AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Jeg mener at jeg har lest at idrettslag før støtte pga korona. Og at dette skulle bidra til at man slapp å betale avgiften. Stemmer dette? Er jo mange som sliter økonomisk og dette hadde vært supert. Men jeg husker ikke hvor jeg leste det Anonymkode: 671ba...e86
Tvist Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Noen idrettslag får støtte fordi de har tapt penger under korona, avlyste arrangement og lignende. Hva klubbene gjør med pengene er opp til dem. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Hva lurer du egentlig på TS? Om idrettslaget kan få støtte, eller om utøverne kan søke om å få dekt kontigenten? Anonymkode: 52af3...c23
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Veldig ulikt fra kommune til kommune og idrettslag til idrettslag. Her dekket kommunen inn veldig lite av tapte inntekter på grunn av covid og det var nødvendig å øke treningssvgiftene. På den andre siden har klubben et fond for å få reduserte treningsgebyrer og også mulig med betalingsplaner som man kan søke på. Kommunen dekker derimot 1000 kr pr barn fra departementet i halvåret for fritidstilbud. Anonymkode: e44ae...c72
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Jeg er styreleder i en fotballklubb, og koronamidlene vi fikk, går med på å dekke tapte utgifter klubben har hatt under koronatiden. Medlemmene må fortsatt betale trenings - og spilleavgift, men vi trakk fra for ukene/månedene det ikke var mulig å gjennomføre treninger og kamper. Hvordan tror du klubbene skal overleve hvis medlemmene skal slippe å betale for seg? Koronamidler dekker ikke trenings - og spilleavgift. Anonymkode: 642e4...7a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå