AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Jeg lar familien min styre livet mitt. Hver dag har jeg en stor klump i magen over dette. Det ødelegger livet mitt.. jeg er redd jeg nå er i ferd med å bli deprimert grunnet dette. Søker så veldig råd hvordan jeg kan sette en strek over situasjonen og komme videre i livet. Tingen er at et nærme familiemedlem har begått er overgrep mot meg. Jeg har kuttet kontakt med familiemedlemmet, og to av mine andre, nærme familiemedlemmer tror meg ikke. (En av dem min mor) Jeg kan ikke endre deres meninger. Jeg føler jeg splitter familien.. Hver dag er jeg så trist grunnet dette. Tenker jeg overdriver det som skjedde og har ødelagt familien. Jeg forstår godt at det er vanskelig for dem også altså, så klart.. Men føler ikke jeg får den forståelsen tilbake. Mor er sur på meg, merker det så utrolig godt når jeg en sjelden gang er hjemme.. Hun hilser ikke med mindre jeg går inn i rommet. Det andre familiemedlemmet sa på en utrolig stygg måte at h*n ikke trodde meg. Jeg har heldigvis to andre familiemedlemmer som tror meg. Er så glad for det. Jeg kunne bare ønske jeg ble fri fra dette helvetet Det har spist opp så mange år av mitt liv at jeg snart ikke vet hva. Beklager litt følelsesladd.. sitter på rommet mitt og gråter. Noen som har noen tips? Anonymkode: 8c489...686
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Kutt de ut, slutt å ta hensyn til de, de bryr seg tydeligvis ikke om deg nok til å tro på deg engang. Har opplevd lignende og angrer på at jeg fortsatt lar de styre og blande seg. Skulle ha fulgt hjertet mitt for årevis siden, og flyttet langt unna, som jeg ønsket. De vil ikke gi deg annet enn mindreverdighetsfølese og hodebry, noe du ikke trenger. Du trenger gode, snille mennesker rundt deg. Anonymkode: b0db2...0bc 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kutt de ut, slutt å ta hensyn til de, de bryr seg tydeligvis ikke om deg nok til å tro på deg engang. Har opplevd lignende og angrer på at jeg fortsatt lar de styre og blande seg. Skulle ha fulgt hjertet mitt for årevis siden, og flyttet langt unna, som jeg ønsket. De vil ikke gi deg annet enn mindreverdighetsfølese og hodebry, noe du ikke trenger. Du trenger gode, snille mennesker rundt deg. Anonymkode: b0db2...0bc Takk❤️Det er sant at man virkelig ikke skal la andre bestemme så mye over en! Det er ikke fri tilgang på å såre folk fordi man er i familie.. samtidig sliter jeg med akkurat det. Hadde det vært venner hadde jeg ikke hatt noe problem med å kutte kontakt. Det er bare selve følelsen av at det er familie jeg har en uenighet med som er så vanskelig. Det ligger alltid i bakhånd på en måte, også synes jeg det blir så mye at det er tre stykker som jeg ikke går overens med.. synes det er så mange. Det er vanskelig å takle kjenner jeg 😕 Anonymkode: 8c489...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå