Gå til innhold

Idrettslag. Støtte i koronatiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at jeg har lest at idrettslag før støtte pga korona. Og at dette skulle bidra til at man slapp å betale avgiften. Stemmer dette? Er jo mange som sliter økonomisk og dette hadde vært supert. Men jeg husker ikke hvor jeg leste det 

Anonymkode: 671ba...e86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen idrettslag får støtte fordi de har tapt penger under korona, avlyste arrangement og lignende. Hva klubbene gjør med pengene er opp til dem. 

• Liker 1
Skrevet

Hva lurer du egentlig på TS? Om idrettslaget kan få støtte, eller om utøverne kan søke om å få dekt kontigenten? 

Anonymkode: 52af3...c23

Skrevet

Veldig ulikt fra kommune til kommune og idrettslag til idrettslag. Her dekket kommunen inn veldig lite av tapte inntekter på grunn av covid og det var nødvendig å øke treningssvgiftene. På den andre siden har klubben et fond for å få reduserte treningsgebyrer og også mulig med betalingsplaner som man kan søke på. Kommunen dekker derimot 1000 kr pr barn fra departementet i halvåret for fritidstilbud. 

Anonymkode: e44ae...c72

Skrevet

Jeg er styreleder i en fotballklubb, og koronamidlene vi fikk, går med på å dekke tapte utgifter klubben har hatt under koronatiden. Medlemmene må fortsatt betale trenings - og spilleavgift, men vi trakk fra for ukene/månedene det ikke var mulig å gjennomføre treninger og kamper. Hvordan tror du klubbene skal overleve hvis medlemmene skal slippe å betale for seg? Koronamidler dekker ikke trenings - og spilleavgift. 

Anonymkode: 642e4...7a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...