Gå til innhold

Hun byttet ikke ut dosetet eller dusjhodet da hun flyttet, ekkelt? ​ 😳 ​

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei venninne fortalte at da hun flyttet, så skiftet hun ikke ut dosetet eller dusjhodet. Det var det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i ny leilighet. 

Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Hva gjorde du?

Anonymkode: 92ac4...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg har aldri - verken når jeg har leid eller kjøpt - skiftet ut fullt fungerende toalettseter og dusjhoder. Hvorfor i all verden skal man det?

Selv om jeg kan være med på en teori om at et brukt toalettsete kan være et problem for en sart sjel skjønner jeg ikke det med dusjhodet. Vennligst forklar.

Jeg vasker toalettsetet med klorin minst en gang pr uke. Da blir det rent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal en bytte det? Sånn bortsett fra om det er ødelagt. De fleste har nok hørt om vaskemidler.

Anonymkode: 935b7...21f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du med eget dosete på besøk eller på offentlig toaletter? Værre der, men man bruker di fordiom 😊 med klor når man flytter inn så blir det rent og klart 😊👍

Anonymkode: cb3bb...0c8

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. 

TS

Men du har mobiltelefon, regner jeg med? Den er mye eklere.

Det er unødvendig sløseri å bytte ut noe som fungerer bare fordi det er billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? 

Ja, selvfølgelig er det vanlig. Hvis en jeg kjenner hadde sagt de hadde skiftet dette når de flyttet inn hadde jeg alvorlig talt blitt litt bekymret for om de hadde utviklet ocd med bakteriefobi, eller noe sånt. Det er jo en veldig merkelig ting å gjøre. Man vasker jo, og da blir det rent. 

Anonymkode: 14894...a11

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Plastsete er fryktelig ubehagelig, og ser jo også helt jalla ut på et pent bad. 

For ikke 0 snakke om kostnaden for miljøet om alle skulle gjort dette hver gang de flyttet, det er jo galskap. 

Dusjhode vårt er også svindyrt, hele oppsettet kostet 45.000. Ikke tale om at jeg ville byttet noe inn i jalla plastdeler produsert av barnehender i Kina og Taiwan 

Anonymkode: f86fd...6a3

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Du vet at det går an å skru av både dosene pg dusjhode og legge det i klorin?

Anonymkode: 5c87b...6b6

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha dosete med demping så hvis det ikke er det bytter jeg det ut. Eller ikke, jeg vasker det men klorin før jeg bruker det uansett. Dusjhode blir rent og fint om man legger det over natten i en bøtte klorin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettsetet sitter man bare på, men tenker kanskje det er mer aktuelt å bytte dusjhode da det ofte benyttes til klitorisstimuli, i alle fall her i huset. 

Anonymkode: f130a...305

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS

Tror du noe gjemmer seg i dosetet? 🤪😂

Jeg har tatt av toalettsetet og vasket det skikkelig inni hengslene osv, men det gjør jeg med jevne mellomrom alltid. 

Anonymkode: 591cd...d22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gange jeg har hørt om folk som bytter ved hver flytting. Hva gjør du om du leier? 

Men hadde jeg oppleved det som utslitt eller dårlig rengjort hadde jeg byttet 

Anonymkode: 63256...2d4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...