Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er interessert i å høre andres erfaringer eller råd. 

Er ca 19 DPO, tror jeg. Bruker clear Blue Digital EL test, som viste blinkende smilefjes fra 15-22 okt. 23-25 okt fikk jeg ikke testet, men testet igjen 26 - da var den negativ. Usikker på om egget har sluppet. Forventet da IKM mellom 8-10 nov (grunnet usikker EL). Er nå 3-5 dager over IKM - med ingen tegn til TR og masse symptomer på en gravdiditet som jeg ALDRI har kjent på før. Har tidligere hatt lange sykluser, og har tatt det med i beregningen nå. Har i tillegg registrert potensielt el-slim etter antatt EL denne perioden og blir derfor så usikker på om jeg kan ha et lite håp, eller skal gå videre med «livet» denne syklusen. Testet negativt på strimmel senest i dag. Er offesielt i PP 1, men samtidig var vi klar for over 1 år siden, så føles som PP 12, minst, siden vi har ventet så lenge på at kroppen skulle komme i gang igjen… 

Noen som har vært i lignende situasjoner og testet negativt og/eller positivt, og har noe gode råd å komme med?

Kan legge til at jeg sluttet på p-piller våren 2020, kom i gang med mens nøyaktig et år senere, våren 2021 og fikk et langt opphold sensommeren 2021 etter covid-vaksinen. Har tidligere tatt UL som viste masse follikler, så alt skal være ok i følge GYN.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har egentlig ikke fått positiv EL-test denne syklusen, men antar at den var da du ikke testet? Det kan jo veldig godt hende, men det kan jo også være at kroppen forsøkte på EL akkurat da, men uten at egget slapp😊

Kanskje EL faktisk var etter at du sluttet å teste? Jeg tror egentlig det er mest sannsynlig, ettersom testen burde vært veldig positiv så lenge etter EL ved en eventuell graviditet, og det er ikke vanlig å plutselig ha en så lang lutealfase (perioden mellom EL og mensen). Når registrerte du EL-slim?😊

Anonymkode: 851c7...aeb

Skrevet

Takk for svar☺️Ja det stemmer, antar det var den perioden jeg ikke fikk testet, men det blir jo vill spekulasjon!  Jeg tror EL-slim var det jeg observerte ca 23 okt, men den igjen så har jeg observert lignende flere ganger etter det, senest i går🙈 Så jeg er veldig usikker på hele syklusen! Kan jeg ha fått blinkende smilefjes på testen, men så har egget ikke sluppet da, men mye senere i syklusen? Blir helt forvirret jeg her, haha! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...