Gå til innhold

Han prioriterer ikke forholdet vårt

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymdame2021
Skrevet (endret)

Jeg har en kjæreste og vi har vært sammen i 10 år. 

Endret av Anonymdame2021
...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymdame2021 skrev (22 minutter siden):

Siden 2017 har han bodd hos faren sin. Dvs han er hos meg ca en helg hver 3 mnd.

Herlighet, du ser vel selv at dette ikke er noe forhold?? Han er ikke interessert i å pleie forholdet deres. Og når han en sjelden gang er hos deg så får du være med han i ca et døgn og han velger å prioritere venner framfor deg? 

Er dette det eneste du fortjener her i livet? En uføretrygdet tiltaksløs voksen kar som bor hos far sin???????

Anonymkode: 02614...b4d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herlighet, du ser vel selv at dette ikke er noe forhold?? Han er ikke interessert i å pleie forholdet deres. Og når han en sjelden gang er hos deg så får du være med han i ca et døgn og han velger å prioritere venner framfor deg? 

Er dette det eneste du fortjener her i livet? En uføretrygdet tiltaksløs voksen kar som bor hos far sin???????

Enig. Slutter aldri å la meg overraske over hva enkelte kvinner (menn) finner seg i, fordi redselen for å være alene er så stor. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må han slippe taket i deg? Har han noe på deg slikt at du ikke bestemmer selv om du vil være i dette forholdet?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor legger du det på ham å avgjøre dette? Kan ikke du bare bestemme deg for at dette ikke holder, begrense skadeomfanget og gå videre? Du må ikke vente på at HAN skal bestemme noe for deg, du kan også si "dette smaker dritt, jeg vil ikke spise det mer"

Anonymkode: 54add...e54

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor legger du det på ham å avgjøre dette? Kan ikke du bare bestemme deg for at dette ikke holder, begrense skadeomfanget og gå videre? Du må ikke vente på at HAN skal bestemme noe for deg, du kan også si "dette smaker dritt, jeg vil ikke spise det mer"

Anonymkode: 54add...e54

Dette!!!!

Anonymkode: 566cf...de6

• Liker 1
Skrevet
Anonymdame2021 skrev (40 minutter siden):

Jeg har en kjæreste og vi har vært sammen i 10 år. Vi er begge uføre. Han har en far som bor et godt stykke vekk fra der jeg bor og tilbringer majoriteten av tiden sin på han. Faren er pensjonert . Han driver med villsauer . Kjæresten min hjelper han med alt av forefallende jobber. Alt fra sauehold til vedlikehold av båt, traktor ect. Og selvfølgelig skal han hjelpe faren sin. Det er jo bare bra. Problemet er at jeg er helt gått i glemmeboken. Siden 2017 har han bodd hos faren sin. Dvs han er hos meg ca en helg hver 3 mnd. Det er 25 mil fra faren til meg. En vei. Jeg føler at jeg bare er i ventemodus hele tiden. Hva skal jeg gjøre ? Har tatt det opp med han flere ganger. Til og med sagt at jeg skbønner godt hvis han vil bo der, og være der for faren sin men da må han slippe taket i meg så jeg kan gå videre siden jeg vil bo her jeg bor nå. Han bodde sammen med meg fram til 2017. Når han først er hos meg, hender det han drar ut på lørdag med venner. Så da får jeg 1,5 døgn med han før han drar igjen. Hva burde jeg gjøre ? Han er snill og grei når han først er her men tanken på å forlate han og gå videre er større og større.. Jeg føler jeg har livet mitt på vent for han.

Hmm, er du sikker på at det kun er faren som trekker ham?

Skrevet

Du trenger ikke vente på han, eller bli enige om å slå opp. Slå opp du, med god samvittighet. Det høres absolutt ikke ut som et forhold.

Anonymkode: 1f87e...494

• Liker 1
Skrevet

Han er uføretrygdet og jobber med vedlikehold av motorer/maskiner og sauehold, men å forsørge seg med jobb på mekanisk verksted er vel for mye forlangt. Ikke har han særlig interesse av kvinnfolk heller, virker det som. Har du tenkt å være liksomkjæresten hans i ti år til? Jeg synes du fortjener bedre.

Anonymkode: dfac0...7cb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Han er uføretrygdet og jobber med vedlikehold av motorer/maskiner og sauehold, men å forsørge seg med jobb på mekanisk verksted er vel for mye forlangt. Ikke har han særlig interesse av kvinnfolk heller, virker det som. Har du tenkt å være liksomkjæresten hans i ti år til? Jeg synes du fortjener bedre.

Kan vel godt være han liker kvinnfolk selv om han ikke er så intr i TS? Umulig for henne å oppdage utroskap uansett siden han er hos pappa'n sin store deler av året? Så han kan kose seg med masse kvinnfolk hvis han ønsker det. Og de få gangene han ser TS så bruker han henne mest som hotell mens han besøker vennene sine

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så han kan kose seg med masse kvinnfolk

Ja, du tenker at på bygda er det flust med kvinnfolk tilgjengelig for en uføretrygda kar som bor hos pappa på småbruket.

• Liker 2
Skrevet

Dere har vært sammen i 10 år. Han er helt åpenbart lei av deg. Det er alle menn som har hatt samme meny i 10 år. 

Anonymkode: d7247...6be

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Dere har vært sammen i 10 år. Han er helt åpenbart lei av deg. Det er alle menn som har hatt samme meny i 10 år. 

Anonymkode: d7247...6be

Heldigvis ikke😉

Anonymkode: 5c297...47e

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Heldigvis ikke😉

Anonymkode: 5c297...47e

Må bare stemme i her, vi er på 20-ende året og jeg elsker og setter stor pris på min kone!

Anonymkode: 3fdb9...fb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, du tenker at på bygda er det flust med kvinnfolk tilgjengelig for en uføretrygda kar som bor hos pappa på småbruket.

Bor på bygda selv jeg og kan bekrefte at ja mange kvinnfolk gjør det her. Her går de rundt i one piece og crocks tror du virkelig harryfolk som dette bryr seg om penga' kommer fra hard jobbing eller fra trygd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...