AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Del Skrevet 13. november 2021 Ei venninne fortalte at da hun flyttet, så skiftet hun ikke ut dosetet eller dusjhodet. Det var det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i ny leilighet. Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Hva gjorde du? Anonymkode: 92ac4...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 13. november 2021 😂😂😂😂😂 er du gal? Det holder i massevis å vaske det. Anonymkode: d13ae...0a3 113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Del Skrevet 13. november 2021 Byttet selve doene. Og begge dusjhoder. Anonymkode: 5e46d...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Del Skrevet 13. november 2021 Har aldri gjort det Anonymkode: 4382b...b29 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 13. november 2021 #5 Del Skrevet 13. november 2021 Vask er selvsagt godt nok. Man trenger ikke å bytte det ut med mindre det er ødelagt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #6 Del Skrevet 13. november 2021 Flytte du inn i en brukt leilighet? Det er ekkelt Anonymkode: 3c773...383 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2021 #7 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg har aldri - verken når jeg har leid eller kjøpt - skiftet ut fullt fungerende toalettseter og dusjhoder. Hvorfor i all verden skal man det? Selv om jeg kan være med på en teori om at et brukt toalettsete kan være et problem for en sart sjel skjønner jeg ikke det med dusjhodet. Vennligst forklar. Jeg vasker toalettsetet med klorin minst en gang pr uke. Da blir det rent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #8 Del Skrevet 13. november 2021 Har aldri tenkt tanken at jeg skulle byttet det Anonymkode: 8c0f1...f3d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #9 Del Skrevet 13. november 2021 Hvorfor skal en bytte det? Sånn bortsett fra om det er ødelagt. De fleste har nok hørt om vaskemidler. Anonymkode: 935b7...21f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #10 Del Skrevet 13. november 2021 Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #11 Del Skrevet 13. november 2021 Har du med eget dosete på besøk eller på offentlig toaletter? Værre der, men man bruker di fordiom 😊 med klor når man flytter inn så blir det rent og klart 😊👍 Anonymkode: cb3bb...0c8 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 13. november 2021 #12 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Men du har mobiltelefon, regner jeg med? Den er mye eklere. Det er unødvendig sløseri å bytte ut noe som fungerer bare fordi det er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #13 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Ja, selvfølgelig er det vanlig. Hvis en jeg kjenner hadde sagt de hadde skiftet dette når de flyttet inn hadde jeg alvorlig talt blitt litt bekymret for om de hadde utviklet ocd med bakteriefobi, eller noe sånt. Det er jo en veldig merkelig ting å gjøre. Man vasker jo, og da blir det rent. Anonymkode: 14894...a11 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. november 2021 #14 Del Skrevet 13. november 2021 Ribber selvsagt hele leiligheten ned til beinet, og setter inn alt nytt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #15 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Plastsete er fryktelig ubehagelig, og ser jo også helt jalla ut på et pent bad. For ikke 0 snakke om kostnaden for miljøet om alle skulle gjort dette hver gang de flyttet, det er jo galskap. Dusjhode vårt er også svindyrt, hele oppsettet kostet 45.000. Ikke tale om at jeg ville byttet noe inn i jalla plastdeler produsert av barnehender i Kina og Taiwan Anonymkode: f86fd...6a3 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #16 Del Skrevet 13. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Du vet at det går an å skru av både dosene pg dusjhode og legge det i klorin? Anonymkode: 5c87b...6b6 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 13. november 2021 #17 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg skal ha dosete med demping så hvis det ikke er det bytter jeg det ut. Eller ikke, jeg vasker det men klorin før jeg bruker det uansett. Dusjhode blir rent og fint om man legger det over natten i en bøtte klorin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #18 Del Skrevet 13. november 2021 Toalettsetet sitter man bare på, men tenker kanskje det er mer aktuelt å bytte dusjhode da det ofte benyttes til klitorisstimuli, i alle fall her i huset. Anonymkode: f130a...305 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #19 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Tror du noe gjemmer seg i dosetet? 🤪😂 Jeg har tatt av toalettsetet og vasket det skikkelig inni hengslene osv, men det gjør jeg med jevne mellomrom alltid. Anonymkode: 591cd...d22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #20 Del Skrevet 13. november 2021 Første gange jeg har hørt om folk som bytter ved hver flytting. Hva gjør du om du leier? Men hadde jeg oppleved det som utslitt eller dårlig rengjort hadde jeg byttet Anonymkode: 63256...2d4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå