Mamasitas Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Hva var det slags jobb og hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Jeg fikk jobb som selger uten noe utdanning eller erfaring (eller evne 😛). Ganske kul jobb, gøy å få gjennom store salg og gøy med skjorte og visittkort, også virker det som en jobb det er lett å klatre i. Dessverre var ikke interessen for salg stor nok, og det ble litt mye kvekdsjobbbing. Ellers har jeg bare hatt jobber jeg er kvalifisert til. Anonymkode: 6720d...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Jeg har på sett og vis en nå. Jobber med datasystemer som er temmelig langt fra min egentlige utdanning og innen et fag som heller ikke er mitt. Foreløpig går det bra, -jeg lærer underveis og har flinke folk å spørre når jeg står helt fast. Anonymkode: e6612...401 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Har jobbet hos både inkassoselskap og forsikringsselskap uten fullført vgs (ikke som selger men kundesenter) Anonymkode: 18081...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå