AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #21 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror det er menn. Min mann har bedratt meg med minst 10 damer de siste 10 årene. Anonymkode: e0302...f2e Det er fordi du tillater det. Det kunne blitt med én, du kunne gått fra ham. Det kunne blitt med to, du kunne gått fra ham da også. Du er i et åpent forhold som ikke er gjensidig. Anonymkode: 657c8...5e8 1
Gjest Warrior Skrevet 14. november 2021 #22 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): "Tankefeilen personlig anekdote skjer når man antar at noe man har opplevd eller en liten gruppe mennesker har opplevd, kan overføres til å gjelde generelt." http://antibabbel.no/personlig-anekdote/ Det er viktig å huske at man selv bare er en av flere millioner mennesker (når det gjelder kun Norge), og slike personlige erfaringer gjelder så få mennesker er at man på ingen måte kan tolke dette som bevis for det ene eller andre. Anonymkode: df61f...cf3 Jeg vet. Det er bare min mening og det jeg tror. Jeg sitter ikke med fasiten.
SlemUlv Skrevet 14. november 2021 #23 Skrevet 14. november 2021 Kan ikke folk bare være ærlige, og ikke gå inn i monogame forhold? Ting blir så mye enklere sånn 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå