Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 og han er 20. Vi har vert sammen i snart 1 år. Veldig ferskt. Jeg har altid fått høre at jeg kan finne bedre økonomisk da jeg fra tidligere er vandt med menn med høye stillinger osv osv. min kjøreste er værdens beste, trodde aldri jeg skulle finne noen som han. Han har et varmt hjerte og er langt ifra noe jeg har vert med tidligere. Gjør mye mer i hus og hjem en det jeg gjør. Får også høre av andre at di misunner det vi har sammen og det kan jeg tro på. Men det er et lite ‘men’. Som sagt så er jeg 3 år eldre en han, det kommer med visse utfordringer på grunn av økonomi. Vi ble tidlig enige om at han skulle klare å spare godt til å være med meg å kjøpe leilighet sammen. Jeg har vært skeptisk grunnet at han har fått en del bøter i forhold til bil. Type store bøter. Og det er domt, for det er masse penger som han kunne spart til noe vi vil ha sammen. Hjelper lite å si at han har vært svært uheldig, for sånn er det jo. 
Nå nylig fikk jeg vite at han synes det er vanskelig å spare og jeg har hatt forhåpninger om at han skulle være ferdig oppspart til tidlig i neste år. Jeg er ganske skuffet for han sa at han begynner å stresse med dette selv. Jeg sliter nå veldig med tanken på å være 23 mens ‘alle’ andre rundt meg bor ute og jeg venter på min kjæreste. Jeg føler meg så bakpå. Jeg vil derfor vite om dere ser på dette som et slags rødt flagg? 

Anonymkode: 84b80...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det som et rødt flagg at han har flere STORE bøter når det kommer til bil samt at han synes det et vanskelig å spare. Han høres veldig umoden og ut det virker ikke som det er en prioritet for ham å spare til noe felles med deg. Han er ikke seriøs nok for det du vil. 

Anonymkode: b020a...89f

• Liker 7
Skrevet

Du har funnet deg en guttunge. Han er ikke moden ennå. 

Anonymkode: f080c...76a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg ser det som et rødt flagg at han har flere STORE bøter når det kommer til bil samt at han synes det et vanskelig å spare. Han høres veldig umoden og ut det virker ikke som det er en prioritet for ham å spare til noe felles med deg. Han er ikke seriøs nok for det du vil. 

Anonymkode: b020a...89f

Jeg vet at han ikke ønsket å flytte ut før helt til han traff meg. Men en ting er når noen sier de vil noe og annet når man faktisk gjør noe med saken. Takk for svar! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...