Gå til innhold

Har ikke kjent skikkelige spark på et par dager. 26 uker gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før kjente jeg spark, men nå de siste par dagene har det vært med rumling på en måte. Burde jeg ringe føden og be om en sjekk, eller er det normalt å ikke kjenne ordentlige spark en periode?

Anonymkode: dbb11...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk heller en gang for mye! Ville ringt. 

Anonymkode: 377dd...743

Skrevet

Hadde ringt føden nå!

Anonymkode: f9e0e...697

• Liker 1
Skrevet

Oj okei da gjør jeg det. Hadde forventer å få høre at jeg var hysterisk når jeg laget denne tråden😅

Skrevet

Har du prøvd å innta noe sukkerholdig feks brus, legge deg ned uten forstyrrelser og kjenne etter spark? Ligg gjerne på rygg, da kjennes det lettere. 

Anonymkode: 07579...cab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd å innta noe sukkerholdig feks brus, legge deg ned uten forstyrrelser og kjenne etter spark? Ligg gjerne på rygg, da kjennes det lettere. 

Anonymkode: 07579...cab

Ja jeg har det flere ganger, og får en slags respons, men ikke spark, kun rumling.

Skrevet

Det er ikke sikkert det er noe grunn til bekymring i det hele tatt, baby er så liten enda og kan ha snudd seg slik at du ikke kjenner det så godt. Men du er overhodet ikke hysterisk, det er nå det gjelder, det er bare du som kan tale baby sin sak. Håper alt er bra og at du får sjekk asap!

Anonymkode: 377dd...743

• Liker 4
Skrevet

HEEEEEEEEELT VANLIG i denne perioden. Ungen har sikkert snudd seg. Er tråder om dette hver uke

Anonymkode: d2c65...d83

• Liker 2
Skrevet

Hadde det sånn fra uke 26-28, snudd seg med ryggen til..

Anonymkode: a5e6a...9b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

HEEEEEEEEELT VANLIG i denne perioden. Ungen har sikkert snudd seg. Er tråder om dette hver uke

Anonymkode: d2c65...d83

Ja, og du skriver hver uke at det er tråder om dette hver uke 🥱

Anonymkode: 96bf8...878

• Liker 9
Skrevet

Hvordan går det med deg TS?🥰 

Anonymkode: cebdd...de6

Skrevet

Er du vaksinert? Håper det gikk bra. Spark skal kjennes daglig.

Anonymkode: 78626...5ad

Skrevet

Jeg kjente også rumling mye mer enn spark fra uke 28 og oppover til jeg fødet i uke 39. Sparkene blir litt annerledes når baby blir større. Det blir mye mer åling enn spark. Uansett bør du ta det på alvor hvis du er bekymret og aldri la det gå dager. Sånt må man ta på alvor. Heller sjekke en gang for mye enn en for lite. 

Anonymkode: 148fc...989

Skrevet

Det er jo veldig enkelt å få fastlege eller jordmor til å undersøke dette, ring og hør ihvertfall.  Lykke til. 

Anonymkode: a7908...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er du vaksinert? Håper det gikk bra. Spark skal kjennes daglig.

Anonymkode: 78626...5ad

?? 

Anonymkode: 32735...893

• Liker 2
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

?? 

Anonymkode: 32735...893

Ikke så tidlig, nei. Den kan som flere sier ligge med beina inn mot ryggen din og sparke, det gjorde min på noen dager, kjenner fortsatt veldig mye liv i uke 29 selv om det ikke var like livlig hele tiden i uke 26.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan går det med deg TS?🥰 

Anonymkode: cebdd...de6

Det går bra. Kjenner enda ikke så sterkt det var før, men har roet meg med at sånn er det bare☺️ Var hos jordmor idag også der vi hørte på hjertet, og kunne høre ganske mye bevegelse fra babyen❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...