Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Amadare
Skrevet

Jeg har begynt å interessere meg veldig for Harry Potter-filmene. Jeg har dessverre ikke lest noen av bøkene men jeg tror jeg skal begynne! Men jeg har hørt at det i bøkene blir nevnt at Severus Snape og Luscius Malfoy er Death Eaters og jobbet for Voldemort? Kan noen forklare meg hva en Death Eater er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det litt banalt er Death Eaters "gjengen" til Voldemort. Altså hans mest betrodde støttespillere.

Skrevet

Om Severus Snape er en Death Eater eller ikke er et mye debattert tema etter at den siste boka kom ut!

Bør vel ikke si mer siden du ikke har lest bøkene! ;)

Skrevet

Javelda.... Men et annet spørsmål, jeg finner så mange fanfiction noveller på nett som handler om et forhold mellom Severus Snape og Hermoine Granger... Er det også snakk om noe slikt i originalbøkene?

Skrevet
Javelda.... Men et annet spørsmål, jeg finner så mange fanfiction noveller på nett som handler om et forhold mellom Severus Snape og Hermoine Granger... Er det også snakk om noe slikt i originalbøkene?

Hehe..nei. Snape er litt sexy dog ;)

Skrevet

Snape og Granger? Noen ville mistet jobben rimelig kjapt hvis det var tilfelle.

Men begynn med bok 1 og les hele serien, så får du en forklaring på alle slags ord og uttrykk.

Catzy

Skrevet
Hehe..nei. Snape er litt sexy dog ;)

Litt?????!! Han er en GUD :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Minerva_*
Skrevet

HAHHAH slutt å drit deg da som du selv sa så er det fanfic! For spesielt interesserte fins det også fanficnoveller om forhold mellom Snape og Malfoy (far og sønn ja), Harry og Ron, Umbridge og Hagrid så det er noe for en hvert her altså! :ler: Disse er da skrevet av Potter-fans som fantaserer videre utifra bøkene til Rowling. Og ja, Snape er lekker, så det er nok mange som skriver fantasier om hva som ville skjedd hvis man måtte sitte igjen etter skoletid hos professoren hihi :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...