Gå til innhold

Større pikk etter Coronavaksinen, flere som har opplevde det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok Pfizer for noen måneder siden og seriøst pikken min har gått fra å være 15-20 cm. Litt trist at jeg ikke har fått testet den ut. 

Flere som har opplevd det?

Anonymkode: 73288...bcb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tok Pfizer for noen måneder siden og seriøst pikken min har gått fra å være 15-20 cm. Litt trist at jeg ikke har fått testet den ut. 

hmm fin reklame for å forsøke å få flere menn til å ta covidvaksinen da. Det skal du ha 🤣🤣🤣

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ha ha.. It's saturday night, people. 

Underholdninga er på plass. 

Anonymkode: 7742e...f19

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk min første dose for et par dager siden og merker allerede en stor forskjell. Kona mi er helt ekstatisk.

• Liker 4
Skrevet

Haha! 😂 God reklame for vaksinen det der! Jeg har ikke pikk, men har fått mye større pupper etter dose 2. 2 mnd siden nå og de går faen ikke ned. Alle bhene mine er blitt for små og jeg har ikke gått opp i vekt. Er heller ikke gravid. Har gått fra 65D/E til minst 65F, noe som er altfor stort for min ganske slanke kropp. Syns de var for store fra før og, æsj. 

Anonymkode: 7d3cc...b0a

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha! 😂 God reklame for vaksinen det der! Jeg har ikke pikk, men har fått mye større pupper etter dose 2. 2 mnd siden nå og de går faen ikke ned. Alle bhene mine er blitt for små og jeg har ikke gått opp i vekt. Er heller ikke gravid. Har gått fra 65D/E til minst 65F, noe som er altfor stort for min ganske slanke kropp. Syns de var for store fra før og, æsj. 

Anonymkode: 7d3cc...b0a

Huff, det er skremmende. Tyder jo på at det er noe hormonelt som skjer. Samme med mensforstyrrelser.

Anonymkode: a6819...150

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det er vaksinen, men tror han har strukket seg etter at du har sittet i isolasjon i månedsvis. Samme som med at planter strekker seg etter sollyset vil penisen vil søke mot døra hvor små mikropartikler av dåseduft kan sige inn.

Visst den begynner å få vinkel må du sette deg beint mot døra eller sette opp et vindu på gløtt som utligner påvirkningen.

Slipper faktisk og riste den etter jeg har vært på do nå, for den snuser konstant null drypp nå.

Anonymkode: d46f8...45f

• Liker 6
Gjest Jmcclane
Skrevet

Jeg venter på å få større pupper og baller... las i noen facebookposter at det også kunne skje😅

Skrevet

Nice kan godt bli med deg å teste den ut 

Anonymkode: 052e6...c5c

Skrevet

😭😂😂

Anonymkode: 506dd...67e

• Liker 1
Skrevet

Det er nok synet ditt som svikter etter vaksinen, TS. 🤭

Meld det inn ASAP!

Anonymkode: 3d0d8...5fa

• Liker 1
Skrevet

Var det ikke derfor vi tok vaksine da? 

Anonymkode: 944a3...73b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei...men den var alt for stor før jeg tok vaksine og...🙄😬😂

Skrevet

Den har nok heller minsket, garantert!

Skrevet

Ja, shit - min også 🤯 

Jeg er helt i sjokk, spesielt siden jeg er kvinne.

Anonymkode: 153bd...a4c

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jepp blir 2.5 cm lengre for hver dose så nærmer seg 25 nå, så tørr ikke ta tredje dose😂

Endret av Loff77
Skrevet

Nå er jeg fullvaksinert med Moderna.

Opprinnelig skulle den hete "Mo(r)derna(tt)" ("Murder night"), men produsenten ville holde det konfidensielt at en bivirkning var svulmende penis eller bryster og økt seksuell appetitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...