Utseende.. for meg ser svenskene ut som en slags blanding av nordmenn og russere, logisk nok, de er i midten. Altså fortsatt blonde høye og atletiske som nordmenn, men rundere ansikt, mindre nese, større øyne - mer feminine i ansiktstrekk. Anonymkode: d2927...365 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Del Skrevet 14. november 2021 Svensker er ofte mer klysete kledd, og mer klysete hårstiler. Og om de er hipstere er de enda mer hipster. Anonymkode: fc46a...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Utseende eller klestil? Klestil vil jeg si, mindre konservativ enn i Norge. Mer farger, og mer individualitet. Utseende.. for meg ser svenskene ut som en slags blanding av nordmenn og russere, logisk nok, de er i midten. Altså fortsatt blonde høye og atletiske som nordmenn, men rundere ansikt, mindre nese, større øyne - mer feminine i ansiktstrekk. Anonymkode: d2927...365 Hvorfor skulle det være logisk at de så ut som en blanding av russere og nordmenn? Etniske svensker er skandinavere. Sverige ligger heller ikke midt i mellom Norge og Russland. De deler ikke engang landegrense med Russland. Anonymkode: 6de35...cd5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 14. november 2021 #6 Del Skrevet 14. november 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2021 #7 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg ser ikke forskjell på svensker og nordmenn, ikke dansker heller. Hadde du tatt 100 stykk av hver i alle aldre og begge kjønn og kledd de likt tror jeg få hadde gjettet hvem som var hvem. Svensker er kanskje blondere, og det er det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg tenker på svensker som en høyere, slankere og blondere variant av nordmenn. Det er så klart en sterotypi. Anonymkode: a1851...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg synes dansker er mer maskuline og kanskje minst attraktive i Skandinavia. Sverige er det flere søte med runde ansikter. Ofte veldig blonde. Nordmenn er vanskelig å skille, men jeg kan ofte se forskjell på hvor de er fra i landet merkelig nok Anonymkode: bd6ee...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Del Skrevet 14. november 2021 Peonjenta skrev (40 minutter siden): Jeg ser ikke forskjell på svensker og nordmenn, ikke dansker heller. Hadde du tatt 100 stykk av hver i alle aldre og begge kjønn og kledd de likt tror jeg få hadde gjettet hvem som var hvem. Svensker er kanskje blondere, og det er det. Jeg tror faktisk det er lettere å skille 100 svensker fra andre. Om alle hadde på "Felleskjøpetsdress", så tror jeg prosenten for de fleste ville være at de klarte det. Og da blir det enda lettere å skille ut damene i tillegg. I min by, Oslo, ganske lett å se hvem som er / oppfører seg som svenske 🥸 GENERELT har de en annen væremåte, akkurat som andre utlendinger. INGEN kan si noe på det uten å trolle 👹 Anonymkode: 92a2a...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. november 2021 #11 Del Skrevet 14. november 2021 Svenske menn er ofte mer feminine enn norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #12 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tror faktisk det er lettere å skille 100 svensker fra andre. Om alle hadde på "Felleskjøpetsdress", så tror jeg prosenten for de fleste ville være at de klarte det. Og da blir det enda lettere å skille ut damene i tillegg. I min by, Oslo, ganske lett å se hvem som er / oppfører seg som svenske 🥸 GENERELT har de en annen væremåte, akkurat som andre utlendinger. INGEN kan si noe på det uten å trolle 👹 Anonymkode: 92a2a...390 Jeg har tatt en ancestry.com test og det ble ikke skilt på om du kom fra Norge/Sverige/Danmark. Fikk bare skandinavisk så og så mange prosent, men fikk det senere delt opp fylkesvis i Norge, noe nordsvensk osv. Tror vi har veldig likt DNA og samme opphav. Væremåte er kulturelt betinget, ikke så veldig genetisk. Anonymkode: 20ea9...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #13 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg synes mange svenske har et spesielt drag rundt munnen. Så jeg kan ofte se på at de er svenske. Alle har så klart ikke dette, men synes det er er typisk svensk trekk. Anonymkode: 03ee3...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #14 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg var i tjukkeste brooklyn med venninnen min og mange meter foran stod det en fyr, «han er nordmann» sa jeg og det hørte vi han var når vi gikk forbi etterpå. Samme i Bulgaria, da så jeg en og sa «han er svensk», og det var han. Man kan faktisk se det. Men vanskelig å beskrive det. Finner er de enkleste å utpeke i Skandinavia, de kan se litt samiske ut. Anonymkode: 946b3...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. november 2021 #15 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var i tjukkeste brooklyn med venninnen min og mange meter foran stod det en fyr, «han er nordmann» sa jeg og det hørte vi han var når vi gikk forbi etterpå. Samme i Bulgaria, da så jeg en og sa «han er svensk», og det var han. Man kan faktisk se det. Men vanskelig å beskrive det. Finner er de enkleste å utpeke i Skandinavia, de kan se litt samiske ut. Anonymkode: 946b3...087 Halve Norge og Sverige har jo samiske aner så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 16. november 2021 #16 Del Skrevet 16. november 2021 Da jeg var ung var de de som gikk med t-skjorte utenpå genseren😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #17 Del Skrevet 17. november 2021 On 11/16/2021 at 6:45 PM, Peonjenta said: Halve Norge og Sverige har jo samiske aner så det er kanskje ikke så rart. Er finner som ser samiske ut da, i øyepartiet Anonymkode: 946b3...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Del Skrevet 17. november 2021 Kommer jo helt ann på hvor i Sverige han er fra. I Stockholm vil jeg si de har en god klesstil, og svenskene er mer opptatt av å ha fine sko. Det er noe jeg alltid legger merke til i Stockholm, at folk har fine sko. Anonymkode: ba5a9...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 17. november 2021 #19 Del Skrevet 17. november 2021 Da jeg var yngre mente jeg bestemt at svensker ofte har et kjeveparti som peker mer utover. Det stemmer naturligvis som regel ikke, men jeg henger meg opp i det hver gang jeg ser en svenske som har det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Del Skrevet 18. november 2021 Tone83 skrev (På 16.11.2021 den 18.49): Da jeg var ung var de de som gikk med t-skjorte utenpå genseren😄 Det gjorde mange norske på 90-tallet også. Og har sett det igjen de siste årene. Til og med hettegenser under t-skjorte har jeg sett mye av. Anonymkode: fc46a...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå