AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Har oppdaget et lite hull i en pakning rundt en altandør. Aner ikke hvordan det er har kommet, men har nok vært borti med et eller annet. Så nå lurer jeg på om jeg kan tette det med litt silikon. Bare smøre litt utenpå? Er snakk om så lite at jeg måtte se to ganger for å være sikker. Anonymkode: a9e92...08c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har oppdaget et lite hull i en pakning rundt en altandør. Aner ikke hvordan det er har kommet, men har nok vært borti med et eller annet. Så nå lurer jeg på om jeg kan tette det med litt silikon. Bare smøre litt utenpå? Er snakk om så lite at jeg måtte se to ganger for å være sikker. Anonymkode: a9e92...08c Har et så lite hull betydning når døren er lukket? Ellers er det vel bare å bytte listen? Anonymkode: e3f29...476
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et så lite hull betydning når døren er lukket? Ellers er det vel bare å bytte listen? Anonymkode: e3f29...476 Listen er bare tre år gammel, og jeg har aldri byttet slike lister før, så jeg håpet på å finne en enkel løsning. Kan godt være hullet ikke har noen betydning. Det går ikke tvers igjennom, så kjenner ingen trekk. Anonymkode: a9e92...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå