AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Jeg er så trøtt og sliten.. elsker sambo. Far til vårt barn men vi er stadig uenig og jeg blir så lett provosert av han. Feks kom jeg hjem fra jobb idag og han har vært hjemme med ungen men jeg var helt utslitt samt sovet dårlig. Orket ikke lage mat og han ble irritert,så nå la jeg meg samtidig som ungene for jeg unngår å være med han.. Blitt mye av det i det siste. Legger meg heller klokken 7 enn å sitte oppe med han... Sikkert min feil. Men har aldri egentid mer . Anonymkode: 28800...9ab 2
Mamasitas Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så trøtt og sliten.. elsker sambo. Far til vårt barn men vi er stadig uenig og jeg blir så lett provosert av han. Feks kom jeg hjem fra jobb idag og han har vært hjemme med ungen men jeg var helt utslitt samt sovet dårlig. Orket ikke lage mat og han ble irritert,så nå la jeg meg samtidig som ungene for jeg unngår å være med han.. Blitt mye av det i det siste. Legger meg heller klokken 7 enn å sitte oppe med han... Sikkert min feil. Men har aldri egentid mer . Anonymkode: 28800...9ab Satt han hjemme og venta på at du skulle komme fra jobb og lage middag..? 21
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Høres ut ikke ut som det er så spesielt mye galt med mannen her nei. Anonymkode: ada65...f09 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Det er ikke din feil. Han er en dust som ikke lager middag og forstår at du ikke kan gjøre alt! Anonymkode: cc9ea...852 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Bestill en pizza da vel. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: a0488...ee1 12
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut ikke ut som det er så spesielt mye galt med mannen her nei. Anonymkode: ada65...f09 Han kunne i det minste laget middag, etter hun har sovet dårlig OG vært på jobb…. Anonymkode: 2b5cd...f77 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er så trøtt og sliten.. elsker sambo. Far til vårt barn men vi er stadig uenig og jeg blir så lett provosert av han. Feks kom jeg hjem fra jobb idag og han har vært hjemme med ungen men jeg var helt utslitt samt sovet dårlig. Orket ikke lage mat og han ble irritert,så nå la jeg meg samtidig som ungene for jeg unngår å være med han.. Blitt mye av det i det siste. Legger meg heller klokken 7 enn å sitte oppe med han... Sikkert min feil. Men har aldri egentid mer . Anonymkode: 28800...9ab Dere må prate sammen. Anonymkode: 9b082...be1 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #8 Skrevet 13. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke din feil. Han er en dust som ikke lager middag og forstår at du ikke kan gjøre alt! Anonymkode: cc9ea...852 Hva er det hun gjør som han ikke gjør? Det er jo kun en av de som klager over partneren sin og klager over at de er sliten og trøtt og ikke har egentid. Og det er henne. Anonymkode: ada65...f09 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #9 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er så trøtt og sliten.. elsker sambo. Far til vårt barn men vi er stadig uenig og jeg blir så lett provosert av han. Feks kom jeg hjem fra jobb idag og han har vært hjemme med ungen men jeg var helt utslitt samt sovet dårlig. Orket ikke lage mat og han ble irritert,så nå la jeg meg samtidig som ungene for jeg unngår å være med han.. Blitt mye av det i det siste. Legger meg heller klokken 7 enn å sitte oppe med han... Sikkert min feil. Men har aldri egentid mer . Anonymkode: 28800...9ab Dette er litt vanskelig å forstå. Du kommer hjem fra jobb. Han har vært hjemme. Du orket ikke lage mat (?) - han ble irritert - du la deg kl 7. Snakke sammen kanskje? Anonymkode: 35c8b...dd2 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #10 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bestill en pizza da vel. Vær litt løsningsorientert. Anonymkode: a0488...ee1 Hvorfor kan ikke han være litt løsningsorientert å bestille en pizza? Hvorfor skal alt i hjemmet være kvinnens ansvar? Anonymkode: cc9ea...852 32
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #11 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det hun gjør som han ikke gjør? Det er jo kun en av de som klager over partneren sin og klager over at de er sliten og trøtt og ikke har egentid. Og det er henne. Anonymkode: ada65...f09 Har man ikke lov å klage hvis man er sliten? Han ble irritert, så hvorfor du mener han er bedre enn henne ut fra dette, forstår ikke jeg. Anonymkode: 2b5cd...f77 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #12 Skrevet 13. november 2021 Just now, Mamasitas said: Er det vanskelig å lage mat samtidig som man tar seg av ETT barn da? Hvorfor skulle han vente til mammaen kom hjem for å lage maten? Det finnes ikke take away her vi bor .. Anonymkode: 28800...9ab
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #13 Skrevet 13. november 2021 Mamasitas skrev (1 minutt siden): Er det vanskelig å lage mat samtidig som man tar seg av ETT barn da? Hvorfor skulle han vente til mammaen kom hjem for å lage maten? Helt enig! Anonymkode: 2b5cd...f77 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #14 Skrevet 13. november 2021 Jeg skjønner ikke at noen gidder å få barn med en sånn mann … Anonymkode: f3367...f8a 1
Silva Pluvialis Skrevet 13. november 2021 #15 Skrevet 13. november 2021 Det høres ut som du er veldig utslitt når du legger deg så tidlig og ikke orker å lage middag etter jobb. Har du vurdert en sykemelding? Hva angår parforholdet virker det som at dere kommuniserer dårlig. Har det vært sånn fra start, eller er det noe nytt som har oppstått nå? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #16 Skrevet 13. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke at noen gidder å få barn med en sånn mann … Anonymkode: f3367...f8a De som ikke ser den andre siden av mannen før etter barn er født??? Anonymkode: 28800...9ab 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #17 Skrevet 13. november 2021 Just now, Gjenferdet said: Det høres ut som du er veldig utslitt når du legger deg så tidlig og ikke orker å lage middag etter jobb. Har du vurdert en sykemelding? Hva angår parforholdet virker det som at dere kommuniserer dårlig. Har det vært sånn fra start, eller er det noe nytt som har oppstått nå? Det er noe nytt. Begynte etter jeg startet på nye arbeidsplassen.. er veldig sliten og føler ikke han forstår hvor hardt jeg jobber... Anonymkode: 28800...9ab 1
Silva Pluvialis Skrevet 13. november 2021 #18 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er noe nytt. Begynte etter jeg startet på nye arbeidsplassen.. er veldig sliten og føler ikke han forstår hvor hardt jeg jobber... Anonymkode: 28800...9ab Her tror jeg dere må sette dere ned og snakke sammen. Jeg anbefaler deg også å snakke med legen. Mulig du holder på å bli utbrent. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #19 Skrevet 13. november 2021 Just now, Gjenferdet said: Her tror jeg dere må sette dere ned og snakke sammen. Jeg anbefaler deg også å snakke med legen. Mulig du holder på å bli utbrent. Vi har gått på kurs sammen... Jeg kan ikke bli utbrent har ikke råd til det.. Anonymkode: 28800...9ab
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #20 Skrevet 13. november 2021 1 minutt siden, Gjenferdet said: Her tror jeg dere må sette dere ned og snakke sammen. Jeg anbefaler deg også å snakke med legen. Mulig du holder på å bli utbrent. Dessuten gleder jeg meg til å gå på jobb om dagene. Anonymkode: 28800...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå