Gå til innhold

Hvordan spiser du tortellini og hvilken saus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hva de er fyllt med.

Vi spiser tortellini som oftest uten saus. Bare en god olivenolje og massevis av parmesan. 

Anonymkode: 52a27...c51

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det i suppe! Lager suppe av grønnsaksbuljong, melk og kokosmelk.

Freser opp hvitløk, løk og gulrot, blander inn mel før jeg sper ut i grønnsaksbiljong. Når det koker opp så tilsetter jeg melk/kokosmelk og mais. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en del tortellini m/spinat og ricotta (det er favorittmiddag når jeg har det travelt).  Jeg bruker ikke noe saus til, men har bra med tørkede chiliflak og en slump olivenolje i kokevannet.

Anonymkode: b30f3...77b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker dem opp, har dem i en skål, drysser over litt maldonsalt, og spiser med hendene 😅 Bedre enn chips!

Anonymkode: c9645...a38

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer an på hva de er fyllt med.

Vi spiser tortellini som oftest uten saus. Bare en god olivenolje og massevis av parmesan. 

Anonymkode: 52a27...c51

Det hørtes godt ut, må prøves! 

Er helt ny til fyltpasta verden, men den der hørtes godt og enkelt ut, så må prøves. Aner ikke hvor jeg skal starte ellers :bond:

ts

Anonymkode: a144f...bb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hva de er fylt med. Men alt fra tomatsaus, ostesaus, bare smør på, olivenolje.. og selvfølgelig parmesan:))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (17 minutter siden):

Kommer ann på hva de er fylt med. Men alt fra tomatsaus, ostesaus, bare smør på, olivenolje.. og selvfølgelig parmesan:))

Parmesan er obligatorisk med all pasta! :)

Anonymkode: 96482...479

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruner smør i panna og slenger opp en håndfull salvieblader. Vender så inn nykokt pasta rett inn i smøret - servert med parmesan.

Veldige enkelt! Eller som noen foreslo, kun god olivenolje, parmesan og nykvernet pepper. Det enkle er ofte det beste :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, det er faktisk noe jeg har fått helt dilla på i det siste. Spiser det gjerne med chilipesto

Anonymkode: af861...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. med pesto. Koker tortelini og rører inn et par skjer med pesto når vannet er helt av. Noen ganger pinjekjerner og parmesan oppå. 
2. «tik tok pasta». Har masse små tomater i en form, med feta ost, krydder og hvitløk og inn i ovnen. Og blander inn tortelini. 
https://meny.no/oppskrifter/Pasta/baked-feta-pasta/

Anonymkode: d4040...b2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...