Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tror jeg har blitt forelsket/betatt i/av en kollega. Hun slår meg rett ned i støvlene og jeg klarer ikke la vær å la meg beundre. Vi er godt voksne begge to, hun er singel men jeg har ingen grunn til å tro hun er lesbisk/bi..(jeg er også singel) 

Hvordan skal jeg håndtere dette? Noen i liknende situasjon? Noen som er voksne tenker jeg på da, som dette har hendt med.. 

☺️

Anonymkode: db5e5...f0c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fascinert av henne som medmenneske eller er du tiltrukket på den måten at du vil kysse henne? 

Anonymkode: 64002...3f9

Skrevet

Jeg syntes hun har ett fantastisk vesen. Lett og prate med. Ler mye med hun. Er sånne småblikk som blir utvekslet. Enige om mye i jobben vår. Har ikke kjent henne veldig lenge, så tørr ikke hinte om at jeg kanskje er tiltrukket.. 

Skrevet

Sannsynligheten for at kollegaen din føler det samme, er nok dessverre veldig liten. Jeg har også vært betatt av en kvinnelig kollega. Men det gikk heldigvis over:) Så det er ikke så mye å "håndtere" egentlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg syntes hun har ett fantastisk vesen. Lett og prate med. Ler mye med hun. Er sånne småblikk som blir utvekslet. Enige om mye i jobben vår. Har ikke kjent henne veldig lenge, så tørr ikke hinte om at jeg kanskje er tiltrukket.. 

Men hvordan kjenner du om det er romantisk tiltrekning /seksuell tiltrekning eller bare fascinasjon? Man kan jo bli fascinert og bergtatt av mange uten at det betyr noe seksuelt. Bare spør fordi jeg trodde de fleste merket de var bi/lesbisk i tenårene om de er det 

Anonymkode: 64002...3f9

Skrevet

Sikkert lurt å ta det litt med ro. Veldig lite sannsynlig at hun er homofil.

Anonymkode: c76b8...422

Skrevet

Relasjon på jobben - ikke smart, uavhengig av kjønn/legning. Du er kanskje ikke singel heller? (men lov å tillate seg å ha fasinasjonen og fantasien i hemmelighet😍)

Anonymkode: 8b7d1...28b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...