Gå til innhold

Tror dere jeg blir mer attraktiv dersom jeg går ned 10 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 155 cm og 60 kg. 

Anonymkode: c5490...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ABM skrev (5 minutter siden):

Nei...ikke for meg iallefall..

Ok. Hvorfor eller hvorfor ikke? 

• Liker 1
Skrevet

Nei, da ville du sett ut som et barn og ikke som en voksen. Kvinner skal ha former og du er nok veldig fin som du er! 

Anonymkode: 835dc...4db

• Liker 6
Skrevet

Kommer an på hvordan vekten er fordelt.  Jeg veier det samme og er 5 cm høyere - ingen musler og all vekten er på mage og ansikt. Er ca. 96 cm rundt magen, det er vel over 70 som er farlig. Da sier det seg selv at det ikke ser bra ut.

Andre trener, har muskler, puppe, rumpe og lår. Da kan det nok se veldig bra ut med 60 kg.

Anonymkode: 4d101...f7c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, da ville du sett ut som et barn og ikke som en voksen. Kvinner skal ha former og du er nok veldig fin som du er! 

Kilo er ikke ensbetydende med attraktive former.

Anonymkode: 4d101...f7c

• Liker 5
Skrevet

Veldig vanskelig å si. En BMI på 17-27 synes jeg kan være perfekt alt ettersom, kanskje høyere. Spørs hvordan ting er plassert og hvordan ansiktet ditt kler det.

Anonymkode: 4f0f9...09e

Skrevet

50kilo vil være altfor lite. du vil ikke se mer attraktiv ut, tvert imot. så lav vekt gjær at de fleste ser syke ut. 

husk også at muskler former kroppen, så om du ønsker å bli mer attraktiv så tren å få mer muskler. 

Anonymkode: 1fb75...4ab

• Liker 4
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det tviler jeg på, sannsynligvis er du fin akkurat som du er. Om du absolutt vil gjøre noe så begynn å tren, ikke tenk så mye vekta og ha det mer gøy. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

50kilo vil være altfor lite. du vil ikke se mer attraktiv ut, tvert imot. så lav vekt gjær at de fleste ser syke ut. 

husk også at muskler former kroppen, så om du ønsker å bli mer attraktiv så tren å få mer muskler. 

Anonymkode: 1fb75...4ab

Det kommer helt an på kroppsformen. Jeg er 158 og veier ca 50/51 kg. Jeg ser ikke sykelig tynn ut. Trener en del styrke og det synes på armer og bein. Jeg er ganske så bred rundt ribbeina, og dermed ikke nett selv om jeg er slank. Jeg er også ganske rett, og har ikke så mye former. Det hadde jeg heller ikke da jeg veide 60 kg, så alt kommer an på kroppsbygning og hvordan vekten fordeler seg. 

Anonymkode: a374d...cf2

• Liker 2
Skrevet

Nei, tren på lystbetont måte og jobb med deg selv for å ha det bra. Da vil du utstråle attraktivitet!

Anonymkode: 48404...482

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun er fin nok som hun er, ja, men det er viktig å ikke tråkke på de kvinnene som har slanke og tynne og ikke har store former. 

Alle kvinner er gode nok som de er. 

Anonymkode: c9e44...67c

• Liker 6
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 37541...b6a

Gjest Jmcclane
Skrevet

Tviler på at du hadde følt deg mer attraktiv. Tror jeg ville fulgt de andre rådene om trening. Det har en tendens til å gi bedre humør og du setter pris på kroppen på andre måter også😉

Skrevet

Med den høyden tror jeg 50 kg passer bra. Men ikke ha unaturlige vaner for å komme dit. Det er ikke attraktivt med en person som nekter å spise mat f eks. 

Anonymkode: dd28f...b87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hun er fin nok som hun er, ja, men det er viktig å ikke tråkke på de kvinnene som har slanke og tynne og ikke har store former. 

Mener du det samme om menn? Er menn gode nok som de er?

Anonymkode: dd28f...b87

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Hvorfor eller hvorfor ikke? 

Jeg liker at kvinner er litt myke....litt stuffing er sexy det...

Tenner ikke på skinnskrapa kjendiser med påspraya brunfarge...

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Alle er gode nok ja..men likevel må jeg få ha mine egne preferanser uten at det gjør de jeg ikke tenner på mindre verd/ attraktive av den grunn..?🌹

Skrevet

Johnny mener du kan beholde  vekta, og heller vokse 10cm 🤏😎👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...